dressuur op bommetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

dressuur op bommetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 08:45

Gisteren sinds lange tijd weer wedstrijd gehad. Door al die sgw trainingen en wedstrijden zijn bijna alle 'gewone' wedstrijden dit jaar aan mij voorbij gegaan.

Maar gisteren mocht ik dus weer. Heel mooi terrein, veel ruimte om los te rijden en lekker weer.

Eerst moest ik met de merrie in het L2. Ze liep echt heel fijn, vooral op de grijze stukken. Maar telkens als ik dan iets moets doen (bijv. wijken, volte, overgang) dan was er vaak iets wat misging. Zo stond ze bijv. zo goed aan de hulpen dat ik echt op moest letten met mijn evenwicht en wat ik deed. Daardoor ging 3x het halthouden mis (ik zat in draf, DACHT aan halthouden en BOEM, ze stond stil). Gelukkig had ik toch nog 156 punten. Coupon heb ik helaas nog niet in mijn bezit.

's Middags moest ik met de ruin in het L1. Ik heb maar heel ff kunnen losrijden (10 min ofzo) omdat er opeens heel veel mensen niet kwamen opdagen. Hij was net een bommetje bij het losrijden. Schudden met zijn hoofd en hij voelde aan alsof hij op ontploffen stond. Maar toen ik eenmaal de ring in ging luisterde hij geweldig! Tong uitsteken Hier had ik 165 punten en een 5e plaats (balen, want nr 3 en 4 hadden ook 165 punten..). Ik was dus heel trots op mijn paardjes! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, kreekie, Sydney_Zorro en 10 bezoekers