verslag + foto's van springen in blokker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 14:38

sebrina herkende je mij eigenlijk in blokker? Knipoog en wat vond je van katinka?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:21

Hé meiden! Hebben jullie geen zin om het weekend te komen springen in Heerhugowaard Verward
Ik heb nog plek zat bij de ponies *LOL* (paarden ook trouwens Knipoog )
En in het B is er een zak voer te winnen voor de ruiter/amazone met de hoogste stijlpunten

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:59

Tanja, ik wist je naam nog en herkende die op de startlijsten. Pas later herkende ik je ook, je reed toen naast een meisje op een vosje met borstelmanen en in de los-spring-bak.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 12:30

is er ng plek in heerhugowaard ik had ng gebeld maar er nam niemand op.
gmir dat klopt ik reed naast een pony met van die rare manen:p

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:04

Ik heb nog wel plek Zeker bij de pony's

Wel nummer heb je gebeld Verward Ik ben bijna vergroeid met het mobieltje en als ik er een mis bel ik terug
(heb één keer teruggebeld, naar iemand die beweerde niet gebeld te hebben. Waren jullie dat Verward Ik hoorde iemand roepen naar Chantal op de achtergrond volgens mij, maar jij heet toch Tanja Verward )
Anders moet je nog maar even bellen naar het nummer(ligt naast me) of even een pb sturen

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:00

gomir schreef:
Ik heb nog wel plek Zeker bij de pony's

Wel nummer heb je gebeld Verward Ik ben bijna vergroeid met het mobieltje en als ik er een mis bel ik terug
(heb één keer teruggebeld, naar iemand die beweerde niet gebeld te hebben. Waren jullie dat Verward Ik hoorde iemand roepen naar Chantal op de achtergrond volgens mij, maar jij heet toch Tanja Verward )
Anders moet je nog maar even bellen naar het nummer(ligt naast me) of even een pb sturen



haha dat moet ons dan wel zijn ben dr zus chantal,
ik zal het wel ff doorgeven aan haar,

zet hem op he zus!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:06

Vond het een heel leuk gesprek *LOL* "Wij hebben niet gebeld hoor Verward Oh vreemd, ik heb gewoon op terugbellen gedrukt Clown "

Ik hoor het wel als je wilt starten Katinkaaa

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:27

hoi
ik ga niet starten zou eigenlijk wel gaan maar heb er geen vervoer naar toe. volgende keer weer Haha! dankje wel trouwens.

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:19

nog maar een puntje die heb je zo binnen tan!!!! Haha! OK dan!
wanneer ga je weer starten?

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:25

gomir schreef:
Hé meiden! Hebben jullie geen zin om het weekend te komen springen in Heerhugowaard Verward
Ik heb nog plek zat bij de ponies *LOL* (paarden ook trouwens Knipoog )
En in het B is er een zak voer te winnen voor de ruiter/amazone met de hoogste stijlpunten


Een van mijn leerlingen kwam vandaag terug uit Heerhugowaard en heeft het daar niet zo naar haar zin gehad.Ze zij dat de organisatie erg rommelig was???? Dat er een jongen een prijs voor stijl kreeg en dat dat later weer ingetrokken werd???er geen prijzen en/of rozeteen waren??? dat ze een weigering kreeg terwijl de pony niet gestopt of zijn eigen lijn doorkruist had.Beetje vaag allemaal.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 19:11

Beetje vaag is dat dan, dat ze een weigering kreeg terwijl die pony helemaal niks deed

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:04

Bij de ponies was het één bende...We liepen dik een uur uit omdat de parcoursbouwer B-B, L-L, M-M en Z-Z handiger vond(dus iedere keer ombouwen en parcourslopen...Verdrietig )
Stijlprijs hadden wij niet doorgekregen van de jury en wij hadden de hoogste punten per ruiter gepakt, zei hadden gemiddeld. En dan klopt het niet meer.

'weigeringverhaal' heb ik gezien. Dat was absoluut geen stop en ik ben het er helemaal niet mee eens, maar we kregen met drie man de jury niet om. En het jurylid is op kleine wedstrijden tevens de federatievertegenwoordiger en dan ben je gewoon uitgepraat...Is voor ons ook heel frusterend, maar daar kan ik echt niets aan doen (dat meisje vergeet iig nooit meer naar de schets en de finishlijn te kijken Knipoog )
(Meisje is trouwens wel gestopt en heeft een seconde of wat stil gestaan, ze wist niet dat er na negen nog een hindernis kwam. En volgens het reglement is dat wel een weigering, maar idg was ik het er niet mee eens! Jammer genoeg heb ik maar weinig te vertellen Knipoog )

Vanaf de paarden ging het gelukkig allemaal wel weer goed en heb ik verder geen klachten meer gehad, maar de ponies was echt een lekker begin van mijn dag Ik had het al helemaal gehad voor de rest van de dag Bloos! (gelukkig ging mijn eigen paard heel fijn Party!! )

Prijsuitreiking te paard hebben we daar trouwens nooit Is eens een rottig ongeluk mee gebeurd en ze willen het daar op het terrein niet meer hebben

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:17

Sorry voor de late reactie maar i.i.g. bedankt voor het uitleggen ik zal het even doorgeven.Komt deze zelfde jury nog eens bij jullie terug?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:26

Ik denk van niet Ik heb het wedstrijdsecretariaat pas sinds kort overgenomen en er was voor het hele jaar nog niets geregeld Was al blij dat ik op zo'n korte termijn nog juryleden kon vinden, zodat de wedstrijd door kon gaan...

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 11:49

ff tussen door hoor Haha!
wie gaat er zaterdag naar schoorl? springen?
ik ga wel Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:18

Dan moet ik werken

Ik ga de 23ste naar Franeker *LOL* De 22ste is Hippolytushoef, maar dan moet ik ook werken :/

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:06

gomir schreef:
Dan moet ik werken

Ik ga de 23ste naar Franeker *LOL* De 22ste is Hippolytushoef, maar dan moet ik ook werken :/



en hipo gaat niet door ben blij dat ik al naar Abcoude ga!

mare de paarden liep wel lekker ja hmmm maar de familiepaardjes zaten weer eens in de prijzen haha Tong uitsteken

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:24

katinkaaa schreef:
ff tussen door hoor Haha!
wie gaat er zaterdag naar schoorl? springen?
ik ga wel Knipoog



Wij gaan met Wizard naar Schoorl

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 18:33

ow wat leuk dan moet ik tegen jullie Haha! we spreken elkaar daar vast wel toch? Knipoog

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:54

Waarchijnlijk wel, als het goed is springen jullie allebei in het D-B.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:38

ja dat was de vorige keer ook zo Knipoog hoeveel wp moet zei nog ik moet er nog eentje hopen dat ik hem haal. weet jij trouwens waar je kan kijken voor de tijden Verward

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:21

We hebben pas 2 x gesprongen en moeten nog 5 winstpunten rijden in de B