zondag wedstrijd op manege castellum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:22

Ja... Maar ik vind echt stom, dat ze zo gelogen hebben om die ponies te krijgen, maar ik ga binnenkort nog wel een keertje kijken..

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:22

moet je ff zeggen wanneer je komp kennen we een meeting doen.
Mag je wel komen trouwens? Want ellen heeft gezegt dat sommige niet meer mochten komen (weet niet wie)

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:28

Wanneer heeft ze dat gezegd dan... Nou als er al zulke dingen gezegd worden..hoeft het al niet eens meer.. Ik vraag angela, of Anoeska ofzo wel..of ik nog een keer mee kan, dan kunnen ze niks zeggen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:00

Tadano schreef:
moet je ff zeggen wanneer je komp kennen we een meeting doen.
Mag je wel komen trouwens? Want ellen heeft gezegt dat sommige niet meer mochten komen (weet niet wie)


ik wil ook komen Haha!

ik rijd der nu tijdelijk, vind het allemaal zoooo raar, en ben er ook heel lang ( 2 maanden) gestopt met rijden, maar zo zonder Boy, of uberhaupt paarden dat kon ik ook weer niet zo goed verdragen]

Dat verhaal van Ellen en de ponys van Van dorsten vond ik ook al zo raar (mijn moeder ook) ....

Melissa (meisje uit mijn klas wat haar pony; Bobo ;daar heeft staan) zei tegen mij dat ellen veel aardiger was geworden, omdat er heel veel klanten waren vertrokken, bij mij kwam het meer over als geslijm etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:02

trouwens even offtopic ik heb corry vandaag gezien Haha! hij heet nu browny Tong uitsteken

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 09:09

corry jeetje die is echt oud. ik wet er een paar die niet mogen komen. denise van scarlet en die meisjes van cinny. cinny ging weg omdat ze gewoon op is en haar oude dag in de wei mag slijten. scarlet is toen meegegaan maar waarom weet ik niet. nu mag deniseen die andere 2 niet meer op het terein

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 10:17

Het zouden er nog een paar zijn, maar dat kwam omdat er dingen waren gezegt nog op de oude manege. Vraag me niet wie, denk dat Ansie dat beter weet. En als Ellen veranderd is weet ik niet, reed niet op van Dorsten. Weet wel dat ze niet zit te springen om pension van andere stallen af te halen net als nieuwe leden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:15

veranderd niet echt Tong uitsteken want op Van Dorsten liep ze ook al te "slijmen" odat ze niet zeker wist dat ik naar "Castellum" ging

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:17

PrimaDonna schreef:
MIjn vriendin staat ook bij jullie! Zij is van Tinker, dan weet je vast wel wie ik bedoel. Heb haar niet over een wedstrijd gehoord dus denk dan ook niet dat ze mee doet...ik geloof dat Tinkertje ook een beetje lastig was tijdens de wedstrijd. Scheve mond

Het is wel leuk om te zien wat ze van die boerderij gemaakt hebben, het is namelijk de oude boerderij geweest van mijn zus *LOL*
Paul en Ellen hebben het aardig voor elkaar daar, ziet er echt geweldig uit en het loopt volgens mij ook als een trein daar OK dan!
Een hoop leuke nieuwe paarden en pony's erbij en de stallen super voor elkaar, binnenbak en buitenbak! Echt super OK dan!
Ik hoorde ook dat er sins kort ook een hele leuke leerpaard is bijgekomen die ZZ zwaar heeft gelopen. Ideaal leerpaard met alle knopjes erop OK dan! waar je zo mee weg kan rijden, klonk leuk in ieder geval
Naja, in ieder geval ziet het er daar geweldig uit en hebben ze het helemaal voor elkaar, leuke club! Bloos

Nou ja, in ieder geval veel succes met je wedstrijd zondag Rakkertje
heb nu genoeg reclame gemaakt voor jullie geloof ik Knipoog terwijl dat nou niet eens bepaald nodig is, dat loopt wel van mond op mond Haha! hahahaaaa

Primadonna


heb eerder gehoord dat er een boel klanten zijn weg gelopen Scheve mond

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:34

ik zou het niet weten ... De mensen die er staan met hun paardjes hebben het iig naar hun zin

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:34

Denise was al eerder weg... Cinny is later weg gegaan.
Denise van Wesley mag er ook niet meer komen... Voor de rest weet ik het niet, maar als ik met iemand mee ga, die daar een pony heeft, kunnen ze me niet weg jagen. Lachen Dat zou ook slecht voor hun reputatie zijn..

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:41

Ik weet het niet ... Boos! Maar ik denk niet dat ze het dan zullen doen ... naja als je komt schreeuw dan ff via een PM of via dit forum

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:20

Ja is goed.. Ik kijk wel even..

