Startkaart vanaf oktober voor half geld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie87

Berichten: 1019
Geregistreerd: 28-11-06
Woonplaats: Achter de Pc

Startkaart vanaf oktober voor half geld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 16:35

Mijn vraag is of dat nog bestaat een startkaart aanvragen vanaf 1 oktober en dit dan voor half geld, heb namelijk gehoord dat dit veranderd is en dus niet meer zo is, en een startkaart dus of je hem nu vanaf 1 januari of vanaf 1 december aanvraagd hetzelfde kost...

Nibbit

Berichten: 10421
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Startkaart vanaf oktober voor half geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:37

Startkaart vanaf 1 oktober is nog steeds voor half geld, maar zet die datum ook goed duidelijk op de aanvraag

sas_dancer
Berichten: 1339
Geregistreerd: 20-06-04

Re: Startkaart vanaf oktober voor half geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:15

KNHS schreef:
Ik wil halverwege het jaar een startkaart aanvragen, moet ik toch het volledige bedrag betalen?

Voor startkaarten die je aanvraagt en wilt gebruiken voor 1 oktober betaal je het volledige bedrag. Vanaf 1 oktober kun je een startkaart aanvragen voor de halve prijs. Voor het bedrag kun je kijken op de tarievenlijst. Wanneer je een startkaart aanvraagt die na 1 oktober moet ingaan, moet je dit duidelijk op de aanvraag zetten. Houd wel rekening met een verwerkingstijd van je aanvraag van 2 tot 3 weken. Wil je dus exact op 1 oktober je eerste wedstrijd rijden, zorg er dan voor dat die aanvraag 2 tot 3 weken voor de tijd bij de KNHS is. Je hebt je startkaart en coupons dan rond 1 oktober in huis.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Startkaart vanaf oktober voor half geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:48

Daarom hier een slotje.