blunder!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
smaart
Berichten: 44
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Uithoorn

blunder!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 22:49

Haii iedereen

ik had dus zaterdag 10 april een springwedstrijd en zou op replay gaan, een heel mooi, groot paard dat heel goed kan springen. Eerst gingen we met de hele groep ff een paar sprongen uit het parcours springen en dat ging allemaal nog helemaal goed. hij weigerde niet en gooide er ook geen balken af. Ik moest als eerste van onze groep springen dus ik zou in de bak blijven en de rest ging eruit. Maar toen de andere paarden de bak uit gingen werd Replay heel onrustig en ging helemaal met zijn hoofd omhoog lopen en hinneken. Toen ik moest beginnen met groeten wilde hij niet eens ff een paar tellen stilstaan en toen ik op de eerste sprong afreed ging hij steeds harder lopen. De eerste keer ben ik er nog even omheen te gaan om te proberen om hem wat rustiger te krijgen, maar de tweede keer ben ik er maar overheen gesprongen. Met als gevolg dat hij heel hoog EN ver sprong en ik dus op z'n nek belandde en vervolgens tussen zijn benen viel Huilen ... Maar het banketstaaf was nog dat de rest die op hem moest springen er wel op bleven zitten en een is zelfs derde op hem geworden... Maarja, dat was zo'n beetje mijn grootste blunder ooit Bloos! mijn vriendinnen zeiden dat hij bij mij gewoon veel hoger sprong en dat hoop ik dan ook maar...

groetjes smaart

Jantje is en blijft mijn poepie!!!!


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:56

Nee, ik vind dit geen blunder...dat is meer wanneer je iets vreselijks doms doet, zodat je je daarna wel voor je kop kunt slaan.
Iedereen is er met springen weleens afgevallen hoor! Misschien kun je volgende keer beter wat langer de tijd nemen en je paard eerst flink daar rond laten draven zodat de spanning er wat af is...

Er zijn zat paarden die het niet leuk vinden om in hun uppie in een grote binnenbak te zijn. Ach gut

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:13

Ik heb je poll even verwijderd. De vraag 'was dit een blunder' en de antwoorden 'ja' 'nee' en 'een beetje' voegen niet echt iets toe Knipoog
Ik denk dat je er meer aan hebt als mensen zelf een reacties typen.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:20

Als dat je grootste blunder ooit is, zit het volgens mij nog wel goed met je hoor Haha! In mijn ogen is het er namelijk niet echt een hoor Knipoog
Het belangrijkste is dat jij noch het paard zich bezeerd hebben...
En volgende keer kan het alleen maar beter niet? OK dan!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:18

Ik heb eens in de barrage de verkeerde gesprongen. Nou ja.. Niet ik. Julius. Ik kreeg hem niet meer zo ver om af te wenden en hup, zomaar de verkeerde oxor van de verkeerde kant ook nog.

jaja ik ben blond. Heb het nog vaak moeten aanhoren. Wat baalde ik!

Dus jouw aktie is niets vergeleken met de mijne.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:41

Ik heb eens de verkeerde proef geoefend. Ben je daar al wekenlang op aan het oefenen, ben je aan het oefenen op het wedstrijparcours en zie je daar iemand in jou ring rijden, maar met totaal andere figuren Verward
Blijkt dat je een nieuwe proef moest rijden, stond ik daar ook mooi Bloos

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:15

Moet zeggen dat het veel vaker voorkomt dat ene paard alsie alleen is, ineens niet meer wil. Misschien dat hij bij die anderen er een beetje aan gewend was? Ach volgende keer hoef je vast niet weer als eerste en komt het helemaal goed!

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:39

t lijkt mij dat t gewoon kwam, doordat de anderen weggingen, hij voelde zich vast ff achtergelaten, en daardoor vee spanning
en daarna, met de anderen op zn rug, had ie al door hij de rest wel weer zou zien op t losrijterrein ofzo...
kan gebeuren

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:25

Als dat je ergste blunder is!

Ik deed eens mee met een concours met m'n verzorgpaard, voor de eerste keer van het eigen terrein af. De dressuur ging super, maar bij het springen ging hij op de noodrem bij hindernis 1, en viel ik er dus voor de ogen van iedereen eraf!!! Bloos!

Erg charmant, gelukkig konden we er met z'n allen hard om lachen! Haha!

"Life is about the journey, not the destination"

smaart
Berichten: 44
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 21:31

ach ik ben ook blond, daar zal ut vast aan liggen...

Ik weet dat ut iedereen had kunnen overkomen, maar ut moest toch mij maar weer overkomen en ook precies na de 1e sprong al...

Ik weet eigelijk nie cker of ut mijn ergste blunder is maar toch wel een grote !!!

Jantje is en blijft mijn poepie!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers