Zo... wat ben ik afgestraft zeg...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Zo... wat ben ik afgestraft zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 00:45

Vandaag mijn derde B wedstrijdje gereden... Toch al weer een stuk vooruitgegaan in de afgelopen 2 maanden, na alle tegenslagen...

Was al lekker vroeg in gaan reden aangezien het wat in liep... helaas werd dat weer ingelopen en uitgebreid door een lange pauze van de jury, waardoor het juist weer uitliep... dus meneer was erg lang onder het zadel vandaag...

Voeg daar een kletsnatte glibberbak aan toe en je heb over het algemeen een vrij lachwekkende situatie... Ik moest ook hartelijk lachen op mijn paard...

Nog lachwekkenders waren de cijfers Haha! Volte in galop moest meer sprong... glibber glibber sprong Haha! Wegstappen met een tact fout... was meer wegglibberen...

Ik moet zeggen dat ik zelf uitermate tevreden liep... Hij was lekker voorwaarts, links en rechts nageeflijk en netjes aan de hulpen...

Wat betreft was ik echt hoogstverbaasd met mijn punten. Maar liefst 143 en 144... 8) Alleen maar 6jes, en erg veel tdh - 4 commentaar...

Echt vaag dat je punten je gevoel zo tegen kunnen spreken... Wel jammer. Maar goed, ik heb fijn gereden en ik was stiekem best wel trots op mijn man, dat hij zo lekker doorliep, ongeacht de super glibberpartijen...

Volgende keer mischien weer een iets positievere jury Haha!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:09

Jee, zoiets had ik gister ook

Ik had zelf een heel fijn gevoel, Jaike liep lekker door, was super nageeflijk en los door d'r lijf, ik helemaal blij, Yes een (dikke) wp Haha! dacht ik Tong uitsteken bleek ik 151 pnt te hebben Verward

Zegt de jury ook nog: Tja wat zal ik zeggen (ik dacht dus dat is dus niets) heel goede proef, maar net niet goed genoeg Bloos!

Zeg dan ook niet van heel goede proef, want dan was het niet goed genoeg, toch ?

Maar ja, volgende keer beter OK dan!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:12

Mooi dat je een goed gevoel had, jammer dat de jury dat niet dacht..

maar je hebt in elk geval lekker gereden.. en daar gaat t toch wel om (hoewel een positieve jury natuurlijke ook leuk is Haha!)

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:36

lekker dan Lachen
we hebben dus niks gemist (aannemend dat je bij de spa rijd)
leuke spa mensen waren weer onze startkaarten kwijt
dus konden we niet meedoen Boos!
hopelijk gaat t volgende keer beter, (qua punten)
maar niet te goed want dan zijn wij ook weer van de partij Tong uitsteken

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:46

Ik had vandaag mijn eerste wedstrijd met mijn haflinger.. gelukkig wel binnen! Uitslag was 2 x tweede met 163 en 169 punten dus meteen 3 wp! ben heel happy en trots op mijn knolletje...!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 18:43

Ik rijd niet bij de SPA Lachen Was in Aalsmeer...

Ach ja... we zullen het er maar op houden dat deze jury de lat erg hoog heeft liggen. Als ik hem nog eens tegenkomen en 150 punten rijdt heb ik het dan goed gedaan Lachen

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:00

manic schreef:
Ik rijd niet bij de SPA Lachen Was in Aalsmeer...



hmmm jammer
ik ga maar niet meer zomaar zelf iets aannemen denk ik hahahhaha