2x 1ste geworden met twee prutproeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

2x 1ste geworden met twee prutproeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 19:58

Na een vermoeiende dag gisteren moest ik vandaag zelf rijden.

Eerst even John een stalgenoot voorgelezen en toen Dynamiek ze had in haar eerste proef 161 pnt en in de tweede proef was ze 1ste met 168 pnt.

Gefeliciteerd Dynamiek en de volgende keer lekker L1 starten Knipoog

Daarna ben ik Harry gaan klaar maken en met losrijden voelde ik het al... hij was vandaag niet thuis echt vreselijk niet aan de linkerkant komen gewoon prut. Toen mijn proeven nou het ging echt voor geen meter steeds drukte hij zich eruit etc etc in de tweede proef moest ik C afwenden X-F contra wisselde meneer een wissel voor een 8 maar tja dat wordt daar nog niet gevraagd.

Ik was best pissig want hij liet me gewoon gigantisch in de steek! Nou paardje op stal even laten plassen en zelf even tot rust komen Schijnheilig

Ik had Harry even afgespoten en was even met hem gaan grazen. Komt een meisje van de stal naar me toe "Mir er is prijsuitreiking" ik zo ja en ??? Nou ga maar even er naar toe... Met Harry achter mij aan kom ik bij het secretariaat... Miriam je bent 2x 1 ste HUH?!?!?!? Bloos!

Tja 2x 1ste met 148 pnt in beide proeven.. daar zakt je broek toch vanaf?

...Dreaming with my eye's wide open...


ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:07

oke....hoeveel deelnemers waren er dan? of was het gewoon een supre strenge jury Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 20:08

Er waren maar 4 deelnemers maar de jury was niet streng maar gewoon rechtvaardig ... maar de laagste punten waren 127....

...Dreaming with my eye's wide open...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:11

Gefeliciteerd met je prijzen!

met 148 punten 1ste worden is wel schandalig hoor! haha Nou ja schijnbaar had je het verdiend vergeleken bij de andere 3! Dus wees er blij mee!

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:11

oe slechte tegen standers dus jij dee de proef tog evegoed top niet elke wedstrijd gaat top Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 20:15

Ik ben opzich wel blij met de protocolen het commentaar en de punten klopte gewoon en als hij me niet in de steek had gelaten was het gewoon 10 x beter gegaan. Maar ik was gewoon helemaal verbaasd want ik had wel een paar stukjes van de andere gezien en dat vond ik er beter uitzien. nr 2 had 145 in beide proeven...

...Dreaming with my eye's wide open...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:33

TJa waarschijnlijk hadden de andere combi's er helemaal geen zin in. Iig gefeliciteerd met je 2 1e prijzen. Hopelijk heb je de volgende keer weer prijs maar dan wel met hogere punten. Het is en blijft een jurysport waar je je soms behoorlijk over kan verbazen.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 13:49


...Dreaming with my eye's wide open...

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:22

Ik heb de foto's ook even bekeken. Leuk paard heb je hoor! Welke klasse rijd je (sorry als ik er overheen heb gelezen.... Bloos ). Ondanks je punten toch gefeliciteerd hoor met je prijsjes! Haha! Volgende keer ook winstpuntjes Knipoog

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:25

M1.... Het "leuke" paard heeft alleen een giga enceclopedie... hoe kom ik onder het werk uit Knipoog

...Dreaming with my eye's wide open...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:43

Hé, ik ga je hier overtroeven: ik ben vorig jaar in de M1 ook een keer eerste geworden....met 146 punten!! Was toen ook tweede met 154...

Er bestáán trouwens mensen die dan tóch nog blij zijn omdat ze een lintje hebben... Lachen Ik niet. Ben accuut gestopt met starten.

...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:57

1e zonder winstpunt vind ik nooit rechtvaardig. Moet je nagaan hoe slecht die andere dan wel niet hebben gereden. 127 haal je echt niet zomaar! ? Volgende keer dan maar 1e met 160 ofzo? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers