Gisteren 3 winstpunten gehaald

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:55

heel veel suc6 in de L1....
vandaag had ik mijn laatste L1 wedstrijd en haalde owk 3 winstpunten binnen 166 en 170 3de en 1ste Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:52

Gefeliciteerd en succes met de L1 Haha!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 12:46

haike schreef:
Heel veel succes, we willen wel verslag! En tuurlijk haal je goede punten, mss niet de eerste keer maar daarna wel hoor! Met oki ben ik meteen toen de zadelmak was L1 gestart en had zo een paar wp-jes.
Succes!


Maar jij hebt waarschijnlijk hoger gereden dan ik. Mijn hoogste was met een pony van iemand anders L met een verliespunt Bloos . Daarom vind ik het ook wel spannend om L1 te gaan starten.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:55

spokey"]
[quote="haike schreef:
Heel veel succes, we willen wel verslag! En tuurlijk haal je goede punten, mss niet de eerste keer maar daarna wel hoor! Met oki ben ik meteen toen de zadelmak was L1 gestart en had zo een paar wp-jes.
Succes!


Maar jij hebt waarschijnlijk hoger gereden dan ik. Mijn hoogste was met een pony van iemand anders L met een verliespunt Bloos . Daarom vind ik het ook wel spannend om L1 te gaan starten.
[/quote]

Tuurlijk is het spannend om L1 te gaan rijden! Ik wens je veel succes! (ps. ik was ook pas m1 hoor)

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:46

jaa Son dat red je makkelijk, Web heeft echt super gangen dus dat komt helemaal goed.

Hij heeft jou en mij vandaag ook niet laten zitten dus zet hem op zondag OK dan!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:29

Hallow Son Jamy kon niet eens wijken (altijd onvoldoendes!) en ik ben evengoed makkelijk de L1 door gekomen! Dus dat komt echt wel goed hoor Tong uitsteken OK dan!

en je moet niet vergeten dat ik moet schrijven he zondag Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 12:44

Jamy schreef:
Hallow Son Jamy kon niet eens wijken (altijd onvoldoendes!) en ik ben evengoed makkelijk de L1 door gekomen! Dus dat komt echt wel goed hoor Tong uitsteken OK dan!

en je moet niet vergeten dat ik moet schrijven he zondag Knipoog



Moet je bij mij schrijven Schijnheilig .
Ik las net op de site dat er 24 mensen in de L1 gaan starten. Kreeg spontaan weer buikpijn van de zenuwen Huilen .

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:46

spokey"]
[quote="Jamy schreef:
Hallow Son Jamy kon niet eens wijken (altijd onvoldoendes!) en ik ben evengoed makkelijk de L1 door gekomen! Dus dat komt echt wel goed hoor Tong uitsteken OK dan!

en je moet niet vergeten dat ik moet schrijven he zondag Knipoog



Moet je bij mij schrijven Schijnheilig .
Ik las net op de site dat er 24 mensen in de L1 gaan starten. Kreeg spontaan weer buikpijn van de zenuwen Huilen .
[/quote]
Het gaat om je plezier en punten! Niet om je prijs Son Tong uitsteken

Ik weet niet of ik bij jou moet schrijven, ik moet geloof ik vanaf half 2 doen? (werd gister gebeld of ik later kon)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:58

En moet je nagaan dat je van allemaal gaat winnen Knipoog Dat is pas mooi!
Niet kijken naar die startlijst en rijden voor wat je waard bent, en dan lukt het wel!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 17:20

Ctal schreef:
En moet je nagaan dat je van allemaal gaat winnen Knipoog Dat is pas mooi!
Niet kijken naar die startlijst en rijden voor wat je waard bent, en dan lukt het wel!


Ik denk dat dat helaas niet gaat lukken Tong uitsteken .

De zenuwen zijn gelukkig weggezakt Haha! . Ik schrok er een beetje van toen ik zag hoeveel er gingen starten .
Ik hoop dat het een beetje mooi weer is zondag want de laatste paar keer dat ik op wedstrijd ging was er storm en regen Boos! .