brief van de knhs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

brief van de knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:06

pfffff mijn vriendin zei het een tijdje geleden al...jij krijgt zeker weten een boze brief Haha!

en jahoor vandaag was het zover, ik was L gestart met een paard en dat was niet toegstaan volgens de Knhs
pfffff en het stomme vind ik dat vandaag HEEL GROOT in de paard&sport stond beschreven in welke klasse je mag starten als je van pony naar paard gaat...zucht!

ik ben zelf Z geweest met mijn pony, paard was al L geklasseerd....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:07

ohh dat is wel dom zeg van die KNHS
Ik zal ze gewoon opbellen en zeggen dat het in de P & S heeft gestaan... en tsja... Haha!
Maar wat gaat er nu gebeuren dan???

Live,LOve,'ndLaugh

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:08

Inderdaad even opbellen en verwijzen naar de Paard&Sport.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:08

Inderdaad wat nu....?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:12

nee je moet schriftelijk reactie geven binnen 2 weken! dus dan heeft bellen geen zin. mijn vriendin heeft het al zo vaak gehad en die geeft mij nu even een opzetje van een brief wat ik kan sturen
ze zien mij nu waarschijnlijk als nieuwe combinatie die nog nooit ene wedstrijd heeft gereden, maar het stomme is wel dat ze weten dat het paard L is geklasseerd, maar ze kijken dus niet wat ik ben/was geklasseerd...

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:12

Waren er in de klasse L wel winstpunten behaald door dat paard?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 20:22

liberty schreef:
Waren er in de klasse L wel winstpunten behaald door dat paard?



haha dat is een goede!! maar dat geloof ik wel, ze rijd al een hele tijd L, soms foutloos,soms met balken!!paard weigert niet....! maar zal het eens vragen...dat zou wel heel stom zijn! maar dan nog! ik start met mijn pony tussen de paarden nu in het M, en als je M bij de paarden bent en je krijgt een groen of B paard, mag je daar L mee springen!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:59

Zelf al was je met Tobi niet bij de paarden gestart had je volgens mij L moeten starten
Ik zou eerst even bellen, misschien zien ze zo ook wel dat het niet klopt. Dat scheelt weer een brief namelijk Knipoog

Je hebt natuurlijk met Tobi je startkaart tussendoor opgezegd, ze zijn rustig in staat om dat over het hoofd te zien hoor Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:01

gomir schreef:
Ik zou eerst even bellen, misschien zien ze zo ook wel dat het niet klopt. Dat scheelt weer een brief namelijk Knipoog


Idd, ik zou ook gewoon eerst bellen. Mijn zusje heeft al een keer of drie zo'n brief gehad van de KNHS en iedere keer lag de fout bij hen, niet bij haar. Elke keer heeft ze erover gebeld, dan zochten ze het na en dan was het: 'laat die brief maar zitten'. Dus toch maar eerst bellen, dan hoor je vanzelf wel of je nog een brief moet schrijven. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 22:11

Dat verhaal van Lau stond me inderdaad ook nog bij Karin
Ik ben zelf met een telefoontje ook al een paar keer onder die brief uitgekomen. Niet dat ik dat zo erg vind, maar het scheelt weer een postzegel Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:50

Oh dat gezeur van de KNHS ook...

Ik vrees dat als ik nu met Lucky Lady de eerste cross ga starten ook gezeur krijg hoor!
Ben namelijk met Murphy nu geen Z pony's SGW meer maar M paarden SGW
En volgens de regelementen die in de P&S stonden mag ik dus met een groen paard een cross in zonder een winstpunt te hebben met het springen. Maar ja ze zullen vast dan nog niet geregistreerd hebben dat ik M paarden ben....

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:00

Ik heb het ook een keer gehad, heb toen ook even gebeld, ze wisten niet dat het paard al m1 was met 1 winstpunt en ik l met 2 toen geloof ik, ik was gewoon l gestart, en kreeg ook een boze brief. We hebben toen even gebeld het probleem was dat het paard bij de NKB stond en niet bij de KNHS, ik kon de brief ook verscheuren....

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:15

Tja je zou best een brief kunnen sturen, maar daar doen ze dus ook niets op uit..... Boos! . Ik stuurde ze een maand geleden een mailtje om iets te vragen, nou denk maar niet dat ik daar reactie op kreeg.... Verward

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 10:45

Ja ik had ook een een keer zo'n brief gekregen!
Ik was L2 gestart met een pony die al Z2 was geweest en ik was toen ook L2. Bleek dat jhet daar niet bekend was dat die pony Z2 was geweest.
Toen hebben ze nog even dorgezocht en toen bleek het dat die pony onder een ander nummer stond geregistreerd Verward
een Beller is alijd sneller Tong uitsteken

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:42

En als je toch wel schrijven verstuur de brief dan aangetekend! Dan komt het wel goed over, want dan moeten ze tekenen voor ontvangst van de brief en zal je brief eerder serieus worden genomen!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 17:58

nog even een vraagje, ik start 17 April B sgw HC, omdat ik zelf M heb gecrosst en het paard L, dus ik ben verplicht L te starten!! vandaar dat ik HC heb opgegeven, maar nu mag ik toch gewoon officieel B starten?! dat behoort dan toch tot Versneld Promoveren of niet?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:23

Jij hebt toch M pony's gecrosst???
Dan mag je met een paard dat L heeft gecrosst in de B of L starten!
Ook al je M paarden heb gecrosst en het paar L mag je B of L starten.

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:53

Inderdaad, je mag vlgs mij gewoon in de B starten. Alleen als je 2 of meer paarden in de klasse Z hebt gereden mag je niet meer in de B starten.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 20:38

andrea16 schreef:
Inderdaad, je mag vlgs mij gewoon in de B starten. Alleen als je 2 of meer paarden in de klasse Z hebt gereden mag je niet meer in de B starten.


oke,maar dan mag ik dus wel na 1 B wedstrijd zeggen, ik ga L!??

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:43

Dat weet ik niet helemaal zeker, maar het is zo dat je in de klasse B maar 4 winstpunten hoeft te halen om naar de L te gaan. Ik weet zeker of dat ook zo is voor M-ruiters, maar ik denk het wel.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:01

voor wie geld die versneld promoveer regel dan?!
voor mensen die meerdere paarden in het Z hebben uitgebracht en daarom groene paarden L moeten starten
en voor mensen die er een tijd zijn uitgeweest...door blessure ofzo?!

maja ik ben 1x Z(spr) M(sgw) geweest en het paard is natuurlijk niet groen maar gewoon L+wp
dus dan ben ik dus verplicht om L te starten?!
pffffff ik word er helemaal gek van....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:11

jij met volgens mij L starten ja, maar stel dat iemand anders hem in de M uitbrengt tegelijkertijd, dan mag je versneld naar de M

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:38

Als jij 1x HC in de B start mag je na 1x B zeggen ik ga L starten.
Maar als je 1 keer B officieel start moet je eerst de minimum winstpunten halen voordat je naar de L mag (zijn er ook maar 4 hoor...)

Je paard is toch L SGW geweest??? Je mag toch echt kiezen of je B of L gaat rijden!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:48

Dan heb je toch juist die versnelde promotieregel chantal Verward Als je mag kiezen tussen B en L dan mag je na 1 keer B gewoon L gaan starten Of je nou wel of geen punten hebt gehaald in het B.

Ik weet niet wat je nou moet/mag starten (moet je even in de nieuwe P&S kijken )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:50

hmmmzz dan heeft de KNHS dat mij niet helemaal fijn uitgelegd...
ik ben nu namelijk M paarden SGW en mag met Lucky (nog nooit SGW gelopen) B of L starten. Ik naar de KNHS opgebeld maar als ik voor de B zou kiezen zou ik eerst het minimum aantal winstpunten moeten halen voordat ik naar de L mag... nou ga ik het toch lekker rustig aan doen, maar toch!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, prii_boy en 4 bezoekers