en uiteindelijk komt alles weer goed bij de KNHS

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biertabje

en uiteindelijk komt alles weer goed bij de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 12:31

gister werd ik gebeld door de KNHS over mijn stand van zaken met Oeterma Scheve mond ik was er niet, maar volgens mijn vader had het paard echt geen wp behaald in de L! en was ik verplicht om B te starten

dus vandaag had ik maar even terug gebeld. volgens de eigenaresse had paard wel wp in de L, maar oke, ik start mijn pony nu in het M paarden, dus ik mag met een groen/B paard toch L starten!
alleen telt mijn 1e wedstrijd dan niet mee, vind ik ook echt niet erg Schijnheilig want daar had ik toch geen wp mee verdient Knipoog

14 maart heb ik voor het eerst Tobias is in het M gestart en Oeterma gewoon in het L. die vrouw van de KNHS zei dat het niet zo uitmaakte dat ik eerst in het L was gestart en daarna in het M(dus Gomir, je hoeft het geld niet te verdelen Tong uitsteken )
dus dat is ene mazzeltje(had namelijk in het L 4wp!)
ik moest nog wel even melden dat Tobias in het L stond en dat dat veranderd moest worden naar het M. dat zou ze gelukkig doen, de computer had een foute berekening gemaakt en mij van Z ponys naar L paarden geplaatst

maar goed, het eindigt weer toppie, mijn wp behoud ik allemaal! Haha! en gelukkig maar ik lekker L blijven springen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:20

Jaaaah, die computers van tegenwoordig kunnen rare berekeningen maken! Haha!

Lekker dat het nou opgelost is! En nou snel op naar het M! Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:09

Ik zou je vandaag nog bellen, want er was überhaupt geen probleem Verward (bedacht ik vannacht om een uur of drie toen ik wakker werd van een toeterende auto Clown ) Als je Z-pony's bent geweest met een D of E mag je toch ook met een groentje direct L starten Verward
Stefan heeft iig ook meteen L gestart met zijn jonge paard en die heeft nooit wat gehoord Misschien is dat na 1 april weer verandert, maar jij bent de eerste wedstrijd nog voor 1 april gestart

Iig fijn dat het helemaal goed gekomen is *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:16

Ik ben blij dat het nu opgelost is. Wat een ellende met de KNHS altijd he.

Ik ben niet eens lid(al 2 jaar niet meer) maar blijf de P&S krijgen. Naja, ook goed hoor.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 14:35

Dennis schreef:
Ik ben blij dat het nu opgelost is. Wat een ellende met de KNHS altijd he.

Ik ben niet eens lid(al 2 jaar niet meer) maar blijf de P&S krijgen. Naja, ook goed hoor.

haha mooi meegenomen toch Haha!

gomir: ach wat lief dat je snachts aan me denkt *LOL*

maar wat er in de P&S staat over Z/E pony's, startend met een groen of B paard moet je dus B springen. dus dat is niet meer....ga je me nu trouwens al vergelijken met stefan???????? Boos!

Tong uitsteken

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:56

Ik ben ook lief Tong uitsteken

Dat is nu niet meer, maar dat is pas per 1 april verandert. En aangezien Blokker begin maart was *LOL*
Ik vergelijk je niet met Stefan(zou niet durven Knipoog ), dat was gewoon een voorbeeld van ongeveer een gelijke situatie

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie