En ook winstpunt nummer 3 is binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

En ook winstpunt nummer 3 is binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 08:49

Jawel, 11 april was het weer zover, na de ellende van 28 maart op prinsenstad gingen we weer met de veewagen weg. Ze mocht met haar grote vriendin Iris op de veewagen en jawel, met zijn tweetjes is het veel leuker dan alleen. Binnen een mum van tijd stond mevrouw op de wagen.

Daar aangekomen hadden we lekker alle tijd. Ze was wel erg druk met het van de wagen halen. Stilstaan met opzadelen en peeskappen omdoen is er nog niet bij, maar ze was al niet meer zo druk als de vorige keer. Het leek alsof het al een gewoonte voor haar wordt, dus de bedoeling van de wedstrijden 'ervaring opdoen' dat lukt erg goed.

De losrijbak in. Ze liep echt heerlijk. Ze is iets brutaler geworden dus ik moet nu iets brutaler rijden wil ik haar voor zijn. Niet meer zo'n vrijblijvend 'krulletje' aan de voorkant, maar haar er af en toe even doorheen halen zodat ze weer bij de les is, maar ja, dat is niet leuk dus dat gaat gepaard met wat seconden tandenknarsen, maar na 5 minuten is dat voorbij en weet ze dat ik haar er niet meer doorheen hoef te halen want dan wil ze prima voor me werken.

En toen... de rijbaan in. Sja, weer die kantine. Die kantine viel op zich mee, maar nu stond het terras buiten. En dat is eng. Die hoek bleef dus lastig door te rijden, maar na 1 brutale actie van mij (jawel, ik bleef een keer rijden IN de proef) vergat ze de stoelen en liep ze weer normaal.
Maar goed, de eerste proef was hierdoor toch verpest omdat er 10 meter voor die hoek al spanning kwam en 10 meter na die hoek ebde die spanning pas weg.
Maar al met al was het weer een goede ervaring. Ik weet weer dat je best mag blijven rijden in de proef, dat ik de zweep dan niet voor de sier heb en dat je best door mag zetten, dat je niet altijd protest krijgt maar ook de gewenste reactie die je wilt bereiken.
151 punten! Dus... ik was tevreden.

Maar..... voor ik de punten wist had ik natuurlijk ook nog een tweede proef gereden. Ik had in de losrijbak weer allerlei complimenten gekregen over die gekke schimmel van me. Ze wilden niet geloven dat het een Jazz was, want dat hoort geen schimmel te zijn Knipoog

De tweede proef ging heerlijk. Ik bleef lekker rijden, ik was niet afwachtend en was haar vaak genoeg voor. Maar goed, de combinatie van niet afwachtend zijn en een tikkeltje wedstrijdstress zorgt nog wel dat ik niet zonder schoonheidsfouten rij. Dus niet echt op de letter en vergeten dat overgangen TUSSEN de letters moeten in de B. Ik doe het steeds precies bij de eerste letter. Maar ik was dik tevreden. Geen gezeur bij een hoek, gewoon lekker bij de les, gewoon heerlijk gereden.
En de jury was het ermee eens. Ik viel net buiten de prijzen. Ik was 3e van de 8 met 159 punten!

Een geweldige dag, met een super debuut van mijn vriendin die wegens blessures van haar paard 3 jaar niet in de ring was geweest. Geen winst, maar ze zat er vlakbij.
Veel ervaring voor Treasure en mij.

Nog 7 te gaan!!!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 08:58

Jaaaahhh gefelicipeerd!!!!! Idd ff die grens opzoeken en je komt er wel.
Tjo had een bijna aanvaring met een kip bij de A die besloot vlak voor een galoperende Tjo de baan in te springen, hihihii Tjo was ineens weer wakker en ging in de achtervolging, wist niet dat kippen zo hard konden rennen hihihi.

Eneehhhh 3e is toch ook prijs, al dan niet met een beker of lintje Haha!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:21

Nou dat is zeker niet slecht! Ik ga proberen in mei weer eens wat te starten ik heb nu 4 puntjes.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:24

Gefeliciteerd Kleintje OK dan!

Die 7 puntjes heb je zo bijelkaar want ze wordt elke keer weer wat beter te rijden en het buitenseizoen komt er aan dus geen kantines meer Haha!

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

Alja

Berichten: 25523
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:38

he wat goed zeg, het gaat nog helemaal goed komen Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:49

Nimber schreef:
Nou dat is zeker niet slecht! Ik ga proberen in mei weer eens wat te starten ik heb nu 4 puntjes.


