Wedstrijd te Waalwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Wedstrijd te Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 17:39

Vandaag had ik wedstrijd, en wel in Waalwijk, het was een eindje rijden, dat hadden we zo gepland omdat je daar twee proeven kon starten... Dus niet Boos! Vorige week kreeg ik een brief dat er te veel inschrijvingen waren en dus maar 1 proef kon rijden.

We kwamen op tijd aan, nog eventjes naar de rubriek voor mij gekeken, en toen rustig op gezadeld. Met losrijden was ik nog niet zo tevreden, hij ontspande niet echt. Scheve mond
Na wat 'leukere' oefeningen ontspande hij al meer en reed naar mijn mening super.

Toen mocht ik de ring in. Er zaten geen foutjes in de proef, de bak was wat zwaar, maar verder had ik heerlijk gereden.

Toen de pony op de trailer stond begon de prijsuitreiking van de rubriek die voor mij in dezelfde rind reed. (E-M1) Het begon met 136 punten, en de eerste plaats had 154 punten, niet zo heel hoog dus.
Een paar minuten later begon de prijsuitreiking van de E-M2, het begon bij 142, 146, 149 en toen ineens een sprong naar de 157, ik had dus in ieder geval een winstpunt! Uiteindelijk had ik 160 punten en een 3e plaats. De eerste plaats had 162 punten, dus zo ver zat ik er vandaag neit langs! OK dan!

Nog snel een paar wedstrijdjes starten en de laatste puntjes in de wacht slepen!! Bloos

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:10

Gefeliciteerd! De Z ga je zeker wel halen!