selecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

selecties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 17:32

ik snap er niks meer van 12 en 13 juni is in bergen het kring kampioenschap midden van dressuur. Maar wat moet je dan nog meer starten, om verder te komen?? Er is in juli nog wat in schoorl.. Maar wanneer mag je wat starten en hoe???


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:03

Je kan gewoon de selecties rijden. Er zijn er 1 of meer. Als je dan 1 van de keren bij de beste ??? eindigt mag je door naar de regionale kampioenschappen. Als je dan weer bij de beste ??? eindigt mag je door naar de nationale kampioenschappen. Bij sommige klassen kan je geloof ik niet door naar de nationale. Volgens mij geldt dat voor de B en L1, maar dat weet ik niet zeker.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 18:15

Maar ik moet dus eerst kring kamp hebben gewonnen voordat ik verder zou mogen(als ik dat uberhaupt zou winnen) Maar ik wil ook wel zeker weten welke klassen mee kunnen dingen, aangezien ik dan wel L2 wil starten ipv L1 Knipoog

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 18:19

Oh ja als je de kring L1 rijd (als dit kan) dan moet je regio dus ook L1 of als je L2 rijd dan moet je dus ook regio L2??? of zie ik dit verkeerd?? Leg het met uit aub Haha! Ik zal het toch nooit tot de hippiade kunnen schoppen, heb nmlk niet echt een paardje met van die mooie gangen en uitstraling, en k denk dat ik dan tussen al die superpaardjes een beetje uit de toon val Haha! Maar ik ben iig wel benieuwd naar voorselecties...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 18:32

Nog 1 vraagje: Als je de kring wint en je kunt niet bij de regio zijn, is het dan zo dat je niet door kan naar het kampioenschap???

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:02

neej dan kun je niet doorgan, je MOET de regio rijden als je naar de hippiade wilt

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:04

En de hippiade kan vanaf de L2 dus moet je daar sowieso heen gaan wilje naar de hippiade komen.Maar dan moet je eerst bij kring en regio kampioenschap bovenaan eindigen Knipoog

Veel succes ermee!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 19:20

Nou op de regio ben ik net van vakantie terug, precies op die dag kom k terug Knipoog Dus daar zou ik sowieso niet kunnen rijden. En op de kring zou ik misschien redelijk ver kunnen komen denk k.

Maar als je dan al kijkt naar regio en al helemaal de hippiade daar zou ik gewoon geen kans maken. Ik zou er dan net zo netjes op kunnen zitten en hem net zo netjes kunnen rijden als anderen, als er eentje is net zoals ik maar dan met een pony die supergangen heeft en veel uitstraling gaat die toch al voor... Gewoonweg omdat mijn pony dat gewoon niet heeft.

Hij is niet lelijk maar hij heeft hét gewoon niet, en misschien dat dat niet eens hoeft maar hij heeft gewoon niet echt mooie gangen gewoon heel normaal, en als ik dan foto's zie van mensen die daar rijden, nou dan val ik daar erg uit de toon.. Met die mooie dure dressuurpaardjes. Haha dan kom ik daar aan met mijn meer springer dan dressuur met weinig uitstraling.

Maar ja dat is allemaal gepraat waar ik niks aan heb want ik kan me sowieso al niet selecteren Knipoog Ik vind het wel jammer want het lijkt me leuk om in dit soort dingen hoog te kunnen eindigen maar ik heb er niet echt de pony voor, de kring zou ik nog wel kunnen redden, maarja ik was toch wel benieuwd hoe het in ze werk ging..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 1 bezoeker