Tja ik miste je al op de startlijst van Kootwijk volgende week!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:10

Gefeliciteerd met Treasure!! Nog even en de winstpunten halen jullie vanzelf steeds makkelijker binnen Haha!

Ook nog gefeliciteerd met Iris.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:02

Ook hardstikke gefeliciteerd! Jammer dat ik je niet heb zien rijden, ik was wel benieuwd... maarja, volgende keer beter Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:19

Welk niveau was dit? Gefeliciteerd met je winstpunt. Alstijd was jammer dat die beesten zo afgeleid kunnen zijnn, maar je hebt het goed opgelost! OK dan!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:17

Gefeliciteerd, het gaat hard zo met de punten! En het belangrijkste is dat je zelf erg tevreden bent OK dan! .

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:31

Tnx voor de felicitaties!
Ben zo trots op mijn meisje.

Liza, het is de klasse B. Treasure is nog een jong dingetje en we doen het rustig aan.

30 april hebben we pas weer wedstrijd, dus we hebben weer even om lekker te dollen in het bos en om wat door te trainen.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

roteb12345
Berichten: 36
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:04

he nog gefeliciteerd met je winst ik was er ook met een vriendin mientje en we gingen allebij met drie winstpunten weg.er waren veel punten verdient op deze mooie dag he?! echt super cooooooooooooool he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou jij hebt echt een mooi paard,en ik had zijn eerste inrij fotos ook gezien doei

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:36

Hey wat goed zeg! Gefeliciteerd OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:09

He Kleintje die vraag over die gekke schimmel was ik. Ik heb gewoon met je gepraat en ik wist niet eens dat jij het was. Echt grappig. Ik ging met 2 winstpunten naar huis i.p.v. met 3 zoals mijn vriendin Roteb hierboven schrijft maar dat maakt het niet minder leuk. Ik heb nu 3 wedstrijden gereden en al 7 winstpunten dus het gaat erg hard, maarre ik ben gek op schimmels hoor maar had er nog nooit een van Jazz gezien.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:11

Kleintje schreef:
Tnx voor de felicitaties!
Ben zo trots op mijn meisje.

Liza, het is de klasse B. Treasure is nog een jong dingetje en we doen het rustig aan.

30 april hebben we pas weer wedstrijd, dus we hebben weer even om lekker te dollen in het bos en om wat door te trainen.

Ja je moet toch ergens beginnen he Haha! Moet je zien waar je over een jaar bent

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:15

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Zo langzaam aan gaat het steeds wat beter!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 17:44

Ienemienie schreef:
He Kleintje die vraag over die gekke schimmel was ik. Ik heb gewoon met je gepraat en ik wist niet eens dat jij het was. Echt grappig. Ik ging met 2 winstpunten naar huis i.p.v. met 3 zoals mijn vriendin Roteb hierboven schrijft maar dat maakt het niet minder leuk. Ik heb nu 3 wedstrijden gereden en al 7 winstpunten dus het gaat erg hard, maarre ik ben gek op schimmels hoor maar had er nog nooit een van Jazz gezien.

Wat is de wereld toch klein Haha!
Grappig! Ik was wel helemaal vereerd door je compliment dat je het een leuk paardje vond!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:49

Ja inderdaad, it's a small world after all.

Ik vind t echt een mooie merrie, hoe vond je mijn andaatje!!!

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 19:37

Een geweldig leuk beestje! We moeten maar vaker gaan meeten op wedstrijden!
Had jij nou ook prijs of dat niet? Ja toch? Jij was toch 2 x tweede of was je 2 x eerste?? Ik weet het niet meer!!!!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:35

Ik was 2 keer eerste!!!! Ja we moeten zeker vaker gaan meeten, hebje al een planning naar welke wedstrijden je wilt. Ik ga 25 april naar Rhoon en 20 mei naar Heerjansdam.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:54

Gefeliciteerd kleintje...ik was erg trots op die actie van je in je eerste proef. En ook bleef je nu doorrijden...helemaal geweldig....en dat eindigd dan ook vaak in een winstpuntje.

Mijn merrie daarintegen staat nu weer kreupel op stal...ga toch maar naar Meursing om zijn nieuwe fotoapparatuur uit te proberen...misschien dat hij dan iets kan vinden

Maar jij...gewoon zo doorgaan OK dan!

To Have A Friend Is To Be One
Eindelijk nieuwe foto's op mijn profiel.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 23:10

Ik hoorde het net van Jonna dat ze kreupel was.
Wat ongelovelijk ka u tee!
Ik zal morgen haar dekentje afhalen en haar vertroetelen.

Overigens... vervoer voor 30 april is geregeld!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Bowo, WithinYuuri en 11 bezoekers