Vandaag eerste buitenconcours gereden...

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MyBonfire

Vandaag eerste buitenconcours gereden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 18:42

Heej allemaal,
vandaag was het dan zo ver.. de eerste keer met Bon naar een buitenconcours! Ik ben heel tevreden met hoe het is gegaan en ik ben weer een ervaring en een winstpunt rijker!
De wedstrijd was in Maasbree, was ongeveer 3 kwartier rijden met de trailer. Toen we met de trailer het terrein opkwamen begon het natuurlijk net te regenen Boos! ! Maarja dat kon de pret niet drukken Knipoog ! We waren lekker vroeg, dus heb alles op mijn gemak kunnen doen. Met inrijden was Bon best wel heel erg voorwaarts, was op zich wel fijn, maar hij maakte zich (vooral in de overgang galop draf) heel sterk. Heb toen dus besloten dat ik hem iets rustiger door de proef heen zou rijden om te voorkomen dat hij door de andere ringen heen naar de trailer terug vloog Schijnheilig .
De proef ging eigenlijk heel netjes, lekker ontspanne en rustig. Toen ik de ring uitkwam had ik er een heel goed gevoel over, achteraf denk ik dat ik dat voorwaartse er toch net iets meer uit had mogen rijden, maargoed dat is weer een les voor de volgende keer!
Ik had 156 punten, en was daarmee 8e van de 20! De jury had naar mijn mening best wel heel streng geteld, want het meisje dat eerste was had ook maar 166.
Het was verder een heel gezellig concours.. Het was pas mijn 2e officiele wedstrijd, dus ik denk dat ik zeker niet ontevreden mag zijn met de uitslag ( al had ik de vorige keer meer punten:165 )!
Nu dus op naar de volgende wedstrijd!
Groetjes Sanne

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:54

geficiteerd met je winstpunt
op naar de volgende dan maar he

<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie