Yes, wij waren vandaag eerste !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:04

gefeliciteerd! Eerste nog wel en winstpunten!geef je je spiertje nu wel weer wat rust Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:08

Huilen ik word zo nog overbodig, snik snik!! jammer dat ik het nu niet gezien had! Wel balen dat de mijne zo klote ging, heb je de eerste proef vanuit de kantine gezien of alleen mijn tweede proef? IK denk dat hij de hindernissen gewoon blijft zoeken, hi hi, en die komen natuurlijk niet.
OK dan! Maar petje af hoor ben trots op jullie hoor! Ad stond er lekker van te kijken hihi. Ik was overigens toch nog tweede geworden, snap jij dat nu? Bloos nu was het ook een hele lieve man hoor....

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:34

super zeg, proficiat! Ondanks de blessures en de beperkte training zo scoren, goed hoor!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 20:25

muiltje schreef:
| OK dan! Maar petje af hoor ben trots op jullie hoor!
kijk dat is nou eens leuk om te horen.
Dank je wel.
Ja, je weet het hè Knipoog Ik zeg niet voor niets later als we groot zijn Tong uitsteken

Citaat:
Ik word zo nog overbodig, snik snik!! jammer dat ik het nu niet gezien had!

Ik vond het ook jammer dat je het niet gezien had, maar ach er komt vast nog een andere keer Knipoog

Citaat:
Ik was overigens toch nog tweede geworden, snap jij dat nu? Bloos nu was het ook een hele lieve man hoor....
Wel balen dat de mijne zo stinkmodder ging, heb je de eerste proef vanuit de kantine gezien of alleen mijn tweede proef? IK denk dat hij de hindernissen gewoon blijft zoeken, hi hi, en die komen natuurlijk niet.

Ja ik snap het wel Lachen
Ik heb ook een aantal anderen zien rijden. De jury weet niet hoe je paardje het thuis doet. Maar voor iemand die jullie niet kent als combinatie zag het er helemaal niet verkeerd uit hoor.
Ik heb wel slechtere combinaties voorbij zien komen.

En ja hij was natuurlijk op die springbalken aan de kant aan het kijken. Knipoog Hij dacht natuurlijk dat je aan het losrijden was Knipoog

BTW start jij ook de 18de bij Duykse Hoef en de 25ste bij Vijf eiken?

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:40

de 18e wil ik in de M en Z starten de 25e weet ik niet zeker of ik er in heb geschreven want ik vier de 24e mijn verjaardag, bij deze ben je(en michel) uitgenodigd!
Hij galopeerde vandaag overigens mooi de berg op, onze laiser!!

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers