Starttijden SGW Etten-Leur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:25

Als ik morgen ga kijken (misschien) zal ik er een paar plaatsen.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:21

Lielle, dan heb jij een oude versie de initialen I.P (iris pemen)zijn van het meisje waarvoor ik in de plaats ben gekomen. dus dan zitten we wel in dezelfde ring denk ik.

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:45

Ik hoef pas om 10.24 te startten Tong uitsteken hehe
niet dat ik dan kan uitslapen ofso want die wildebras moet ik minstens een uur loswerken voordat hij gewoon weer kan lopen en niet de hele proef galopeerd Schijnheilig Haha!

Knipoog


gr.
Naomi

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:41

Princess schreef:
Lielle, dan heb jij een oude versie de initialen I.P (iris pemen)zijn van het meisje waarvoor ik in de plaats ben gekomen. dus dan zitten we wel in dezelfde ring denk ik.

Ik had het inmiddels gezien Haha! dan zien we elkaar wel volgende week!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:36

Ik ben dus niet meer geweest, vond het te fris, en te veel last van mijn rug Scheve mond

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:56

Ik ben net thuis van etten leur.
Michelle jij was er niet bij om te groomen ofwel?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:00

nee,ik zou eigenlijk wel meegaan met jan, maar hij vond gister dat ik er te moe uitzag dus ik moest maar even thuis een dagje gaan uitruste!!haha fijn zo'n stage begeleider he!ik was ook wel moe hoor!weet jij hoe jan gereden heeft?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:26

Wie hebben er allemaal vandaag gestart in Etten-Leur??

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:43

Princess schreef:
nee,ik zou eigenlijk wel meegaan met jan, maar hij vond gister dat ik er te moe uitzag dus ik moest maar even thuis een dagje gaan uitruste!!haha fijn zo'n stage begeleider he!ik was ook wel moe hoor!weet jij hoe jan gereden heeft?


Met Diva 7,42 min,optimale tijd was 7,38 min. geloof ik. Volgens mij ook nog foutloos ook, zal wel. Haha!
En fantasy foutloos had gesprongen.
Dat is het enige wat ik ervan weet.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:52

Zijn er ook nog foto's gemaakt of zo iets??

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:55

Heb nog geen Digi,dus niet door mij.
Volgens mij heb ik rosanrosan nog gezien.
Had je een blauw-met-lichtblauw randje polypad?

rosanrosan

Berichten: 1227
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:08

Nee ik heb een blauw met wit randje. Ik heb twee kleine bruine paardjes.

Ik zal kijken of ik morgen wat foto's van Etten-leur kan plaatsen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:12

de mijne (alleen hindernissen) komen eraan en simmie gefeliciteerd!

Ik heb trouwens het paard van George Kluinhaar nog gevangen toen hij losbrak op het parkeerterrein Haha!

/edit
stom typfoutje
Laatst bijgewerkt door Lielle op 04-04-04 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:23

Foto's van wat volgens mij hindernissen voor het B paarden (L ponys) zijn.

hindernis 1 (zakt 30 cm)
Afbeelding

haaientand hindernis 2: (volgens mij zetten ze daar het hek dat nu links staat in de greppel)
Afbeelding

omgevallen boom: hindernis 3 (Boom kan rechts zakken)
Afbeelding

picknickplaats: hindernis 4: L paarden reed het linkerdeel steil -waaier- skyjump , waarschijnlijk B paarden alleen steil -waaier- of evt skyjump iets lager
Afbeelding

Zadelrek: Hindernis 5, deze wordt op het pad gezet.
Afbeelding

hindernis 6 + 7 ?? zat er nu niet in, zal denk ik al op hoogte staan
Afbeelding

Bosuitsprong: hindernis 8?? gewone oxer, ik denk al op hoogte gezet
Afbeelding

Ronde brug: hindernis 9????????? deze staat naast een brug en was het alternatief voor de L paarden, alleen begrijp ik niet hoe je dan weer op de goede route komt. Enige mogelijkheid is door een zeer behoorlijke sloot te springen Blond wat me voor het B ponies bv hoog gegrepen lijkt (en voor B paarden ook wel Knipoog )
Afbeelding

10-12: eerst de bezembak die er niet op staat, dan het water in (ik denk rechts), door het water aan de andere kant eruit en door de uitkijktoren heen.
Afbeelding
Afbeelding

hindernis 13?? strosprong (links)
Afbeelding

hindernis 14 het wapen van Etten Leur (rechts)
Afbeelding


Ik heb ook nog actiefoto's, die komen denk ik morgen.

Afstand voor B paarden is trouwens ruim 2700 meter! En volgens mij moeten er nog een paar sprongen bijkomen, minimum is dacht ik 15.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 04-04-04 21:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:25

Lielle schreef:
de mijne (alleen hindernissen) komen eraan en simmie gefeliciteerd!

Ik heb trouwens het paard van George Kluin haar nog gevangen toen hij losbrak op het parkeerterrein Haha!





Dank je wel Lielle! Jij bent snel op de hoogte!
Heb je niet gezien vandaag. Verslagje van mijn wedstrijd op VvdD later op de avond.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:26

Waar zit die waterbak ergens?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:28

Simmie, ik was er ook pas laat (bij het begin van het Z), maar heb uiteraard even naar de L uitslagen gekeken.

Liberty, op een weiland ergens in Etten Leur, niet zo ver van het Schuitvaartjaagpad Bloos

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:29

P.s. Lielle, het alternatief voor hindernis 9 (B-paarden) voor ons was het sprong 11, is idd de steil, na die stijl draai je rechtsom, langs de brug en die rij bomen die er staat, na die bomen scherp naar rechts draaien en dan na plm. 50 mtr. naar links richting de bezembak en de waterpartij.

Heb je overigens de bosuitsprong voor het L gezien? Heftig vond ik. Heb m dan ook niet gedaan en het alternatief genomen (die overigens wat lastig is aan te rijden door al die bomen!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:33

Simmie schreef:
P.s. Lielle, het alternatief voor hindernis 9 (B-paarden) voor ons was het sprong 11, is idd de steil, na die stijl draai je rechtsom, langs de brug en die rij bomen die er staat, na die bomen scherp naar rechts draaien en dan na plm. 50 mtr. naar links richting de bezembak en de waterpartij.

Heb je overigens de bosuitsprong voor het L gezien? Heftig vond ik. Heb m dan ook niet gedaan en het alternatief genomen (die overigens wat lastig is aan te rijden door al die bomen!

Kijk, ik kon me al niet voorstellen dat je over die mega sloot moest! Ik heb de bosuitsprong voor het L gezien, dat zag ik nog wel zitten maar ik denk dat Pablo zou afslaan op al het zeil erachter Haha!
Jullie alternatief is trouwens onze gewone sprong Knipoog Was je bij de waaier trouwens rechtdoor gegaan? Die vond ik wel gaaf om te zien!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:36

Lielle"]
[quote="Simmie schreef:
P.s. Lielle, het alternatief voor hindernis 9 (B-paarden) voor ons was het sprong 11, is idd de steil, na die stijl draai je rechtsom, langs de brug en die rij bomen die er staat, na die bomen scherp naar rechts draaien en dan na plm. 50 mtr. naar links richting de bezembak en de waterpartij.

Heb je overigens de bosuitsprong voor het L gezien? Heftig vond ik. Heb m dan ook niet gedaan en het alternatief genomen (die overigens wat lastig is aan te rijden door al die bomen!

Kijk, ik kon me al niet voorstellen dat je over die mega sloot moest! Ik heb de bosuitsprong voor het L gezien, dat zag ik nog wel zitten maar ik denk dat Pablo zou afslaan op al het zeil erachter Haha!
Jullie alternatief is trouwens onze gewone sprong Knipoog Was je bij de waaier trouwens rechtdoor gegaan? Die vond ik wel gaaf om te zien!
[/quote]

Ja, de waaier (hindernis 6 dacht ik zo uit mijn moeie hoofd) heb ik rechtdoor genomen. Was leuk om eens zo'n smal dingetje te springen. Als je je paard goed gesloten aanrijdt en goed links begrensd is het heel goed te doen! vond Etten-Leur een hele mooie cross met lekker lange rechte stukken om tempo te maken!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:38

Ik ook, vond het een prachtige cross. Mn de picknickplaats, waaier, schapenkooi!, tunnelsprong en voor het Z de trakehner waren imposant Ik heb er zin in volgende week Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:40

Ahh de foto's! Mooie waterbak zeg Bedankt Lielle OK dan! Hebben jullie het nog droog gehouden? Ben benieuwd naar de verslagen van vandaag Party!!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:51

Lielle schreef:
Ik ook, vond het een prachtige cross. Mn de picknickplaats, waaier, schapenkooi!, tunnelsprong en voor het Z de trakehner waren imposant Ik heb er zin in volgende week Haha!


Dan zal ik je nog wel zien, want mijn vriendin start haar eerste cross van het seizoen in de B-paarden en ik ga mee om te groomen!

Die picknickplaats is idd een hele mooie hindernis. Is ook heel mooi qua afstanden. Tunnelsprong is ook heel leuk (zittie ook in het B?) en die ronde brug vond ik zelf ook heel machtig om te doen!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:55

Tunnelsprong zit er denk ik niet in (net als denk ik de waaier en de schapenkooi). Ronde brug lijkt me voor Pablo een probleem, in Wanroij was de brug ons Waterloo Verdrietig Maar ik kijk wel wat we doen daar.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

ah, dan weet ik wel waar die ligt..

Kom mss wel kijken 2e paasdag, maar dan pas later op de dag Scheve mond