Clubkampioenschappen + debuut!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Clubkampioenschappen + debuut!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 19:05

Vandaag met Lucky Lady clubkampioenschappen en tevens mijn debuut met haar in de B dressuur en B springen!

Vanochtend al om half 6 opgestaan.. Lucky wassen + invlechten, en mijn zusje natuurlijk even helpen met Nena!

Om 7.45 zijn we richting manege vertrokken.
Daar aangekomen gelijk Nena opgezadels zodat mijn zusje mooi drie kwartier kon inrijden voor haar dressuurproef, ondertussen kon ik mooi even mijn springparcours verkennen!

Met Lucky was ik in de 1e manche 2x foutloos, het was geen lekker parcour, echt een galop-draf-noodsprong parcours.... Bloos haha Nou ja was al lang blij dat ik rond was gekomen!
2e manche ging een heel stuk beter! Ik kon lekker doorgalloperen, waardoor ik veel beter op de hindernissen uit kwam dan in het 1e parcour! Helass wel een pechbalk op hindernis 3, mijn eigen schuld, ik stuurde haar een beetje te laat naar de hindernis!
Super tevreden over de 2e manche dus!!!
Lucky kon toen een uurtje of 2 de trailer op, lekker uitrusten!
Daarna de dressuur... hier had ik al helemaal niets van verwacht... ze heeft nog nooit hekjes gezien enz enz...
Eenmaal in de ring ging het eigenlijk best aardig! Ze vond het wel moeilijk in de ring te blijven (dr buiten was natuurlijk veel interessanter.... Schijnheilig ) maar ik kon haar goed in de ring houden! Haha! Paar ongehoorzaamheidjes in de 1e proef... maar voor een 1e keer vond ik het heel aardig!
2e proef konden we er gelijk achteraan rijden, die ging een stuk beter als de 1e! Alleen het halthouden was knudde.... ze gooide steeds haar hoofd hoog in de lucht en was nauwlijks stil te krijgen... Schijnheilig maar verder was ik zeer tevreden, vooral de galop ging heel netjes!

Eindresultaat was met springen 1e manche een 3e prijs
En dressuur 2x 147 punten...Tong uitsteken

Op naar Roden volgende week! Heb er alle vertrouwen in dat we de cross inkomen! Clown

Foto's komen eraan!


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:08

Jammer van de dressuur maar Gefeliciteerd ,met je 3e prijs in het springen!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 19:21

haha nou die dressuur maakt me echt niet zo veel uit, in de eerste proef had ik die 147 verdiend... lager had ook gemogen, zo goed ging het niet...
tweede proef ging heel netjes, die was gewoon laag gejureerd...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:58

chantal_cs schreef:
haha nou die dressuur maakt me echt niet zo veel uit, in de eerste proef had ik die 147 verdiend... lager had ook gemogen, zo goed ging het niet...
tweede proef ging heel netjes, die was gewoon laag gejureerd...


dan zijn wij leuke concurrentie in Roden:j
ik zou niet weten hoe ik die proef door moet komen Bloos wordt mijn 1e proef met dat paard..... en hoe, ik mag wel een uur losrijden,voordat beest normaal doet!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:21

Haha moet je mijn linkergalop zo af en toe zien.. dan is ze gewoon onbestuurbaar.....
In de proeven ging het gelukkig goed, maar met het losrijden had ze me ook een paard keer te pakken...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:49


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:07

jammer van de dressuur maar daar had je haar volgens mij ook niet voor???
Met het springen komt het vast goed

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:09

Ja, die halthoudfoto ziet er inderdaad niet mooi uit (uit je andere topic)

Wel gefeliciteerd met je derde plaats bij het springen! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 8 bezoekers