leuke/l*llige opmerkingen op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:37

haha die laatste patos Tong uitsteken

Sall

Berichten: 6717
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:10

Commentaar op mijn protocol: Super mooie pony (reed toen bij de paarden)
Mooie combinatie.
minder leuk: jury vroeg hoe groot mijn pony was, en waar ik vandaan kwam.
Toen ik antwoord had gegeven, vroeg hij waarom ik geen paard kocht, Ik kwam toch uit het rijke westen?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:09

Ik had gister nog een leuke. Had ws in Havelte en de draf ging nog wel aardig. Toen de galop, 1e keer aanspringen, spuit ie weg als een idioot, zo hard, was ff bang dak m kwijt was. Stond er op me coupon "Stormt weg!" Haha!:D

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:57

laatst mijn proef eindelijk na paar minuten vechten ( steigeren enzow) de ring in ik helemaal blij. na mijn heerlijke middendraf springt ze de ring uit weer tijdje steigeren staat er : pony gaat ring uit en steigert... NEE EGT? had ik niet door hoor.

Marije_jiplover

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:50

Bij mezelf kan ik me eerlijk gezegd geen echt l*llig commentaar herinneren, maar bij iemand anders stond er een keer op het protocol: niet zagen, anders kun je beter in een timmerfabriek gaan werken! (bij diezelfde jury had ik een 1 (zonder commentaar)voor een figuur wat totaal de mist in ging, omdat Duvel schrok van iemand die ineens wild opsrpong in de kantine, net toen ik langs het raam kwam rijden, toen ging hij rennen en kon ik met geen mogelijkheid meer een nette volte 10 meter in galop rijden).
En die jury heeft eens tegen de schrijfster gezegd over een clubgenoot dat ze haar paard in de weg zat met haar dikke kont, daarom kon ze hem niet verzamelen Verward

Verder heb ik langs de kant weleens horen zeggen toen stond te lezen voor een clubgenootje met een haflinger in de L: "leuk hoor, van die wapperende manen... voor de kar!" (waarna ze met twee keer winst naar huis ging Haha! )

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:17

horssie schreef:
haha die laatste patos Tong uitsteken


Bloos Clown

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:24

leukste:

* ehm, ik hoor erg vaak dat we zo'n leuke combt zijn Lachen !!

* of: jullie komen er wel

* bij mn 1e officiele: (was 2x 1e 3 winstpunten) julie kunnen zo de Z in!!!

l*lligste:

* ehm, eigenlijk geen idee, kan me niets bedenken.

* ojah, toen mel een keer erg schrok en dus met wat bokkesprongen en steigeringen de ring door ging: paard in verzet! (jah, duhh, dat snap ik ook wel!!!)

Maar vervolgens nog een leuke er achter aan:

* pony wel netjes en zorgvuldig terug genomen en goed doorgezet!

groetjes mariska

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:40

Leukste :
*Knap gereden op deze moeilijke pony Bloos!

was op een manege pony, die tijdens grote volte in galop zo hard bokte dat het zand happen werd.

banketstaaf...

* Moet paard meer ondersteunen..

Waarna ik mijn handshoentjes uit trok.... en haar mijn handen liet zien.
had die ochtend een ongeluk gehad bij het laden waarbij het halstertouw door mijn handen was getrokken en de binnenkant dus zo ongeveer 1 grote blaar was

Depny

Berichten: 768
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:12

Ik had m'n proefje gereden en er stond een mevrouw te kijken.. toen ik naar de andere bak ging om m'n paardje uit te stappen kwam ze naar me toe en zei: Dat was een mooi nummertje jonge dame. Bloos Het stelt niet zo veel voor.. maar ik was super trots op m'n paardje omdat het de eerste keer was.. en ze vond het best eng.. Vingers aflikken

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:15

leukste:

-mijn 1e B wedstrijd had de jury gezegd tegen schrijfster: Dit hoort niet in de B thuis, 178 en 179 punten Bloos eerstvolgende wedstrijd in de B gebeurde hetzelfde Haha!

-op protocol stond: amazone met toekomst

-laatst in het M2 bij een zeer strenge jury: denk aan dit en dat, maar oefeningen correct gereden. Symphatieke combinatie

minder leuk:

-kan ik bij mezelf niet even snel bedenken maar wel van een vriendin van mij. Zij rijdt ook een pony tussen de paarden. Dus jury wou paspoort zien, zegt ze okey ze mag beginnen met de welsh, of moet ik zeggen WelshJE... en dat met zo'n ondertoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:06

Ik had vroeger een C-pony die echt veel te sterk voor me was, maar ik was er hardstikke gek mee, dus ik bleef maar proberen.

Na een totaal mislukte proef stond ik bij de jury die het leuk probeerde:
"Tja, ik mag het eigenlijk niet adviseren, maar hebben jullie er wel eens over gedacht om een andere pony te kopen?"
Ik schoot terplekke helemaal vol bij de gedachte dus toen probeerde ze het nog op te lappen:
"Of gaat het met springen dan heel goed?"
"|( NEE OOK NIET Huilen "

Met een 3-jarige Levi's reed ik ooit een B proefje waarin hij helemaal terug achter het been kwam en toen heb ik hem een keer de hele baan rondgeschopt Schijnheilig (hij liep de rest van de proef ineens stukken beter Haha!) De jury kwam al uit de auto na mijn proef dus ik zag de bui al hangen maar het commentaar was wel leuk:
"Ik had je wel een 10 willen geven voor hoe je dat oploste"
OK dan!

