Je ouders overhalen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Je ouders overhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:27

Hey,

Ik wil dus graag meedoen aan een wedstrijd, maar nu is die wedstrijd helemaal in Rotterdam Verward en ja, ik moet natuurlijk net met die wedstrijd meedoen, maar nu zeggen mijn ouders nee. heeft iemand een tip voor me hoe ik ze toch op een 'vriendelijke' manier mee kan krijgen ???
moet natuurlijk wel vervoer hebben ...lijkt me logisch en aangezien in geen rijbewijs heb ( ben pas 14 *LOL* )... kan iemand me helpen ?????

Groetjes Femke


Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:29

trouwens het is een wedstrijd op een manege een onderlingen, hoef me paardje dus niet mee te nemen want je rijdt het op manege paarden, je zult nu wel denken "wat een raar mens, je rijdt toch liever op je eigen paardje" dat is wel zo, maar mijn vorige eigen paardje Rowdy ( zie advatar ) die staat dus op die manege, en ik zou heel graag nog 1 keer met hem een wedstrijd willen rijden vandaar.....

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:30

Jeetje, Heerenveen-Rotterdam is ook nogal een afstand! Is die wedstrijd zo leuk? Is er geen leuke wedstrijd dichter bij huis? Zelf zou ik er geen zin in hebben mijn paardje zo lang in de trailer te zetten.

Je kan leuke dingen voor hun verzinnen die zij kunnen gaan doen in rotterdam, naar de euro mast of zo. Hebben ze geen vrienden of kennissen die de kant van Rotterdam opwonen zodat ze zelf ook een reden hebben om die kant op te gaan?

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:30

joritalover schreef:
trouwens het is een wedstrijd op een manege een onderlingen, hoef me paardje dus niet mee te nemen want je rijdt het op manege paarden, je zult nu wel denken "wat een raar mens, je rijdt toch liever op je eigen paardje" dat is wel zo, maar mijn vorige eigen paardje Rowdy ( zie advatar ) die staat dus op die manege, en ik zou heel graag nog 1 keer met hem een wedstrijd willen rijden vandaar.....


Mag je niet zelf met de trein?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:31

jawel, mijn ante woont er, maar nu zul je net zien dat we daar nog niet zo lang geleden zijn geweest:n

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:31

bedoel ik *LOL*

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:32

Hmm.. vindt ik een beetje eng geloof ik *LOL* maar het zou kunnen, maar volgens mij ligt die manege een heel end uit de bewoonde wereld, maar misschien kan Eliana ( van bokt.nl ) mij van het stadion halen ???

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:32

joritalover schreef:
jawel, mijn ante woont er, maar nu zul je net zien dat we daar nog niet zo lang geleden zijn geweest:n


Dan moet je zorgen dat je tante je ouders uitnodigen!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:32

zal het wel even aan haar vragen

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:35

teriema"]
[quote="joritalover schreef:
jawel, mijn ante woont er, maar nu zul je net zien dat we daar nog niet zo lang geleden zijn geweest:n


Dan moet je zorgen dat je tante je ouders uitnodigen!
[/quote]

dat is een goed idee, misschien kan ik haar overhalen, maar ik denk dat mijn ouders dan nee gaan zeggen want we gaan die donderdag ( 8 april ) naar de efteling, en dan zeggen ze dat we al zoveel hebben gereden en dat de auto niet op waten rijdt Verward

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:36

gefeliciteerd trouwens, zie dat je kort geleden getrouwd bent *LOL*

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:50

Ik kan me wel wat van jouw ouders voorstellen hoor... Probeer met de trein te gaan, en als jouw ouders naar de efteling gaan, is het toch een klein stukje om naar rotterdam te kunnen reizen met de trein?

pff, als ik aan mijn vader vraag of hij mij even naar rotterdam zou willen brengen voor een wedstrijd, zegt hij vast en zeker bekijk het maar...

:){

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:50

joritalover schreef:
gefeliciteerd trouwens, zie dat je kort geleden getrouwd bent *LOL*



dank je! Als jullie bij de Efteling zijn kunnen jouw ouders jouw dan niet bij je tante afzetten en dat jij daar blijft logeren? Misschien dat je dan wel alleen de weg naar huis met de trein mag?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:58

mijn ouders zeggen heel vaak ja tegen deze dingen, mijn vader is internationaal chaffeur en vindt het geweldig om stukken te rijden ( met de auto dan he *LOL* ) heb het nog niet aan hem gevraagt want hij komt pas vrijdag thuis, maar ik kan het aan hem vragen, misschien wil hij me er heen brengen Haha! ik heb denk ik meer kans bij hem dan bij me moeder Haha! ik denk dat ik uiteindelijk toch met de trein moet Tong uitsteken

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:54

Als ik jou was zou ik ook (stiekem) wat met je tante afspreken Knipoog
En anders zou ik ook met de trein gaan als je het niet voor elkaar krijgt dat ze je willen brengen of dat je tante je ouders uitnodigd..

siksiksiksiksik Schááááááááááááápjes

Als ik mijn ogen dicht doe voor een enge hindernis, hoop ik altijd maar dat mijn paard niet hetzelfde aan het doen is

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:07

Ik zou gewoon wachten op een wedstrijd dichter bij huis...Of idd met je tante afspreken Haha!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 16:09

oke dan, ik denk dat ik maar moet wachten Boos!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 16:09

oke dan, ik denk dat ik maar moet wachten Boos!

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:02

joritalover schreef:
maar mijn vorige eigen paardje Rowdy ( zie advatar ) die staat dus op die manege, en ik zou heel graag nog 1 keer met hem een wedstrijd willen rijden vandaar.....


Dit lijkt mij toch een goede reden om dat eind te reizen naar Rotterdam.
Druk je ouders dit onder hun hart. Als ze met je meeleven, dan gaan ze mee. Leven ze niet mee, zeg dan "ik ga dan wel met de trein"

Volg je hart, met verstand en goed doordacht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers