En we scoren weer... superBoas! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

En we scoren weer... superBoas! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:38

En ja.. mijn 2e outdoorwedstrijd gehad vandaag! Eerst mijn kleine 'pupil' geholpen met losrijden. Meiske is 9 en rijdt op een D pony, vorige week had ik haar een keer geholpen en dat ging echt goed, waarna ze aan mij gevraagd had of ik haar met losrijden wilde helpen. Tuurlijk! Haar 1e proef was op zich wel netjes, ze moest nog wel wat meer op de bordjes rijden. Resultaat: 153 punten. Tussendoor nog even wat puntjes doorgegeven wat ze kon verbeteren, en ja, de 2e proef maar liefst 160 punten! En blij dat ze was Haha! mag ook wel, vind ik!

Daarna Boas losgereden, wat opzich ook lekker ging. Veel aandacht besteed om op de rechte lijn in de juiste galop aan te springen, resultaat mocht er ook zijn, want in de proeven sprong hij goed aan en de changementjes waren nergens meer te bekennen, want de L2 is nou eenmaal geen Z Tong uitsteken Helaas ging het achterwaarts met het losrijden al niet, maarja.. je kunt niet alles hebben!

Vlak voor de 1e proef (bij de ringen) reed ik langs de springring .. en ja hoor.. het was voor elkaar! Staart op zn kont, show show *zie mij eens!* haha Daardoor dus wel spanning in de 1e proef en onrustig met het hoofd. Toch nog wel tevreden, ook al was ik zo stom om van hand te veranderen bij de middendraf, terwijl dat toch echt op de lange zijde moest Bloos oeps!
Volgens de jury: een zeer nette proef, jammer van de fouten en hij mocht iets rustiger zijn in =zijn aanleuning.

Toen nog even wat geoefend en naar de 2e proef, waar ik dezelfde stomme fout maakte Bloos! 1x, oke.. maar 2x!! oeps Bloos haha
Deze proef vond ik beter, het knalde allemaal wat meer.
De jury was het daar wel aardig mee eens, wat kleine puntjes waar ik op moest letten.

Gauw omgezadeld voor het springen en mn moeder met de pony gedumpt, terwijl ik parcours ging verkennen. Lekker rustig aan weer losgereden.. paar sprongetjes gemaakt en toen uiteindelijk de ring in. Erg kijkerig, na het groeten wilde hij niet eens weg bij de jury, want er stond wat engs Tong uitsteken Via een andere weg toch erlangs gereden en begonnen. En ja.. hele parcours foutloos, en dat voor de 2e x!! Was echt heel trots op hem! Het verdiende weliswaar geen schoonheidsprijs, meeste sprongen aardig vierkant omdat hij zo kijkerig was, maar hij stopte niet!

Tot mijn grote verbazing drong het tot me door dat ik de barrage maar eens moest gaan bekijken Niet erg moeilijk, en van de D ponys waren er volgens mij maar 5 foutloos. Hij was veel minder kijkerig en sprong echt super, en weer foutloos! Ik ging erin met het idee: foutloos rondkomen, stijl maakt nog niet uit. Dus die was dan ook niet zo hoog (42,5) maar daar kon ik niet mee zitten Tong uitsteken

Buiten de prijzen dus (nog 7e ofzo van de uh... 23 ofzo?) Dus trots en blij!!

Prijsuitreiking dressuur, met mijn 164 viel ik helaas op 1 puntje na erbuiten... 1e prijs was 166, 2e 165.. dus nog goed gedaan Lachen
in de 2e ring had ik wel prijs, 2e

Dus.. alweer een geslaagde wedstrijd Haha! Morgen nog naar IJzerlo voor het springen, we zijn nu alweer L2 dressuur + 5 (3 wedstrijden) en B + 3 (2 parcoursen)

Fotos komen nog Lachen Digi was in aanslag Haha!

Shanna en Boas!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:41

Super Shanna!
Je gaat echt heel snel!
Je bent zo Z! haha, eerst maar even naar de M1 hè!
Succes morgen!

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:42

Vet goed Shan!!! OK dan!
Had ik je al vertelt maar goed Bloos Knipoog

Fijn dat het weer lekker ging!!!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:43

Tjahhh.. Shan wat moet ik hier op zeggen Knipoog
hahaha VET goed man... Jullie gaan echt hard!!
Super man dat het met springen zo goed gaat echt Goed!!!
Ben benieuwd naar de foto's Haha!
En succes morgen he
maar dat zal dan wel lukken Tong uitsteken

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:44

hey shan..

SUPER SUPER SUPER meiske.. gaat super goed he.. ook dat springen van jouw OK dan!

Heeeeeeeeeeeeel veel suc6 morgen zet um op whor!!


loes14
Berichten: 234
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:44

heey!
super gedaan hoor!
ik kom je snel 8terna (hopelijk)
doeeeg

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:47

Het gaat echt super met jullie he Shanna Haha!

