NRPS-kampioenschap in Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:51

Ze is ongedeerd terug gekomen. Ik zag haar lopen bij de prijsuitreiking op de bult ...

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:26

Oke gelukkig..dus ze had eigenlijk helemaal niks?

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:58

heb wel iemand rond zien lopen met een flinke deuk (donkere streep) boven haar neus en een flinke schram op haar wang...

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:04

Er liepen er meerder die niet helemaal rad waren maar haar vader zag ik met een tas van het ziekenhuis lopen

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:08

Oke..ik schrok wel toen ik een ambulance in de springweide zag staan en een meisje meegenome zag worden..schrik je toch wel van vind ik dan

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:11

mijn maag draaide om ik hou al niet van springen

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 23:09

Jeetje, weer iemand onderuit? Twee jaar geleden ook al, toen heeft de wedstrijd een half uur stil gelegen omdat er een jongetje van zijn pony was geknald in het parcours, hij bleef maar liggen en de ambulance kwam maar niet... Scheve mond Uiteindelijk toch goed afgelopen, alleen een gekneusd been als ik het me goed herinner. Maar ik stond wel te trillen op mijn benen, zag het voor mijn ogen gebeuren. Stonden destijds ook nog foto's van op de NRPS-site.

Ik zal maar ff een verslagje schrijven voor Lautje, zij heeft het druk met haar stage dus ligt alweer vroeg op bed vanavond. Retje had enorm veel zin in springen gisteren, iets TE veel zin want hij maakte er een rommeltje van in het eerste parcours. Of ja, eigenlijk maakte Lau er een rommeltje van: ze heeft soms de neiging om te veel voor hem te gaan regelen en dan raakt-ie in de war. Resultaat twee balken (bij een van die hindernissen sprong hij er zowat in) en nogal gestresst over de finish. Aan de andere kant: ik heb makkelijk praten, ik ga voor geen goud zo'n L-parcours in. Haha!

Voor het tweede parcours het crossbitje erin gehangen, voor hem veel relaxter en Lau houdt dan haar handen ook wat stiller. Ineens was het een totaal ander paard: het tweede parcours sprong hij super, met zijn oortjes naar voren, totaal geen spanning! Ik baalde dat ik de videocamera niet mee had, dan hadden we thuis het verschil nog eens kunnen zien, want het was echt een verschil van dag en nacht! Resultaat foutloos, maar 1 sec buiten de tijd dus 1 strafpunt. Uiteindelijk nog 2e, maar er was maar 1 prijs aangezien er maar 3 deelnemers waren. Maar gelukkig hadden we er allebei een tevreden gevoel over, en Retje ook, die stond tevreden op zijn bitje te kauwen na het springen. Al snapte hij idd niet helemaal waarom hij na het springen weer de trailer op moest. Normaal komt dan toch altijd het leukste onderdeel: de cross? Tong uitsteken

Ben nu heel benieuwd naar de foto's! *LOL*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 09:03

Karin schreef:

Ben nu heel benieuwd naar de foto's! *LOL*


Paul van Oers van hard aan het heen en weer rennen toen Retje in de ring zat om alles op de foto te kunnen krijgen dus hij zal vast mooie foto's hebben gemaakt! Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:27

ik dacht jippie! de foto's staan op internet en wat staat er bij de B paarden springen: 'deze volgen z.s.m' grrrrr kan ik ze nog niet zien!!!!!!!1

Nou ja retje staat er iig leuk op hoor! Sommige foto's is het jammer dat ie z'n oren zo in z'n nek heeft, maar sommige staat ie ook erg leuk op!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 11:40

Haha, wat kan die knol van ons toch verschrikkelijk sjachie kijken! Extreme duivel

Maar idd, zitten ook leuke bij! Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:14

Ik kijk ook al steeds op de site voor foto's, nu staat alles erop... behalve de dressuur! Nog heel even geduld!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:49

Ik vond het inderdaad een heerlijke dag, lekker weertje, paardje was braaf, heerlijk gereden, werd alleen ontzettend zwaar ( en verschillend ) gejureerd. Punten waren niet om naar huis te schrijven ( in de verste verte niet Bloos ) en dat terwijl ze heerlijk aanvoelde en degene die met mij mee waren dat ook vonden om te zien. 1 troost was dat de bijna de gehele Z, op uitzonderingen na, van die lage punten hadden. Had dus 2 jury's en me 2e proef had ik een puntenverschil van 25.. vond ik toch wel erg veel. Ook Chronos en Dynamiek weer gezien, ben benieuwd hoe dat verhaal nou is afgelopen.. Let us know

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:31

tam20 schreef:
Ik vond het inderdaad een heerlijke dag, lekker weertje, paardje was braaf, heerlijk gereden, werd alleen ontzettend zwaar ( en verschillend ) gejureerd. Punten waren niet om naar huis te schrijven ( in de verste verte niet Bloos ) en dat terwijl ze heerlijk aanvoelde en degene die met mij mee waren dat ook vonden om te zien. 1 troost was dat de bijna de gehele Z, op uitzonderingen na, van die lage punten hadden. Had dus 2 jury's en me 2e proef had ik een puntenverschil van 25.. vond ik toch wel erg veel. Ook Chronos en Dynamiek weer gezien, ben benieuwd hoe dat verhaal nou is afgelopen.. Let us know


Chronos gaat morgen bellen.

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:47

Nouw ik ben ook benieuwd! Ik wil de foto's van dressuur zien !!!!!! Ze moeten opschiete want volgens mij sta ik op de foto dus ik wil het NU zien

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:26

Jaaa Haha! Ze staan erop..ik sta der ook op maar is maar een leuke foto..de rest is niet zo

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:39

kun je de links geven?? ben erg benieuwd naar je foto's!

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:02

ik heb 15 pagina's doorgeworsteld om tot de conclusie te komen dat ik er niet op sta, maar Dynamiek wel Haha!
Hopen dat mijn "persoonlijke fotograaf " wel leuke foto's heeft weten te knippen... ben benieuwd wanneer ik ze op kan halen Schijnheilig

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 20:41

De foto's van dressuur staan erop. Van mij zijn er 3 foto's gemaakt, waarvan er eentje wazig is. Ik sta op pagina 12, een vosje, en bijna allemaal van de voorkant gemaakt. Kijk anders eventjes in mijn profiel om de bles te zien, dan vindt je ons vast wel!
Wel duur trouwens om te bestellen!

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:15

Chantal..dat staat gewoon op www.nrps.nl Ik sta der op pagina 11 de laatste foto..Echt de allerlaatste foto..Mooie pony Emeraldo

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:22

waar staat dynamiek?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:24

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kan de foto's nu eventjes niet beter krijgen, maar zo heb je alvast een idee, en kan je ze makkelijk vinden op de site.

Shanina, ik zal eens kijken naar jou pony, bedankt voor je complimentje trouwens!

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:34

Niks te danke Knipoog De waarheid mag gezegd worden he (slijmslijm)

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:39

Jou pony is ook mooi hoor, wel veel vosjes achter elkaar op pagina 11!

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:56

Jaa klopt..ik had ook echt moeite om mijn pony er tusse uit te zoeke Bloos
Maar ik vond zoiezo dat op heel de wedstrijd echt heel veel vosjes waren..ik vond echt veel pony's wel iets van mijn pony weghebben

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:54

jaja ik sta er ook op bij de dressuur foto's paarden.
pagina 6 en dan de 1e 2 foto's. in mijn uitgestrekte draf, beetje jammer dat ik naar beneden kijk en mijn handen niet zo mooi naast elkaar zitten, maar verder vind ik het erg mooie foto's (mijn paardje staat er mooi op)