1e selectie junioren voor het NK goed gegaan!:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

1e selectie junioren voor het NK goed gegaan!:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 12:39

De 1e selectie voor de junioren voor het Nk was 10 april. Het is best goed verlopen. De 1e proef liep ze best wel fijn er zaten nog een paar kleine dingetjes in, maar het ging alweer veel beter dan de vorige keer. In de 1e proef die telde voor het Nk was ik 8e met 62,82 %!!De 2e proef ging iets minder maar ik had daar verder geen foutjes, ze was een beetje moe aan het worden. In deze proef was ik 12e met 60,13%! Ben dik tevreden over mn 1e proef want die telt natuurlijk mee. Het gaat steeds iets beter en dit was nog maar de 4e wedstrijd.De uitslagen staan op de site van de ZZGp. www.zzgp.nl bij Kootwijk 10 april.

** Nu eindelijk mijn profiel af **


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:53

wow, super joh!
Nistria had het ook al goe dgedaan, die was 3e en 4e!
(en ik heb haar ook nog even heeeel snel gemeet, maar toen wilde mn moeder snel naar huis, helaas... Anders was ik nog wel even blijven kijken!)

Bij mij ging het iets minder goed Schijnheilig
Eigenlijk heel erg slecht... Joop liep (ook met losrijden al) niet fijn in de aanleuning, en vooral in de proef kwam hij er de hele tijd net iets achter, en als ik hem er dan weer uitreed werd ie net een pasje onregematig..
Ook sprong hij echt ALLE wissel in 2en, en aangezien er wel iets van 7 in die proeven zitten, en ik allemaal vieren en vijven daarvoor had gekregen, kelderde mijn puntenaantal ook behoorlijk....
Ik had de 1e proef iets van 57% en de tweede proef 56% (en nog wat Knipoog).
Niet zo heel goed dus, we hadden gewoon onze dag niet denk ik, niks liep echt goed...
Maarja Lachen

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 12:59

Wat jammer zeg, je had toch ook al in de zzlicht boven de 60% gereden. Maarja je hebt nog twee kansen. Er tellen er toch maar 2 van de 3 selecties? Ga je ook 8 mei naar roosendaal, dan kunnen we misschien wat afspreken. *LOL*

** Nu eindelijk mijn profiel af **

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:13

Camelotje schreef:
Wat jammer zeg, je had toch ook al in de zzlicht boven de 60% gereden. Maarja je hebt nog twee kansen. Er tellen er toch maar 2 van de 3 selecties? Ga je ook 8 mei naar roosendaal, dan kunnen we misschien wat afspreken. *LOL*

Ja, klopt, ik heb over 4 wedstrijden al 2 winstpunten in het ZZ-licht!
Naar Roosendaal ga ik niet trouwens, dat is voor ons echt heel ver weg, dus we haddeng ezegd dat als het in kootwijk goed zou gaan, dat we dan ook naar roosendaal zouden gaan.
Maarja, het ging dus alles behalve goed Knipoog geen roosendaal voor mij dus..
Naar de 3e selectie in kootwijk gaan we weer wel trouwens, dus dan kunnen we wel afspreken om te meeten!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:39

Tjeetje, die Aniek Schraa die flikt het hem daar toch ook mooi weer ff!! In de Z2 reed ze al super, maar dat zet ze mooi door! OK dan!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:53

Ey Bettine, kun je echt niet naar Roosendaal?? Kan je een startplaats op het N.K. kosten...

Verder was ik ik wel tevreden over mijn proeven, het "beenwerk" was erg goed maar de aanleuning was niet altijd constand.
Ohja! Ik heb trouwens iets gedaan wat bijna niemand na kan doen:
Proef 1 Juri bij H 252 Juri C 261 = 65,77%
Proef 2 Juri bij H 261 Juri C 252 = 65,77%

She's my lady Lovers

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:56

Ey Danielle: Ik vond die van jou trouwens erg vooruit gegaan OK dan!
Tot in Roosendaal!

She's my lady Lovers

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:01

Nistria schreef:
Ohja! Ik heb trouwens iets gedaan wat bijna niemand na kan doen:
Proef 1 Juri bij H 252 Juri C 261 = 65,77%
Proef 2 Juri bij H 261 Juri C 252 = 65,77%


Nou das ook knap bibi!! Knipoog


Hee Danielle! Goed joh! Op naar Nijmegen!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:49

Nistria schreef:
Ey Bettine, kun je echt niet naar Roosendaal?? Kan je een startplaats op het N.K. kosten...

