2e van onder en 2e van boven geworden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

2e van onder en 2e van boven geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 21:12

hoihoi,

Vandaag had ik me eerste officele wedstrijd..We hadden mevr. Middendorp en dat is niet egt de vriendin van de eigenaar van de paarden.. Toen ze de eigenaar zag ging ze hem gelijk al even vertellen dat het niks zou worden met zijn paarden.
de 1 loopt L2 en die ander heeft M2 gelopen... We waren dus met 2 paarden in 1 trailer gegaan..Dus Melissa waar ik mee moest was helemaal over de toeren omdat ze der zus niet meer zag dus gingen we vliegend door de losrijbak en moest ik mezelf ook nog een keer ervan af laten glijden omdat ik er naast hing.
Toen hebben we haar maar even aan de longeerlijn gegooit en toen ging ze even lekker uit der panty. Dus nou me eerste proef was een beetje stress maar ze liep braaf alles, maar ik had der nog niet egt lekker aan het lopen met resultaat 132 en 2e van onderen..2e proef ging stukken beter ik had der lekker aan het lopen egt heel fijn...Met een resultaat 156 en 2e van boven van de 5 mensen. Ik ben heel blij...

Groetjes Amanda
Laatst bijgewerkt door Aman__ op 25-04-04 21:29, in het totaal 2 keer bewerkt

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:17

gefeliciteerd dat je zo blij bent maar van je verhaal kan ik niet echt veel volgen Verward