En een leuke opmerking op mijn protocol ooit gehad toen Nescio een paar keer de baan doorbokte ipv uitgestrekte galop te vertonen:
"Paard word iets te vrolijk" Cool

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:38

leukste: anderen waren al aan het losrijden, zag er niet allemaal zo netjes uit, kwam ik eraan met mijn ( voor deze keer eens niet modderige Schijnheilig ) fjord , en toen hoorde ik vanaf de kant:' zo, die daar is tenminste wel gepoetst...' Lachen

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:25

hmm heb eigenlijk nooit echt niet leuke opmerkingen gehad..Wel van die blikken toegworpen gekregen van zulke arrogante mieden maar verder niet.. ben ook al een hele tijd niet op wedstrijd geweest, ben net weer begonnen dus ik kan t me ook niet echt herinneren ook de leuke niet...Maar wel eentje:

EEn leuke dus dit weekend, er liepen bloedmooie welshjes met supergangen tussen, en mijn pony is ook mooi maar heeft niet van die mooie gangen en het inrijden ging al heleemaal niet.

Dit vertelde ik tegen mijn vader en dat ik die welshjes zo mooi vond en of hij ze ook had gezien, bleek dat de mensen aan de kant over mijn pony gezegd hadden dat is ook een mooie pony... Nou daar was ik toch wel trots op aangezien ik tussen van die bloedmooie dressuurknollies reed Bloos

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:57

laatst nog op mijn coupon in het L1:
-hij was wat enthousiast met aanspringen in galop -- stormt weg!
-mooie voorwaartse proef
-reed ik mijn tweede L1 proef, had ik me verreden, en toen ik afgroette zat de jury daar in het hokje te zwaaien zo van sh*t joh, jammer dat je je verreden had.

met mijn eigen pony:
-wow wat een mooie pony
- zo he die kan lopen, wat is zijn afstamming?
-kom je een parcours uit, 1ste omloop foutloos (vraag niet hoe), barrage door een hindernis heen gesprongen enzo, staat er een man aan de kant, hoeveel wil je voor hem hebben?
-ik moest ff een pony voorrijden voor iemand zegt die man zo tegen diegege waar ik voor rijdt: waar heb je die gevonden? zo een ruiter wil ik ook.

en ik zal vast nog wel meer gehoord hebben, weet het zo alleen niet meer echt

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:05

ooow ja laatst op de wedstrijd, komen er een aantal mensen naar mij toe, om te vragen of mijn merrie tekoop was, en wat haar afstammeling was

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:25

nog een leuke:

ik was gisteren weer op les en toen zij jennifer dat ze het zo jammer vind dat mel zo in verzet gaat en dat als ik een goed paard onder mn kont had zo door zou stromen, ze zei: "zij heeft gewoon veel talent!" leuk hé!!

natuurlijk wel; jammer van dat 1e, maar ja, naar na zei ze ook dat Als mel eenmaal toegeeft (en dat begint er al aardig op te lijken!!! *LOL* ) dat we dan zo door al die onderste klassen gaan! Haha! Bloos! cool he....

groetjes

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:43

nadeelig

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:45

sorry, ik deed iets verkeerd!
Mijn leukste opmerkingen kreeg ik met de haflinger van de jury! dat ik er alles uithaalde wat erin zat, en me perfect voorstelde met de haf, met de kwpn-er heb ik gave opmerkingen gehad omdat ze zo mooi is.
en de vervelendste is toch met de haf van: heey jan dat is wel wat voor jou zo'n pony, weet je wel? en moet je die zien! echt stom gewoon! want 9 van de 10 x haal ik de prijzen op en staan hun te mopperen bij de puntenlijsten! hahahah

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:49

banketstaaf:

"Paard heeft zeer beperkte mogelijkheden"

Mag ik ook gewoon leuk aanhobby-en??

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:01

Leukste met Valentijn:
- Leuke combinatie
Leukste met Azra:
- Leuke pony (was ik toen wel heel trots op, mede omdat ik toch met een Haflinger rij)

l*lligste zou ik zo niet weten, gaan het ene oor in en het andere oor uit

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:52

banketstaaf opmerking: vertel tegen mijn tante (rijdt zelf ook) dat ik 164 had (ik was kei blij) zegt ze 4 er bij en je had 2 winstpunten gehad. ik dacht ja stik er in (zelf had ze in het m2 155.

leukste (niet echt op wedstrijd maar op de clubtraining) he marloes op welk niveua rij jij zondag mee, in het M toch he, ik zo nee ik start in het B. vond ik wel een compliment

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:27

En dan had je tante nog ongelijk ook, want dan had je er 5 punten bij moeten hebben.. Knipoog

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:23

Idd, tellen blijft moeilijk voor sommige mensen Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:02

"paard staat op 3 benen"
Ik was dus aan het groeten bij het binnenkomen en die vossemerrie van mij gaat gezellig met haar ogen dicht in de slaaphouding staan, dat zag er dus een vrolijke combinatie uit Bloos

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:16

leukste: super springer heb je.... (Swift.. Haha! )

l*lligste: hij rijd niet eens aan de teugel Verward
en dat dan in de B ~!!! Boos!