Ja, weet ik, maar mijn ouders zijn (na deze teleurstellende resultaten Knipoog) niet meer bereid zo'n eind te rijden... En aangezien ik nog een rijbewijs heb wordt het dan toch lasig... Vind het zelf ook wel jammer hoor!
Nouja, ik kan het natuurlijk nog even proberen.... Haha!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 10:37

Ik zou het zeker nog een keer proberen Bettine! Iedereen heeft wel eens een off-day, en als je op andere wedstrijden wel goed gepresteerd hebt, snappen jouw ouders dat toch ook wel? Het zou idd heel erg zonde zijn als zoiets je een startplaats op het NK kost...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:06

We hebben het er net even over gehad hier Haha!
Het probleem is ook een beetje dat we 8 mei ook net bij onszelf op de vereniging een wedstrijd organiseren, dus ik eigenlijk daar moet helpen, maar daar kan ik natuurlijk wel iemand anders voor regelen.
Dan zou mn vader meemoeten naar Roosendaal, en gaat mn moeder helpen op de manege!

Ik ga in elk geval heel hard trainen nu, en mn instructrice komt ook een keer op wedstrijd kijken, omdat Joop daar compleet anders is dan thuis...

Is de derde selectie trouwens weer in Kootwijk? Ja toch?

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:47

hoop er in roosendaal ook weer bij te zijn.....dus mensen hopelijk tot in roosendaal

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:54

joop007 schreef:
hoop er in roosendaal ook weer bij te zijn.....dus mensen hopelijk tot in roosendaal

Dat is in elk geval goed nieuws! Het gaat dus gelukkig weer beter?

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:15

hij is nu rad ben hem aan het optrainen spannnende moet nog komen blijft tie goed of niet... als hij nu weer last krijgt was het een spier scheuring en nu hopen we nog op een verdraaing

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:16

indien spier scheuring is het einde seizoen...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:25

Ik hoop echt voor je dat het goed gaat! Zou superfijn zin in elk geval!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:59

Gefeliciteerd hoor. Heel netjes. Lachen

how sweet can it be to be loved by you

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 21:08

dank je bibi, ik b=vond jou ook goed gaan en bettine ik zou het toch proberen want er mogen er best veel door naar het nk.

** Nu eindelijk mijn profiel af **

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 21:23

De derde selectie is inderdaad in Kootwijk.

** Nu eindelijk mijn profiel af **

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 02:09

Helaas heb ik maar een paar junioren gezien, dus daar kan ik weinig van zeggen. Maar ik vond (en ik was niet de enige) de jurering bij de YR maar zeer vreemd. De winnaar ging goed over de benen, maar dat tandenknarsen gedurende de hele proef en die onrustige aanleuning vond ik helemaal niks.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:01

Iedereen veel succes met een startplaatsje veroveren voor het NK
Voor ik daar ben moet ik nog een heel eindje Tong uitsteken Ben pas Z ponies Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:44

autodropje schreef:
Helaas heb ik maar een paar junioren gezien, dus daar kan ik weinig van zeggen. Maar ik vond (en ik was niet de enige) de jurering bij de YR maar zeer vreemd. De winnaar ging goed over de benen, maar dat tandenknarsen gedurende de hele proef en die onrustige aanleuning vond ik helemaal niks.


Ik heb het niet gezien maar ook gehoord.
Sprak de winnaar trouwens nog tijdens het uitgaan, ze vond hem wel fijn gaan maar het was geen winnende proef zei ze.
Ik vond de percentages ook wat laag bij velen, of was dit terecht?

She's my lady Lovers

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:59

Heej goed gedaan allemaal! Ik had ook mee willen doen maar door een hele slechte voorbereiding had ik besloten om toch maar niet te gaan. Ik had namelijk geen zin om mijn paard te forceren en dan toch niet boven de 60% te rijden. Ik had het heel druk gehad met school en er zijn de hele week kopers geweest voor mijn paard. Als hij niet verkocht wordt ga ik 8 mei toch wel weer meedoen! en dan wel goed voorbereid.... Haha!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:05

he daantje! goed gedaan hoor. je wordt (of bent) al een hele dressuuramazone. had ik niet gedacht toen ik je net star door de bak zag vliegen Knipoog

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 18:26

hahaha, dat was wel altijd lache, dit wordt allemaal zo serieus! Maar het was wel leuk om lekker gek met je pony te doen, nu zou ik dat niet meer durven met mn paarden. Haha! *LOL*

** Nu eindelijk mijn profiel af **


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers