Mijn verhaal over Inspekteur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendela
Berichten: 38
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: alphen aan den rijn

Mijn verhaal over Inspekteur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:18

Beste " bokt" mensen ,

Ik zal jullie nu vertellen waarom ik deze topic geopend heb. Jullie weten als paardenmensen dat er altijd veel "geroddel" is in de paardenwereld , dit was nu ook het geval omdat het reuze interessant was dat ik van Coby naar Arjen ben gegaan.EN OM DE BOEL TE VERHELDEREN HAD IK DEZE TOPIC GEMAAKT. Ik heb zeer maar dan ook zeer veel geleerd van Coby (goh wat kan die vertellen hoe je een proef moet rijden zeg).Coby wil ook het beste van het beste maar soms wil ze je ook iets te veel motiveren en dat sloeg bij mij niet helemaal goed aan . Ik heb iemand nodig die erg rustig is want anders word ik alleen nog maar nerveuzer. Ik heb altijd als wens gehad om bij Coby te trainen en om op " spekkie" te rijden .die wens was in vervulling gegaan en heb ik samen met Coby op een hele fijne manier afgesloten.Omdat ik dat zelf niet meer aan kon.Ik bel coby nog een x in de week om over "spek" te vertellen.Het gaat heel erg goed met hem.Ik weet hoe hij 14 jaar lang getraind is dus laat ik hem in zijn waarde.Hij vind het erg leuk bij Tommie op stal en loopt ook super in de training bij Arjen (met wie ik het overgens zeer goed kan vinden want hij kan mij , vooral met michigan , veel rust geven).Ik wilde ook even zeggen dat het geen aanval was op NISTRIA , maar alleen een verheldering over het verhaal.Mocht het bij jullie en vooral bij NISTRIA zo overgekomen zijn was dit niet mijn bedoeling.
Toch ook veel mensen bedankt voor ook de leuke reacties en sorry voor de verwarring.Want iedereen die mij kent weet dat ik niet echt van roddelen hou ( vond ik vroeger leuk maar nu niet meer).
Om een lang verhaal heeeeel kort te maken . Coby en ik zijn met een zeer goede verstandhouding uit elkaar gegaan want bij haar ligt mijn basis.De paarden Michigan en Inspekteur blijven bij Tommie op stal staan en ik train bij Arjen en af en toe edward.

Ik hoop dat ik zo een hoop duidelijk heb gemaakt .

Groetjes
Wendy , michie & spekkie

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:26

Ja het is heel duidelijk, ik snapte er helemaal niks meer van met al die reacties. Maar iig heel veel succes bij Arjen!!
Goed dat je een topic geopent hebt, om heel wat misverstanden uit de wereld te helpen! Lachen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:35

Goed dat je dat hier neerzet! Wat dat betreft zou anky ook elke week ff moeten kijken om alle verhalen en roddels rondom haar uit de wereld te helpen, maar goed! Heel veel succes verder!!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:38

Erg goed van je dat je het hier neerzet! Nu begrijpt iedereen wat er eigenlijk is.. en help je veel misverstanden uit de wereld
Maar kende jij die hoho ook? is dat ook iemand uit t A kader?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:41

YvonneS schreef:
Goed dat je dat hier neerzet! Wat dat betreft zou anky ook elke week ff moeten kijken om alle verhalen en roddels rondom haar uit de wereld te helpen, maar goed!


Haha!

OK dan!

Wendela, in ieder geval heel veel succes en plezier in je trainingen, je mag ons best af en toe op de hoogte houden hoor Schijnheilig , regelmatig les krijgen van zulke trainers is denk ik een droom van velen.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:46

Maar nou zit ik net ff dat andere te lezen!? Waarom deed je dat dan?? Als mededeling ofzow?? Maakt mij verder niets uit, maar anderen wel blijkbaar...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:09

Fijn dat je het even hebt opgehelderd Lachen .

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:06

mmm ok, en is dit de echte wendy?? maar als je het echt bent, nog veel succes met spekkie

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:06

aangezien er ook helemaal niks in haar profiel staat :S

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:56

veel succes bij arjen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:09

fijn dat je een nieuw topic hebt geopend. veel succes bij arjan en natuurlijk succes met de paarden.
het zag er al goed uit op indoor-brabant in ieder geval!

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:19

Hoi Wendy!

Dit is beter dat je het even zo hebt uitgelegd maar je moet natuurlijk wel uitkijken met je uitspraken want dit is en blijft een openbaar forum.

Ik hoop dat je veel plezier hebt en veel zult leren van Spekkie. Het zal moeilijk zijn om zn prestaties van de afgelopen jaren te evenaren maar ik wens je veel succes.

Bokt ze verstandig!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:22

Heel goed dat je dit topic hebt geopend en zo alle verwarring en ruis uit de lucht hebt gehaald. Veel succes met je trainingen!

We vinden het allemaal heel erg leuk als je zelf regelmatig een up-date geeft over hoe het met je gaat. Dat voorkomt ook een hoop geroddel! Maar misschien heb je nog wat leuke verhalen/annekdotes over je paarden, dat is ook altijd leuk. En vergeet vooral niet je profiel in te vullen

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:26

Heel goed dat je even alle roddels de wereld uit helpt en zelf even je verhaal vertelt!

Succes met je paarden (vooral met Inspekteur Haha! )

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:47

Veel succes met Michagan en spekkie..nu is het verhaal tenminste weer duidelijk!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:57

Fijn dat je zelf even jouw kant van het verhaal geeft, zo heb je wel ineens de roddels omtrent Inspecteur uit de wereld geholpen .

Succes met je training en we zouden het heel leuk vinden als je je vorderingen met ons blijft delen OK dan!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:01

Anoukie schreef:
Fijn dat je zelf even jouw kant van het verhaal geeft, zo heb je wel ineens de roddels omtrent Inspecteur uit de wereld geholpen .

Succes met je training en we zouden het heel leuk vinden als je je vorderingen met ons blijft delen OK dan!!

Helemaal mee eens! Foto´s zijn natuurlijk ook altijd welkom Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:45

rockey schreef:
mmm ok, en is dit de echte wendy?? maar als je het echt bent, nog veel succes met spekkie


Ik ben dus niet de enige die dat denkt...

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:13

Met zulke verhalen blijft bokt wel grappig om te lezen, want het is toch niet na te gaan of het bepaalde personen wel of niet zijn.... het enige wat ik hierover wil zeggen is dat dat ik er wel om kan lachen Haha!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:36

superlenie"]
[quote="rockey schreef:
mmm ok, en is dit de echte wendy?? maar als je het echt bent, nog veel succes met spekkie


Ik ben dus niet de enige die dat denkt...
[/quote]

Nee hier twijfel(de) ik eigenlijk ook nogal aan...
Maar goed als je Wendy echt bent, veel succes bij Arjen en dat je maar veel plezier mag hebben met Spekkie en er veel van zult leren! Goed dat je het hier nog even hebt neergezet....
Weet jij eigenlijk wie HOHO is?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:52

Fijn dat je nu opheldering geeft!! Nu weet iedereen de waarheid en kunnen we weer rustig slapen Haha!

Succes met je trainingen en hou ons op de hoogte van alles vorderingen.. en idd foto's zijn zeer welkom

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 14:13

Veel succes met Spekkie!

Afbeelding

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:35

Ben jij wel "de" Wendy?????? Volgens mij niet echt in je vorige topic zijn Hoho en jij het helemaal met elkaar eens en jullie zijn ook nog eens op 29-03-2004 geregistreerd Verward Is dit toeval of is dit gewoon een pennymeisje????

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:39

rockey schreef:
mmm ok, en is dit de echte wendy?? maar als je het echt bent, nog veel succes met spekkie


Ja zo'n idee heb ik nou ook??? Is dit wel de Wendy of is het Hoho onder een andere naam Knipoog

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:40

Dat dnekik dus wel volgens mij reageerd ze ook niet meer..........