Sweden's L2 debuut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Sweden's L2 debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 22:37

Hey aleemaal,

Ik moest vandaag weer "groomen". Dit keer ging Sandra voor het eerste met Kostendrukkers Sweden oftewel Sweden, in het L2 starten. Hier dan een verslagje:

We zijn zo'n 4u van huis weggegaan, we waren in Leidschendam rond zo'n 5u. Eerst nog ff wat gedronken enz. Want ze moest toch pas op 18.15 starten. Daarna hem opgezadelt in de veewagen. Wat echt een ramp was (voor degene die weten waar Manege Hestar is, er lag een tennis baan en en voetbal veld naast dat hij errug eng vond). Hij ging gewoon zitten in de veewagen bij het opzadelen. Toch maar even aan de longeerlijn gegooid en daarna is Sandra los gaan rijden. Hij was echt heet maar liet wel netjes Tong uitsteken. In de proef 1 foutje hij sprong na de middelgalop (die Sandra lekker actief reed Haha!) met zijn achter benen om Haha!. Hier had ze dan ook een 4 voor . Ze was dus 1ste van de 1 Tong uitsteken:P:P:P:P met 169 punten!!!!! Voor de eerste keer L2 toch knap Lachen

Volgende keer weer in Zoetermeer (Kur op Muziek )

Zover mijn verslagje over mijn dagje "groomen"

Groetjes Yvette

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:41

hoi .
super jo!
ik ga volgende maand ook mijn eeste l2 wedstrijd rijden en dan moet ik nog zien hie ik daar vaaf kom haha.
maar super joh

loonie

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:21

Leuk hoor enuhhh 169 punten is zeker niet verkeerd!!!
Ik zie jullie volgende week wel... kom zelf bij jullie in de L1 starten, maar wil Sandra ook wel even zien rijden Haha!
Tot dan!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 11:29

Ik weet niet zeker of ik dan mee ga...............
Maar miss wel !!!!!!