NRPS-kampioenschap in Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:45

Ik ben er morgen, heb er heel veel zin in! Neronelja, ik kan je proef misschien niet zien, want ik moet zelf inrijden, mijn zusje gaat niet mee. Maar ik kom van te voren, of erna wel naar je pony kijken, en kunnen we elkaar wel meeten, de rest natuurlijk ook!

Jullie zijn welkom bij mijn proef, 11.48 in ring 5, 14 minuten later in ring 6! Word ik wel super zenuwachtig door, maar waar ik jullie anders wil meeten weet ik niet! Haha!

Tot morgen!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 20:08

Alle dressuurders die 's middags rijden gaan wij missen. Het springen begint vrij vroeg en het is ook vrij vroeg afgelopen. En i.v.m. nog meer afspraken morgen gaan we dus tegen de middag weer naar huis.

Veel succes alvast voor iedereen! Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:36

Jij ook veel succes Karin! De andere ook allemaal!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:17

Ik ga proberen zoveel mogelijk mensen te kijken!
Zelf hoef ik aan het einde van de spring deelnemers pas te springen! Dus kan ik mooi wat bokkers bekijken!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:23

iedereen veel succes morgen!! en als ik denk iemand te herkennen spreek ik je wel aan Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:28

baal baal baal.............
mijn digi doet eigenwijs en slaat de foto's die ik maak niet op.. Boos!
Ik hoop maar dat ie morgen weer normaal doet, wil toch graag foto's maken van de bokkers die ik herken hoor!

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 16:34

Weehhh Boos! ik heb niemand gezien..en had ook nog eens slechte punte maarjaa

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:25

Ik ben ook weer thuis! Ik heb ook geen een bokker gezien. Met losrijden liep Emeraldo super, tijdens de proef was hij er niet meer bij met zijn koppie. Hij is 2 proeven 3x uit de galop gevallen, zo'n domme fouten!! De travers doet ie normaal voor een 7, nu kwam er niks moois uit. Het was een niet nette proef, maar dat kan altijd gebeuren!
Mijn punten waren wel redelijk gejureerd, 151 en 155 punten Schijnheilig Er was niet zo heel hoog gepunt, ik scheelde maar 10 punten (in totaal!!!) met de kampioen. De precieze uitslag weet ik niet, heb niet meer op de uitreiking gewacht. Zat waarschijnlijk ook niet in de prijzen.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:37

Ik was er vanmiddag, vanaf half 3 tot half ongeveer. Joyce heeft het goed gedaan, maar dat mag ze zelf verder vertellen Lachen
Ik heb Dynamiek ook nog zien rijden, leuk paard!

anjore

Berichten: 255
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: t brabantse ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:12

weet iemand waar (op internet) je de uitslagen van vanmiddag kan opvragen. De NRPS site is altijd zo laat met nieuws.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:11

Dynamiek heeft het heel goed gedaan Knipoog
Mijn eerste proef ging wel redelijk netjes, maar ze was wat moe van de reis denk ik, dus impuls liet wel wat te wensen over Schijnheilig Ze was in elk geval wel braaf! De linkergalop ging de mist in, maar we hadden toch nog 164 punten en achteraf bleek een derde prijs... De tweede proef zakte ze helemaal in, en ging de linkergalop nog slechter en de middendraf kwam er ook niet meer uit na die galop Schijnheilig Toch nog 157 punten.
Dit was voor ons allebij onze eerste officiƫle wedstrijd, doel was braaf zijn en ik hoopte op een winstpuntje en die had ik dus voor beide proeven Haha!
Ik ben heel blij en tevreden...

Heb nog met Angelique van Dynamiek gepraat, want die sprak mij aan tijdens het losrijden (Ik had het te druk met mijn pony, had er niet eens meer aan gedacht Schijnheilig ) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)

Het was een gezellige en ontspannen sfeer, vriendelijke mensen en de wedstrijd liep zelfs wat in in plaats van uit!
Ben nu bek af, en heb hoofdpijn... Foto's komen pas als ze ontwikkeld zijn, mijn "chauffeur anex fotograaf" had zijn goede toestel mee, en we hebben geen foto's genomen met mijn digitale...

Oh ja, Nienke, Wendy en Natalie leuk dat jullie nog even geweest zijn!
Laatst bijgewerkt door joyce B op 15-05-04 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:44

Ik ben in mijn 1e proef 1e geworden met 167 punten en mijn tweede proef met 164 punten?stonden met zijn 3en op de 3e plaats! maar ze hebben naar de onderdelen 22 en 23 van de proef gekeken en dat was van alle 3 gelijk! toen heeft het nrps maar gewoon gezegd de een word 3 de ander 4 en de ander 5 (ik dus) Volgens Chronos (die heeft altijd secretariiat gedaan) als alle 22 en 23 onderdelen gelijk zijn dan moet men ze alle 3 op nummer 3 zetten!
Viel met het bestuur van het nrps niet te praten , ja ze zeiden wij beslissen over onze wedstrijd en wij zeggen wie er kampioen is Verward Maar dat zijn de regels van het khns niet!
Dus ik had kampioen moeten worden!
Maar hier zijn we nog niet over uitgesproken maandag gaan we de khns maar eens bellen en we maken er mooi een zaak van.!
Laat het nrps maar eens voelen hoe er met een khns wedstrijd gehandeld moet worden.
Maar we zullen zien of het nrps ons gelijk geeft!

Het gaat mij niet om die deken en de prijzen, maar gewoon om eerlijkheid!

Verder veel bokker gezien en mee gepraat!

En dank jullie wel voor de complimenten van dynamiek!

