startkaart, hoe zit het nou precies??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

startkaart, hoe zit het nou precies??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 23:07

hoi allemaal, ik heb gisteren aanvraag gedaan naar een startkaart, en 19 mei zou hij binnen zijn.

22 en 23 mei heb ik dan meteen al een 2 daagse wedstrijd op het land(bij ons op de manege), dus daar doe ik alleen aan mee voor de ervaring.


over de startkaart;

ik weet dat je, als je een thuis wedstrijd hebt. Je meestal niet in hoeft te schrijven.

ook weet ik dat je er startcoupons bijkrijgt.


nou weet ik alleen niet hoe dat nou allemaal precies werkt, wat moet je laten zien aan de jury voor je gaat rijden? hoe en wanneer moet je betalen enz.


en hoe zit dat dan bij een buitenwedstrijd? dan moet je de startcoupon opsturen en moet je je telefonisch inschrijven.

verder weet ik er nog niets van....

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 23:15

- Je krijgt éénmalig een startkaart. Daarbij krijg je een set startcoupons. Als die op zijn, kun je nieuwe bestellen. De coupons gebruik je om je in te schrijven voor een wedstrijd (opsturen naar het betreffende wedstrijdsecretariaat) en daar komen de punten op te staan.

- Meestal moet je betalen op de wedstrijd zelf, je kunt je dan melden bij het wedstrijdsecretariaat daar. Voor sommige wedstrijden dien je van tevoren via de bank te betalen. Dit soort dingen staan in het vraagprogramma van de wedstrijd vermeld.

- Op de wedstrijd moet je altijd je startkaart kunnen laten zien en je paardenpaspoort (waarin o.a. de chip-gegevens staan en de inentingen). Heb je een pony, dan ook een meetbriefje.
Het is handig om altijd 2 lege coupons bij je te hebben, voor het geval dat je coupons (die je opgestuurd hebt) kwijt zijn geraakt o.i.d.

Hebben jullie een wedstrijdsecretariaat op jullie vereniging?
Bij sommige verenigingen bewaart het wedstrijdsecretariaat jouw coupons, dan kun je aan hem/haar doorgeven welke wedstrijden je mee wilt doen en stuurt hij/zij je coupons op.
Als dat bij jullie niet zo is, moet je je dus zelf opgeven voor de wedstrijden waar je heen wilt. Meestal bel ik even naar de wedstrijd om het adres te vragen en te checken of er nog plek is, en stuur daarna mijn coupons op.

SUCCES met je wedstrijden!

O ja ik heb ook net een nieuwe startkaart aangevraagd, en had hem met 2 weken in huis. 19 mei moet dus wel lukken lijkt mij Lachen

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 01:21

Ik heb hem verplaatst naar wedstrijden omdat hij daar beter past. Een antwoord heb je al gekregen. Daar heb ik niets meer aan toe te voegen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 09:46

dankje grandeur!! jij iig veel succes met je wedstrijden Knipoog

ja wij hebben wel een wedstrijdsecretariaat, maar volgends mij moet je zelf bellen om in te schrijven enz.

ik heb vorige jaar bij de 2 daagse ook moeten schrijven, dus ik wist wel een klein beetje hoe het zat, maar nog niet helemaal Knipoog nu weet ik alles voor groot en deels, alleen waar kan je je startcoupons aanvragen?

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:39

als het een twee daags concour is kan het best zijn dat je vier coupons op moet sturen (bij jouw misschien gewon afgeven omdat het vanuit jullie eigen vereniging is). ja kan meestal twee profjes per dag rijden, aangezien het twee dagen is kan je er waarschijnlijk vier rijden dus.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 21:57

jep klopt.
ik weet nog niet welke proeven ik moet rijden, maar bij ons moet je standaard 2 proeven rijden.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:00

Welke proeven je moet rijden, staat voorin het proevenboekje Lachen
Bij elke maand staan er 2 proeven vermeld

Startcoupons kun je aanvragen bij de KNHS. Bij ons doet het wedstrijdsecretariaat dat. De KNHS rekent namelijk per verzending administratiekosten. Het wedstrijdsecretariaat kan dan in 1 keer voor meerdere mensen coupons bestellen, dat scheelt dus in de kosten Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 22:17

grandeur schreef:
Welke proeven je moet rijden, staat voorin het proevenboekje Lachen
Bij elke maand staan er 2 proeven vermeld

Startcoupons kun je aanvragen bij de KNHS. Bij ons doet het wedstrijdsecretariaat dat. De KNHS rekent namelijk per verzending administratiekosten. Het wedstrijdsecretariaat kan dan in 1 keer voor meerdere mensen coupons bestellen, dat scheelt dus in de kosten Haha!


ja ik weet wel dat je het daar kan aflezen Lachen (en zo niet, toch bedankt Knipoog) alleen ik bedoel dat ik het nu niet weet, omdat ik nog niet gekeken heb Haha!

zondag mag ik mijn paardje pas weer doen (moet hem delen met mijn zus) en dan ga ik het proefje oefenen, en daarna elke dag dat ik hem heb.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 46 bezoekers