Wedstrijd....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:42

Ik begin morgen in de A-klasse...
Ik mag gelukkig op een lieve pony, want ik ben bang dat ik het echt onwijs ga verknallen.. Ik vergeet vaak om te kijken of ik op het goede been rij, en als ik er al op let, vind ik het og steeds moeilijk om te zien Scheve mond
Hebben jullie nog goeie tips voor mij? En het pony'tje waar ik op rij heeft best lange manen, hoe kan ik die het beste invlechten? *Foto's!*

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!


WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:46

Help me, alsjeblieft (???)

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:48

Op het goede been rijden moet je vooral aanvoelen. Mijn tip is om die wedstrijd even uit te stellen. En rustig werken aan op het goede been rijden en je zelf vertrouwen.

WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:51

WenckeLover schreef:
Op het goede been rijden moet je vooral aanvoelen. Mijn tip is om die wedstrijd even uit te stellen. En rustig werken aan op het goede been rijden en je zelf vertrouwen.


Ik kan het niet afzeggen, en ik vind het ook wel leuk hoor! *LOL* *LOL* Woensdag tijdens de les heb ik de proef geoefend, maar ik ben bang dat ik wordt afgerekend op het feit dat ik het moeilijk vind om te zien... Scheve mond Hebben jullie tips over invlechten? Haha! Haha! Haha!

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:54

WizzeL schreef:
Hebben jullie tips over invlechten? Haha! Haha! Haha!


Gebruik de zoekfunctie
Zijn al veel topics over geweest Knipoog

WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 19:56

WenckeLover"]
[quote="WizzeL schreef:
Hebben jullie tips over invlechten? Haha! Haha! Haha!


Gebruik de zoekfunctie
Zijn al veel topics over geweest Knipoog
[/quote]

Ben ik weer, het groentje... Tong uitsteken Heb je voor mij een URL van een van die topics? Pling Pling Pling

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!


WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 20:15

Je bent een schat! Haha! Haha! Knipoog Knipoog Lachen Lachen Cool Cool Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!

WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 12:18

Ik heb net gereden, en het ging best wel goed! Wizzeltje was heel braaf, bij het losrijden wilde ze niet halthouden, maar tijdens de wedstrijd wel, Alleen haar veulen Woezel, stond bij haar in de stal en hij ging steeds schoppen enzo, maar tijdens het rijden ging het heeeeeel goed! Ik heb zelfs een winstpunt gehaald! *LOL* *LOL* *LOL*

Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard/veulen in de omgeving Voorburg, Leidschendam! Lijkt het je wat, PB me dan snel!
Groetjes Sophie Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, xmoosjex en 12 bezoekers