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:03

Cinny is trouwens nu heel erg kreupel hoorde ik van de week sinds ze haar op het weiland hebben gezet.
Der is weer een nieuw paardje bij gekomen met de naam Marleen. En om even terug te komen op de paarden die gekocht waren. Er waren meerdere mensen die de ponys wouden kopen, maar dat mocht niet omdat ze met Ellen mee gingen naar Castellum toen hebben ze inderdaad de opdracht gegeven om enkele ponys en paarden te kopen omdat dat de meeste de lievelingstes waren en joy en belle fleur aan alles gewent waren voor in de les.

Tevens hoorde ik van de week van Janny (van Mara) dat er 2 paardjes waarschijnlijk naar de slacht zijn gegaan, maar ik weet niet meer wie het was. Dus als jullie namen kunnen geven?

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:03

Oh ja tevens is er zondag 29 augustus Spellentjes dag en in september komt er weer een dressuur wedstrijd!

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:22

Hoi,
ik heb ook op van dorsten gereden en ik heb aan het eind Misty gekocht. verder weet ik dat carla en cassandra hoefbevangen in de wei staan. Marie en Baron zijn naar een meisje in Nieuwegein (vrijdagavond 1e ponyuur). En Smokey en Lalita zijn naar de slacht gegaan.
o en Floortje is ook eigen pony en die staat nu op de Castellum

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:04

Ja Floortje is van Kelly en loopt soms mee in de lessen!

Ann1
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: De Meern

Re: zondag wedstrijd op manege castellum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:31

Ik doe dit keer niet mee ik doe M1 Paarden maar wist zo gauw niet op wie nu ik niet meer op Bianca kan omdat ze terug is naar Ellen en nog 2 andere vrouwen. Het was eerst me verzorg paard namelijk. Ik ben dit jaar niet meer actief in de Dresuur volgend jaar ga ik weer beginnen denk dat ik met Harry dresuur ga rijden ik blijf nu gewoon actief in springen en voor de clubkampioenschappen springen ik sta namelijk nu toch gedeltelijke 2e dus nu ga ik der helemaal voor Haha! Iejoor & Judith waren ook enorme lieverds. Jammer dat ik niet meer met Iejoor kan springen nu ze weg is het was zoon schat Verdrietig Juut was er niet lang maar wel heel lief en Lady is ook een liefie ik reed der vroeger op de oude manege vaak op maar nu ben ik veel te groot haha Clown Maarja welke dagen rijden jullie ik rij Dinsdag 7 tot 8 paardenles en reed op zaterdag 2 tot 3 en een hele tijd terug reed ik op Maandag 5 tot 6 en donderdag 5 tot 6.

Ann1
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: De Meern

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:33

Hilary schreef:
Hoi,
ik heb ook op van dorsten gereden en ik heb aan het eind Misty gekocht. verder weet ik dat carla en cassandra hoefbevangen in de wei staan. Marie en Baron zijn naar een meisje in Nieuwegein (vrijdagavond 1e ponyuur). En Smokey en Lalita zijn naar de slacht gegaan.
o en Floortje is ook eigen pony en die staat nu op de Castellum


Nee Smokey leeft nog ! Hij is op Manege Castellum en heet nu Bertus Haha! Lady is der nog en Boy en Amigo en Mormel ! Carla was ook een lieverd maarja die staat meyt Cass in de wei dan. En Bianca is van Ellen (me moeder der vriendin).

Ann1
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: De Meern

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:36

rakkertje schreef:
corry jeetje die is echt oud. ik wet er een paar die niet mogen komen. denise van scarlet en die meisjes van cinny. cinny ging weg omdat ze gewoon op is en haar oude dag in de wei mag slijten. scarlet is toen meegegaan maar waarom weet ik niet. nu mag deniseen die andere 2 niet meer op het terein


Corry van de oude manege was naar een vriendin van mij der buren toen gegaan en is overleden aan ouderdom na een jaartje ofzo

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: zondag wedstrijd op manege castellum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:38

AANNEEELOOOTT Vork Lang niet gesproken Knipoog

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 23:21

Ann1 schreef:
Hilary schreef:
Hoi,
ik heb ook op van dorsten gereden en ik heb aan het eind Misty gekocht. verder weet ik dat carla en cassandra hoefbevangen in de wei staan. Marie en Baron zijn naar een meisje in Nieuwegein (vrijdagavond 1e ponyuur). En Smokey en Lalita zijn naar de slacht gegaan.
o en Floortje is ook eigen pony en die staat nu op de Castellum


Nee Smokey leeft nog ! Hij is op Manege Castellum en heet nu Bertus Haha! Lady is der nog en Boy en Amigo en Mormel ! Carla was ook een lieverd maarja die staat meyt Cass in de wei dan. En Bianca is van Ellen (me moeder der vriendin).


Mormel, is dat het zwarte shetje? Die heeft een tijdje bij ons gestaan. En we hebben nog steeds Fleur. Ondertussen 30+ en er wordt nog 4x per week een stapritje langs de weg mee gemaakt.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: zondag wedstrijd op manege castellum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:09

Dit is een topic uit 2004. Bij deze een slotje.