Hoe gaat het er bij jullie aan toe op concours?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:06

Eerst kom ik haar borstelen en ga haar doucen. dan verzorg ik haar eerst helemaal.
en dan dun ik de manen uit en haal er een rand manen uit! want mn pony heeft een lange hals en hele dikke manen. Dan vlechtik in duurt meestaliets van uurtje (heb er altijd vet veel knoetjes in) ! Als dat klaar is een mooi voorknoetje invlechten en dat knoetje! en dan de dikke staart van haar waar je 15 min mee bezig bent om uit te pluizen! dan vlecht ik de staart in! dan komen haar stal banages om! en haar deken! en dan volgende dag alles even bijwetken en dan schone deken op! en dan op de trailer(loopt ze zo op, is anders geweest Tong uitsteken) en dan op naar de wedstrijd. En dan rijd ik 3 kwartier in! soms longeer ik haar ff! omdat er andersniet mee valt te rijden. dat duurt 10 min.En dan nog half uurtje inrijden en dan zo ontspannen mogelijk de proef in! en dan op uitslag wachten! wat altijd zo lang duurt! net zoals zaterdag in marum. K was klaar en half uur daaarna lag mn coupon er al! 1e proef 171 punten (m1 Cat DE) en weer half uur wachten op de andere coupon 2e proef 168 punten (net dat ene puntje ahah anders had ik 2 maar ben hier al super blij mee!) maar toen moesten we heeel erg lang wachten op de prijsuitreiking maar dat is toch voor niets geweest was 2 x 1e Haha!:P! en hoe gaat het met andere altijd de voorbereiding enzow??

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 10:49

Zo, en als je bedenkt dat dat allemaal voor 6 of 7 minuten is he... Tong uitsteken

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:57

Ik doe meestal ongeveer 20-30 min over vlechten, maar soms maar 10 en soms 60 minuten ligt er echt aan of ze stil wil staan en of ik er zin in heb
splash loopt altijd zo de trailer in soms 1 keer de langs maar de volgende keer staat ze er weer netjes in
ik ben altijd heel relaxt met opzadelen enzo ik weet dat ik dat moet zijn, want dat ze anders ook gestresst wordt
ik wil eigenlijk maar een kwartier inrijden, maar omdat ik altijd te vroeg begin met opzadelen wordt het meestal een half uur driekwartier Verward
ik rijd nog B dressuur en B springen, maar hoop snel L te kunnen gaan springen

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 11:11

Ik hoop het ook voor je! En veel succes alvast in het L(1)!! OK dan!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:12

hhaah thanks en wel L haha niet L1 zie ik niet zo zitten met mn dravertje Knipoog

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:06

SplashIsLief schreef:
hhaah thanks en wel L haha niet L1 zie ik niet zo zitten met mn dravertje Knipoog


Hahaha, rijd je dan nu wel dressuur met je draver? Verward In elk geval, héél veel succes in het L! Knipoog

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:07

tuurlijk rijd ik dressuur> gewoon voor de lol, maar de laatste keer had ik 166 punten (mn 3de wp) en morgen weer dressuur, maar gelukkig ook springen> zie wel hoe het dressuur gaat, maar ik elk geval thanks

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:43

SplashIsLief schreef:
tuurlijk rijd ik dressuur> gewoon voor de lol, maar de laatste keer had ik 166 punten (mn 3de wp) en morgen weer dressuur, maar gelukkig ook springen> zie wel hoe het dressuur gaat, maar ik elk geval thanks


Oh, hartstikke leuk zeg!! Dan heel veel succes morgen!! Op naar je 4e winstpunt! OK dan! OK dan! OK dan!