Goed hoor!! ga zo door Haha!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:51

goed gedaaan!!!!!!!


vet! Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:52

Wajoo je gaat hard zeg!Super gedaan!
Op naar de gelderse haha Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:42

sjeess goed gedaan man! zo kom je er snel in het M1 Haha!
en met springen gaat het ook al toppie! kei goed joh!
ik hoop dat die jonge pony's die ik rijd morgen ook zo hun best doen morgen...en jaggie natuurlijk ook

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:43

tuurlijk wel Stephanie! Succes!
en Ctal.. we zien elkaar Tong uitsteken hahaha

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:58

zoo netjes hoor!!
Je gaat veel te hard haha

SUCCES!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:56

En wee je gebeente als je eerst naar de M1 gaat voor de selecties Tong uitsteken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:03

Goed gedaan Shanna en Boas natuurlijk ook Knipoog
Jullie gaan wel goed hoor! Super voor je! Ben benieuwd naar je foto's Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:05

Wat gaan jullie hard zeg Lachen

Gefeliciteerd met je punten (en met je foutloze parcours Lachen )

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 10:57

dankje allemaal Lachen
en Ctal: haal maar opgelucht adem.. ik denk niet dat ik M1 ga starten voor de selecties Tong uitsteken of ik moet nu alle proeven 2 wp gaan rijden, haha!
Dus .. jij in de M1 ik in de L2.. je weet het, haha!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:47

hey shan
Super punten weer he !!!! Gefeliciteerd OK dan!
jammer dat je net buiten de prijzen viel maarja, toch een
goede wintspunt he Lachen
En met springen ook weer foutloos echt heel goed Tong uitsteken
Succes vandaag he !!! OK dan!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:56

Ik had ook niet anders verwacht van je Haha! Echt weer goed gereden! Wat leuk dat ie zo braaf is met springen, jammer van die stijlpunten dan, het gaat uiteindelijk om het springen zelf.

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 19:09

vind ik ook Liza!
Vandaag ging het uh.. ietsie pietsie minder Haha! Hij sprong echt onwijs goed met losrijden, en ik kwam keurig de ring in. Wel wat kijkerig, maar niks bijzonders. Hindernis 1 sprong hij super, zonder te twijfelen, en 2 ook. Toen rechtsom naar 3, die hij ook sprong. Door de harde wind waren de staanders (of versiersels, whatever ) van 4 omgewaaid, en die lagen dus ietwat heen en weer te schudden... en stopte hij dus. Vond ik niet zo erg opzich, kan gebeuren en hij kent verder nog zo weinig. Opnieuw aangereden, en weer stond ie stil, maar wel met meer twijfel, want opzich wilde hij wel maar bedacht zich toch nog. Dus ik wilde opnieuw aanrijden en BATS Verward daar lagen we! hahahaha was zo maf, hij gleed gewoon weg Tong uitsteken Uitsluiting dus Schijnheilig maar ach ja, ik had hem nog vast, geen pijn en ik zat erop voordat iemand bij me was, dus de mensen bleven maar staan Schijnheilig haha, ik ben gewoon te snel! Gelukkig was hij nog vol vertrouwen, want hindernis 1 sprong hij zo weer, echt super zoals hij verder alles sprong! Ben dus alsnog trots op hem. Nog zo onervaren, dan mag hij ook best een keer twijfelen, en dat vallen kon hij gewoon niks aan doen Lachen

Volgende keer beter Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:55

Had je dan vandaag weer wedstrijd, echt snel Haha! Ach, het kan niet altijd goed gaan he. Met springen moet je ook een beetje mazzel hebben,

Rocamor

Berichten: 10870
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 08:24

Je had het al verteld van zaterdag en zondag stond ik natuurlijk aan de ring te loeren en heb je val met eigen ogen mogen zien.

Je bent trouwens de eerste die ik na een val met een mega big smile de ring uit zie komen. Toppie! Eerlijk tegen Boas..

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 10:38

haha ja als je zon mooie schuifer maakt moet je toch ook wel lachen Tong uitsteken
k lag werkelijk in een deuk Tong uitsteken schitterend vond ik het, haha!
echt leuk dat je er was, moest eerst ff denken.. he.. das Rocamor.. maar wat was nou dr echte naam Schijnheilig
sorry Bloos

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:46

Gefeliciteerd met de knal-goeie resultaten van zaterdag!
Zonde van gister... Maar goed dat ie nog wel sprong.
Maar echt, zoals jullie erdoor gaan, die wedstrijden; geweldig!
Ik hoop dat ik binnenkort weer eens kan komen kijken!

Annash
Blogger

Berichten: 26527
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 10:54

binnenkort alweer nadia Schijnheilig prima hoor, haha
volgende week zit ik iig in Vorden voor 2x dressuur.. en ik heb met mijn moeder overlegd.. als ik volgende week 3 wp rij (totaal) dan ga ik misschien in Eibergen bij schrijven zodat ik de selecties toch al M1 kan starten ... sorry Ctal, maar dan moet ik wel eerst die wp rijden whoor Tong uitsteken