Flinke wind maar toch 4e!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Flinke wind maar toch 4e!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 16:37

heej allemaal
Vanmorgen ging de wekker alweer om 6.15 uur. Eigenlijk veel te vroeg voor mij maar ja het had een goede reden. We ( mijn zus en ik) hadden namelijk wedstrijd ( we rijden allebij nog B ) in Hogeloon. En ik moest als eerste starten was dus al om half 10. We hoefde alleen nog te knotten (doe je dat de dag daarvoor dan schuurt mevrouw er alles uit) en ik gauw even een paardje van een stalgenoot op de wei gezet. We lagen achter op schema en kwamen dus voor mijn gevoel daar te laat aan. Gevolg hoop gestress. Ik had nog een half uur om te los rijden en het was een groot veld en de wind was duidelijk aan wezig. Lees te duidelijk. Haha!
Ik mijn proef gereden was tevreden maar voor mijn gevoel was ze toch nog net niet helemaal los. Halsstrekken kwam er ook niet echt uit en eenmaal uit de ring liep madam met der neus over de grond Scheve mond ach ja. Paard de trailer op en na 1,5 uur weer eraf want toen was mijn zus aan de beurt. Ondertussen was de wind nog harder gaan waaien. Haar proef ging ook best goed helemaal niet verkeerd. Snel weer naar huis. Mijn moeder moest oefenen met de trailer en waren we nog snel even verkeerd gereden Bloos! .Haha was wel grappig. Zit ik hier net op Bokt te lezen word er aangebeld. Een ander stalgenootje was terug gegaan voor de prijsuitrijking en ik was 4e met 158 punten (en ik maar denken dat als je als 1e start lage punten krijgt) mijn zus had 159 punten maar net buiten de prijzen. Mijn dag kan niet meer stuk.
Poef sorry voor het lange verhaal!


Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:13

leuk dat t zo goed is gegaan! Ik ben veel te vroeg gaan draven door die wind...ik hoorde alleen "draf" maar dat hoefde dus nog niet...Kostte me helaas wel net een winstpunt. Maarja we zijn niet weggewaaid da's al heel wat...

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 17:19

Dat is ind jammer, ik hoorde mijn moeder ook amper en was blij dat ik mijn proefje uit mijn hoofd kende. Ook heb ik veel frisse paarden gezien die als een gek tekeer gingen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers