Abcoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 00:39

Die mensen aan de boxen bij de kür van Wouter24 waren een foto in de krant waard. Haha! Had alleen geen camera bij me.
Voor hij moest starten waaide er al 1 box om, die werd overeind gezet, maar op zo'n manier dat je al zag dat hij opnieuw om ging waaien.
Toen waaide eerst nog een andere box om, en vervolgens de eerste weer (en Wouter reed onverstoorbaar door, paard reageerde ook nauwelijks OK dan! ), dus is aan elke box (4 stuks) een mens gaan hangen.
Nou scheelt het wel dat Wouter het hoofd koel kon houden omdat net na het 1e groeten zijn hoedje afwaaide. Haha!
Top gedaan.
Reddytobias, ik heb jou helaas niet gezien.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 01:15

*LOL* Kennelijk heb ik dit jaar dus wat gemist. Vorig jaar wat het snikheet en krukdroog, viel er ook nergens zo'n spektakel te bezichtigen als bij Wouter.... Cool

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:07

Wij zaten precies voor die megastortbui weer in de wagen Tong uitsteken
Na de masters zijn we weggegaan(met ijsje Haha! )

Reddytobias heb ik gezien en ook zijn rijden, verder volgens mij geen bokkers (ben ook niet zo op het dressuurterrein geweest )
Ik vond de B/L-springring trouwens erg karig, hoofdring was super, maar de bijring kun je op elk klein concours ook tegenkomen. Dat vind ik altijd wel jammer...Had er ook geen spijt van dat ik mijn paardje niet meehad Die mag straks lekker aan de slag in Franeker

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 09:17

nouja mijn verslag staat hier elders op bokt, goed en slecht om het zo maar ff te zeggen! voor Tobias was de hoofdring ff te heftig! daar had ik beter met oeterma kunnen springen, de bijring was idd erg gaar!! dat had wel wat beter gemogen!!

wouter ik heb jou niet meer gezien, tijdens de kur was ik bezig met dressuur, maar jij moest toch als een van de laatste?toen zat ik volgens mij net in de auto, net als Gomir!

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:51

Dit vind ik pas echt alles slaan:

1 hr Y. Rahmouni Faidro RV Bentveld 172 202 374

Jury: Dhr. D.J. Velthorst / Dhr. H.R.P. Goudsmit


Echt niet normaal, maar zou Goudsmit deze hoger gepunt hebben omdat hij m kende van Tommie Visser?

Verder had een vriendin het heel goed gedaan in het Z2. Een proef gewonnen met 198 en 196. Zo´n gave hengst is dat!

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:18

Jeetje Suzanne, dat is inderdaad wel een héél groot puntenverschil zeg.... Wow!
Wel weer typisch dat dat weer bij mr. Goudsmit is.... Lips are sealed

Fitzroy

Berichten: 25108
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:42

Ik zag wel meer grote verschillen in de jurering bij het Z.
Je vraagt je altijd alleen af wie het nu goed gezien heeft *LOL*

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 14:54

in de andere ring ook bij mijn tante:
5 mw F. Buitelaar Oquit 's Gravenhof 191 174 365

dat was bij Jury: Dhr. K. de Jong / Dhr. D.J. Velthorst

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:00

Duidelijk dus, de jong en goudsmit zaten wat hoog en velthorst had een slechte dag Knipoog

wie hadden er gewonnen in het Z2 en de kür Verward

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:10

kur: letty Roseboom met pearlhill.
en de proeven weet ik niet uit me hoofd, moet je maar ff op [url]www. slotruiters.nl[/url] kijken daar staan de uitslagen op.

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:06

suzanne,y rhamouni had die hoge punten niet van goudsmit hoor, trouwens zou ff lekker worden dat je hogere punten scoort omdat de jury iemand kent, dan zou b.v edward ook hogere punten krijgen omdat de jury anky kent enz enz, zo gul is die goudsmit nou ook weer niet, zoals bekend, maar het puntenverschil ligt wel heel ver uit elkaar, ben ik met je eens, maar dat was wel bij meer combinaties!!!!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:18

Maar waar is nou de lijst met de totaaluitslag van de kür te vinden? Verward