1e tussen de paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

1e tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 17:53

een beetje laat, maar ik had een virus in mijn computer... Bloos vorige week had ik een springgwedstrijd in Heerhugowaard, eerst met oeterma in het L, ik startte voor het eerst buiten en oetje was lekker heet Tong uitsteken
het 1e parcours was ik foutloos, in de barrage was ik de snelste, helaas wel een balkje, maar uiteindelijk toch nog een 3e prijs
2e parcours was meteen op tijd, ik had 1 balkje. ben heel erg tevreden, weer 3wp erbij! Lovers sta met 3 wedstrijden nu L+9

Tobias(pony) startte ik in het M paarden, hij sprong echt super! was foutloos en barrage ook, 1e prijs Lovers Lovers Lovers mijn maatje...bewijst het toch weer dat hij de paarden wel aankan 2e parcours ging ook lekker, direct op tijd, de snelste, maar helaas 1 balkje
maar ook voor Toby 3 wp en na 3 wedstrijden bij de paarden, staan we M+7....(dus eigenlijk Z+7)
ben echt zo trots op mijn maatje Lovers

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:56

Gefeliciteerd Lachen !
Tijd om je onderschrift aan te passen Knipoog

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:25

super gefeliciteerd! en dan zeggen sommigen dat pony`s niet tussen de paarden kunnen. nou het kan dus wel Lachen leuk hoor!

*

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:37

hey!!!
gefeliciteerd hoor!!! Cool
toch super van je pony tussen de paarden!!! OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 19:32

dankje wel....!ben ook erg trots op mijn maatje...

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:56

I love Tobi Lovers Party!! En dan moet je die paardruiters aan de kant zien als je ze er weer afrijdt *LOL*

We zijn wel aan elkaar gewaagd trouwens Reddy Alleen dit keer reed ik eens het goede parcours goed Tong uitsteken Lachen
Wsl ga ik in Den Helder het tweede rondje M HC rijden, misschien dat ik tussen de kring en de regio promoveer(wil ik alleen voor schoorl wel even testen of hij slootjes springt Knipoog ). Ik kom een beetje krap te zitten met mijn punten Bloos! (heb er nu 17 in 11 parcoursen Clown )

Ben blij dat je weer online bent trouwens

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:01

Wauw wat goed zeg, meteen bij de paarden zo scoren!! Lekker al die paardjes eraf rijden Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 17:56

danku

hm zal ik dan ook maar HC M gaan hihi, neehoor daar begin ik niet aan, na de regio doe ik maar een poging denk!! lijkt me wel leuk! die meiden hier vragen nu al of ik met Tobias naar het Z ga haha, maar dat blijft een droom!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:05

Hmm, volgens mij ben jij de schrik van veel springruiters (Paarden) Haha!
Gefeliciteerd natuurlijk, goed hoor OK dan!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:09

is wel gezellig Tab *LOL* (ik moet alleen nog vervoer regelen...Lopen lijkt me met ot niet zo'n heel goed idee Clown )

Ik probeer het nu vast een keer(anders zou ik het tweede parcours wsl L HC rijden of niet starten ivm de punten, dan kan ik net zo goed M starten )
En als het met de kring dan lekker gaat start ik misschien eind juni bij de Wiron wel M, dan weet ik meteen of hij de sloot braaf springt Knipoog

Waarom zou Tobi geen Z kunnen springen Verward Hij tjoept het M iig nog heel makkelijk rond, veel fijner dan bij de pony's

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:52

Wha dat gaat wel heel erg hard!!! Ga zo door! Gefeliciteerd hoor!

En zo te horen kan Tobias de Z wel aan bij de paarden hoor, dus waarom niet?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 10:55

nou blijf nu lekker M, en nu mar hopen dat ik kopers vind, want duurt me nu toch echt te lang.......

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 14:06

Zo hee...bij ons op stal staat pony die L bij de paarden springt, maar M zie ik hem niet doen! Knap hoor!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 00:16

reddytobias schreef:
nou blijf nu lekker M, en nu mar hopen dat ik kopers vind, want duurt me nu toch echt te lang.......


Kan ik me voorstellen. Ik vond het bij Goldie en Flap al lang duren, maar die zijn inmiddels alletwee al weg...(gelukkig wel )

Ik heb het weekend flink lopen netwerken en ook meteen laten vallen dat die pony toevallig te koop was toen ze vol bewondering stonden te kijken, maar ze wilden niet erg happen Verdrietig
POnyhandel is niet zo interessant voor ze

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 00:19

ja ik had vandaag iemand uit Brabant, maar natuurlijk het was te ver!!! zucht!!kunnen ze dat niet van te voren opzoeken!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 00:44

Dat gehucht staat niet eens op de kaart Tong uitsteken
(ik moest Arum zoeken, is ook een leuke bezigheid Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 07:28

Wow!
Weer een geweldige prestatie achter de rug Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje, Kirsha, Rubi_ en 45 bezoekers