Zo maar eens mijn bedje in en we hebben morgen namelijk een thuiswedstrijd.
Laatst bijgewerkt door dynamiek op 15-05-04 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:45

O ja niet te vergeten te vertellen bij onderdeel 16 van mijn proef heb ik heel geen punten staan? Hoe bedoel je goed secretariaat?
Nou ik was altijd zo vol lof van het nrps, maar nu

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:36

joyce B schreef:
Oh ja, Nienke, Wendy en Natalie leuk dat jullie nog even geweest zijn!


Graag gedaan, wij hadden je graag naar de overwinning gebruld maar ik moest mn kop houden van jan Tong uitsteken Tong uitsteken nou ja hij zei t niet letterlijk maar 1 blik is meer dan genoeg...je reed je pony erg netjes...jammer van die galop maar hey niet alles kan perfect gaan (dus bedenk maar alvast wat voor puntjes je strax toekomen als dat goed gaat!) OK dan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:39

Dynamiek, als daar geen punt staat, dan zou je dus eigenlijk eventueel een punt meer kunnen hebben? Wel achterlijk hoe ze daar bezig geweest zijn zeg, je had gewoon 3e moeten zijn, punt uit Haha! Slecht zaak

Maare goed gedaan hoor, Dynamiek doet het weer eens *LOL*

gomir

Berichten: 25550
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:04

joyce schreef:
Heb nog met Angelique van Dynamiek gepraat, want die sprak mij aan tijdens het losrijden (Ik had het te druk met mijn pony, had er niet eens meer aan gedacht ) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)
Jij hebt de moeder van Dynamiek ook nog nooit gezien Knipoog Ik ben er nog steeds verbaasd van dat Dynamiek een kind van die merrie is Clown *LOL*
(niets ten nadele van die merrie, het is/was een gouden dier maar mijn type is het niet helemaal Knipoog )

Rare gang van zaken dynamiek Verward Zeker als je een punt mist in je eindtotaal had je kampioen moeten zijn!
Gewoon maandag de KNHS even contacten

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:08

eventjes aanvulling hoe het nrps rekent als er 3 mensen op de 3e plaats zouden staan, er wordt eerst naar de laatste 2 onderdelen van de proef gekeken (dit was van alle 3 dezelfde) dan gaan ze de onderdelen zo naar boven volgens mij 21, 20, 19 enz en dan gaan ze zo kijken naar de verschillen!

Maar nrps wij gaan maandag eens leuk bellen met khns en nrps natuurlijk, want eerlijkheid duurt het langst

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:11

gomir"]
[quote="joyce schreef:
Heb nog met Angelique van Dynamiek gepraat, want die sprak mij aan tijdens het losrijden (Ik had het te druk met mijn pony, had er niet eens meer aan gedacht ) en heb haar laatste proef nog even kunnen zien terwijl Moenira zich te goed deed aan de grassprietjes. De proef die ik heb gezien ging heel netjes... Lekker compact paardje om te zien! (dan is Moenira echt heel smal en tenger!)
Jij hebt de moeder van Dynamiek ook nog nooit gezien Knipoog Ik ben er nog steeds verbaasd van dat Dynamiek een kind van die merrie is Clown *LOL*
(niets ten nadele van die merrie, het is/was een gouden dier maar mijn type is het niet helemaal Knipoog )

Rare gang van zaken dynamiek Verward Zeker als je een punt mist in je eindtotaal had je kampioen moeten zijn!
Gewoon maandag de KNHS even contacten
[/quote]


haha die gomir de moeder van dynamiek is zo'n lieverd!

En we gaan zeker contact met khns!

Mochten ze het niet rectificeren, zeg ik gelijk mijn lidmaatschap op bij het nrps, en ik denk dat chronos dat ook doet, weer 2leden minder!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:12

Maar ik hou jullie op de hoogte over de gang van zaken!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:39

De foto's van de kampioenen staan op de site, nu wachten op de rest!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:44

leuke foto's van de kampioenen! Hoop dat er ook nog wat foto's van mij zijn gemaakt = altijd leuk!

NRPS97

Berichten: 241
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:55

Hebben jullie nog iets gehoord over dat meisje wat van de pony is gevallen bij het springen?
De ambulance stond in de springring toen we naar huis gingen.
Wij zijn voor de prijsuitreiking naar huis gegaan, want het was toch al een lange dag, Levi stond nl al om 5.30 uur naast haar bed om mijn pony te voeren OK dan!
Ik had 160 en 157 punten, en de ene jury zei dat ik meer voorwaarts moest rijden en de andere dat het tempo lager moest.
Nog 1 winstpuntje en dan mogen we naar de L.

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:18

Jaa dat had ik ook gezien!Ik heb er niks van gehoord..ik heb het ook niet zien gebeuren maar ik zag wel dat ze mee werd genome in de ambulance op un brandcard t zag er niet zo goed uit Boos! Nouw goede punte heb je neronelja Lachen Gefeliciteerd

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:27

Ik zat op de tribune toen het ongeluk gebeurde, de val zag er niet heel naar uit.

Ze viel wel hard op haar rug en dat ze in de beugel bleef hangen met haar voet was natuurlijk ook niet fijn.
Ze werd helemaal gestabiliseerd daarom duurde het zo lang
Heb er verder niks meer van gehoord...

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:43

De ambulanca kwamen wij nog tegen onderweg. Gewoon rustig rijdend, zonder sirenes... We vroegen ons toen al af of die van het KNHS-terrein af kwam... Dat bleek dus zo te zijn achteraf, hoorde ik van een clubgenootje dat bij de pony's had gereden...