de kop is eraf!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

de kop is eraf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 21:55

Na een week lang zenuwen vaak naar de wc en aanverwante zaken is eindelijk de kop eraf., Mijn eerste khns wedstrijd (de laatste was bijna 3 jaar geleden) zit erop.
En het ging super ,had geen verwachtingen aangezien mijn merrie nogal kan zeiken dus alles was meegenomen.
Het eindresultaat is 2 winstpuntjes 159 en 160 pnt ,waarbij ik eerlijkheidshalve moet vermelden dat ik in de 1e proef geen winst had verwacht aangezien ik nogal gespannen de baan doorging maar ok voelen en het aanzien zijn 2 dingen. Dus hopelijk ga ik iets relaxer mijn 2e wedstrijd in en mischien denk ik dan ook nog wel aan een fotootje Cool

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:03

Gefeliciteerd en succes bij de volgende wedstrijd!!Welke klasse was het?En wanneer is de volgende?

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 22:11

Bedankt hoor ben er ook echt blij mee en .met deze merrie rij ik in de b is nog niet eerder uitgebracht begreep nooit waarom niet tot ik haar op stal had staan is een zeikerd eerste klas.
En mijn volgende wedstrijd is eind mei weer even spannend want dan moeten we buiten tussen de hekjes en met een juryhok buiten maar ach de laatste keer zag ik ook spoken die mijn paard ineens niet meer zag dus wie weet.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:29

Gefeliciteerd!
Zie je.. je hoeft nergens zenuwachtig voor te zijn Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:03

zoo dat is goed voor de eerste keer OK dan!
op naar de volgende wedstrijden!! en winstpunten