2 vragen(Wedstrijd en rijbroeken vraag)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 18:38

Hoffieeeh schreef:
Jup dat moet... Ik wist het ook niet toen ik begon met wedstrijden, maar we kregen er opeens een rekening van.. En dat moet dus ieder jaar..

ouw dus ik kan t ook niet aanvragen krijg ik vanzelf een rekening?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:41

De rest is allemaal al gezegd, dus het heeft niet zo heel veel zin als ik dat nog een keer zeg Haha! . Maar als rijbroek met kunstlederen zitvlak raad ik de Pikeur aan (geen bandplooi of hoge band).

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:45

janne8"]
[quote="Hoffieeeh schreef:
Jup dat moet... Ik wist het ook niet toen ik begon met wedstrijden, maar we kregen er opeens een rekening van.. En dat moet dus ieder jaar..

ouw dus ik kan t ook niet aanvragen krijg ik vanzelf een rekening?
[/quote]
Als je gewoon wedstrijden rijdt, ben je dus aangemeld bij de KNHS, dan krijg vanzelf een rekening daarvan Lachen En als je bij je club een startkaart aanvraagd, word je automatisch aangemeld bij de KNHS. Snapje? Lachen

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:30

heyy,

alles is dus al genoemd, maare, wat betreft die witte broek, daarvan moet je gewoon de gene nemen die het lekkerste zit!!!

je kan wel al die dure dingen nemen, maar als het niet zit, dan rijd je ook niet lekker enzo.

iig suc6 met je wedstrijden!! OK dan!

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 20:11

dat bedoelde ik ook niet met welke rijbroek maar welkegewone rijbroek rade jullie mij aan?
bijv. een pikeur,eurostar enzo..
wel eentje met leren zitvlak kleur maakt niet uit omdat ik er algemeen mee rijd

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:59

Ligt eraan welke je het beste past enzo. Ik pas bijv. altijd in een eurostar, net of is die broek voor me gemaakt Haha! Tong uitsteken Haha. Dus ik zou een eurostar kopen... Gewoon naar de winkel gaan en verschillende merken passen, en dan kiezen welke je het fijnste vind! Lachen

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 12:15

heb een helemooie eurostar gepast,maat 42 Bloos
met leren zitvlak kleur lichtblauw was de enigste met lerenzitvlak in t lichtblauw en een gewone stof hhaa
maar die was 130 euro Bloos!