NRPS-kampioenschap in Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 22:58

Ameretto staat bij het springen L & M paarden. Dat kleine bruintje met op 75% van de foto's zijn oren plat. Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:18

Karin schreef:
Ameretto staat bij het springen L & M paarden. Dat kleine bruintje met op 75% van de foto's zijn oren plat. Haha!


Dat viel me idd ook op, dit was het eerste parcours gok ik he? Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 23:19

Nope, eerste en tweede. Haha!

In het tweede parcours ging het al stukken beter, daar had hij tenminste tussen de hindernissen steeds zijn oortjes naar voren.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:35

Ik sta op pagina 4 en 5 een stuk of 6 foto's. Ik heb er 1 besteld in het kleinste formaat.

Maar ik ben sinds gisteren zelf bezig om een brief op te stellen naar het khns, deze gaat vandaag per fax naar het khns en nrps. En het is een stevige brief dat kan ik je vertellen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:10

Ik ben benieuwd dynamiek!

Tis te toch te gek van woorden hoe ze gehandeld hebben

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:09

liberty schreef:
Ik ben benieuwd dynamiek!

Tis te toch te gek van woorden hoe ze gehandeld hebben



Ik heb gebeld KHNS en NRPS en de brief per fax als post verstuurd!!!
Ben toch positief, van het nrps zeiden zo van stuur de spullen op en evt. moet het dan maar gerectificeerd worden!! duimen jullie voor me?

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:39

Wat zei de KNHS precies Dynamiek?
Je had ongetwijfeld gelijk, maar ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben

NRPS zal wel gek worden van de brieven van bokkers Clown

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:48

Ik zal voor je duimen Dynamiek!

Ik heb vandaag netjes van de KNHS een brief terug gehad dat ik de brief als ongeschreven kon beschouwen. Ik zou nml onrechtmatig gestart zijn met Lucky, maar dat was helemaal niet zo...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:53

Ik heb het vandaag gefaxed en het gaat per post, ze moesten eerst bekijken en dan zei het nrps als ik gelijk heb dat het gerectificeerd zou worden! maar eerst zien op schrift dan geloof ik het pas! dit is de brief die ik vandaag gestuurd heb!

Betreft: NRPS-Kampioenschappen, Federatiecentrum Ermelo (gereden onder reglementen van het KHNS)



Geachte heer, mevrouw,

Met deze brief verzoek ik u mij opheldering te geven rond de classificering van bovengenoemde kampioenschappen. Ik heb aan deze wedstrijd deelgenomen en een aantal zaken zijn mij niet duidelijk.

Ik heb afgelopen zaterdag in de klasse B de proeven 11 en 12 gereden. In de eerste proef had ik 167 punten en behaalde daarmee de 1e plaats. (wat overigens in mijn voordeel zou zijn bij gelijke eindiging volgens het vraagprogramma van het NRPS).

In de tweede proef eindigde ik gelijk met een andere deelnemer met 164 punten, wat de 4e plaats opleverde. De jury vergeleek, zoals in het proevenboekje staat beschreven onder het kopje ex-aequo, de onderdelen 22 en 23. De punten van beide deelnemers waren op deze onderdelen gelijk. De jury besloot toen om vanaf onderdeel 22 de proeven naar boven toe te bekijken, totdat een verschil van punten de uitslag zou kunnen aangeven.

Ik ben het hier niet mee eens, want als men het proevenboekje volgt, dan staat hierin beschreven: “Indien na toepassing van bovenstaande regel meerdere combinaties gelijk geplaatst zijn, worden de voor hen gezamenlijk bestemde geldprijzen gelijkertijd onder hen verdeeld en wordt om voorwerpen geloot, tenzij het vraagprogramma expliciet anders bepaalt”. Uit deze tekst maak ik op dat na onderdelen 22 en 23 zijn bekeken, de meerdere combinaties (in dit geval 2) de prijzen verdelen en dus op een gezamenlijke 4e plaats eindigen (en niet zoals het NRPS heeft gedaan mij op een 5e plek te plaatsen).
Uit het vraagprogramma maak ik niet op dat deze regel niet wordt toegepast.




Waarover ik mij ook zeer verbaas is dat er bij mijn tweede proef op onderdeel 16 geen cijfer ingevuld was. Bij de optelling van mijn proef ben ik derhalve uitgegaan van een 6, omdat dit de optelling kloppend maakte. Kan ik dit zonder meer aannemen of is men verplicht de velden in te vullen? Ik kan me voorstellen dat bij onderlinge wedstrijden dit gebeurt, maar bij kampioenschappen betreur ik deze omissie.

In mijn situatie is bovenstaande extra wrang, omdat als de regels juist waren toegepast, ik (gezien mijn plaatsing van de eerste proef) 1 en 4 = 5 plaatsingspunten zou hebben gehad, waardoor ik kampioen zou zijn geworden. De huidige kampioen is uitgekomen op 5 punten.

U kunt zich voorstellen dat, gezien bovengenoemde, bij mij vragen rijzen over de gang van zaken. Ik verzoek dan ook vriendelijk om mijn vragen te beantwoorden en mij uw eventuele oplossing te berichten. Ter wille van de duidelijkheid treft u als bijlage aan mijn nadere gegevens, en sluit ik een kopie van het vraagprogramma en coupons bij.



Met vriendelijke groet,

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:00

Lijkt me een hele duidelijke brief! Ben benieuwd wat je hierover te horen krijgt!

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:02

nette brief Dynamiek. Dat zou toch duidelijk moeten zijn

Ben benieuwd hoe het afloopt.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:23

jullie horen of zien het als ik het tegenbericht binnen heb!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:37

Idd een nette brief!

Ben benieuwd Lachen

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:20

het is zo simpel 1 + 4 = 5 uitslag eerste proef telt = kampioen... toch??

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:39

Ja volgens mij ook Chronos..nouw ik ben ook benieuwd wat je terug krijgt

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:11

Ik ben ook wel benieuwd wat je terug krijgt,
Maar is er geen regel over of je proef wel of niet telt wanneer niet alle onderdelen zijn ingevuld?

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:59

beetje raar verhaal he..een punt weglaten, verkeerde regels toepassen....en dat op een kampoensschap!!!!

Ik ben benieuwd hoe ze reageren op jouw brief.