Oude rot Barbria doet het nog steeds! (foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:59

Ik vind het gewoon leuk dat zo'n merrie op die leeftijd nog lekker meedoet, nu toch weer in the picture loopt op een groot concours en voor zo'n meisje is dat toch gewoon fantastisch? Ik gun het haar van harte en wellicht dat we in de toekomst nog wel meer van haar zullen horen. Lachen

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:09

Fantastisch voor zo'n meid dat ze op deze manier in de sport komt, maar heel erg eerlijk gezegd ben ik ook wel geneigd om te zeggen van tja, dat dier kent al zo veel, voor zo'n Z proef draait zij haar hoefjes niet meer om Bloos Knipoog

Iedereen wil zo'n kans denk ik wel hebben om bij zo'n stal te komen werkenen rijden Schijnheilig , ik in ieder geval wel!!!!! Haha! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:25

vroeger (3 jaar geleden) ging Britt altijd met familie van Haaren mee op concours. die mensen zitten bij ons op de club en Britt was er altijd bij om te helpen, ze kon bandageren als de beste, poetsen ed liet het maar aan britt over.
maar vroeg alsjeblieft niet of ze er een paar rondjes op wilde. de enige waar ze toen wel eens op zat was op de stik brave Kappie en ook dat heeft nog een hele tijd geduurd.

jammer genoeg heeft ze het nu veel te druk met school en de paardjes en is ze er nooit meer bij.

maar sturen kan ze zeker, ik heb al van genoeg mensen gehoord die bij Bartels werken dat het echt niet zomaar opstappen en wegrijden is met dit dier.
Ben blij dat Britt hier veel van kan leren. Momenteel is ze ook al 1 of 2 jonge paarden van Isabella Sponserle aan het rijden en ook dat gaat der heeeeeeeeel goed af

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:33

Zep schreef:
Sommige mensen moeten hun eigen frustraties altijd ergens op botvieren...


Poehee, ik ben helemaal niet gefrustreerd.
Ik ben zielsgelukkig met mijn simpele paard, waar ik zonder fratsen lekker mee naar buiten kan en die ik voor 300% kan vertrouwen.

Zep, waarom zeg je meteen dat ik gefrustreerd ben. Ik zeg alleen maar dat men de juiste connecties moet hebben en dat is meestal met behulp van een bak geld, voordat je in de hogere regionen (vooral op jonge leeftijd) kunt vertoeven.

Dat het in dit geval niet zo is, neemt niet weg dat het in vele andere gevallen wel zo is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:36

Omdat je wel vaker zo reageert Knipoog

Je ziet op bokt gewoon heel erg vaak van dit soort reacties op combinaties als bovenstaande.

Omgekeerd, als je als bokker met veel toewijding een heel simpel paard van een andere bokker in korte tijd naar een heel behoorlijk niveau weet te brengen is het ook weer niet goed, dus soms vraag ik me af wat jullie nou eigenlijk willen Verward

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:36

Wij kwamen net binnen toen ze net afgroette Scheve mond Net gemist dus, was wel jammer.

Zeg orionneke, waar zat jij ergens?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:39

Ik denk dat je het gewoon verkeerd interpreteert. Zoals men zelf denkt, leest men.

Daarbij bedoel ik niets naars.
Ik weet naar welk topic je refereert en dat is inmiddels al een jaar geleden.
Omdat ik dus 1x een reactie geef in een topic van een jaar geleden en nu 1x reageer in een topic, trek jij je conclusies.
Dat zegt echter meer over jouw gedachtengangen, dan over de mijne.

Je kent me niet persoonlijk, dus ga je uit van 2 antwoorden in meer dan 7200 die ik al geplaatst heb.... Dat is niet kortzichtig van mij, denk ik dan...

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:41

imker schreef:
Ik zeg alleen maar dat men de juiste connecties moet hebben en dat is meestal met behulp van een bak geld, voordat je in de hogere regionen (vooral op jonge leeftijd) kunt vertoeven.


Is ook een beetje een kwestie van prioriteiten stellen denk ik.
Er zijn genoeg mensen die er het geld wel voor hebben, maar te zuinig en eigenwijs zijn om een goed pony te kopen, terwijl er óók mensen zijn die niet echt rijk zijn, maar er wél alles voor over hebben om een goede pony/paard te kopen.
Ik ben bijvoorbeeld nog NOOIT op vakantie geweest omdat ik gewoon liever een goed paard heb. Simpel toch?
En ik hoef ook echt niet elk jaar nieuwe Königs of elke 2 jaar een nieuwe Westfalia.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 12:44

JUIST ben ik het weer eens mee eens Haha!.

liberty schreef:
Wij kwamen net binnen toen ze net afgroette Scheve mond Net gemist dus, was wel jammer.

Zeg orionneke, waar zat jij ergens?


Ik zat op de korte zijde, bestuursterras Schijnheilig .
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 26-03-04 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:44

Daar heb je ook wel een heel eind gelijk in CGJ12, maar Zep refereert naar een ander topic, waarin ik (volgens haar) niet aardig genoeg gereageerd heb. En omdat ik 2x in 3 jaar Bokken een reactie plaats, word ik in het hokje "gefrustreerde mensen" geplaatst.

Ik barst ook niet van het geld, ben gelukkig met de spullen en ruimte om mij heen die ik heb, daar prijs ik mij gelukkig mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:47

Ik vind het wel grappig dat je jezelf zo aangesproken voelt, want ik had je niet eens met naam en toenaam in gedachten toen ik dat schreef over die frustraties.

Er was pas nog een heel topic over:
[WD] Ben ik nou zo jaloers of

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:48

leuke foto's
zie er goed uit.
leuk voor zo meisje!! die een goed paard tot haar beschiking krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:51

omdat ik altijd zo lief ben (haha) mocht ik met marieke mee.

wij hadden zeer goede plaatsen en konden alles goed zien.

het was een zeer geslaagde dag! met goede ruiters (als zeg ik het zelf)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:51

Zep schreef:
Ik vind het wel grappig dat je jezelf zo aangesproken voelt, want ik had je niet eens met naam en toenaam in gedachten toen ik dat schreef over die frustraties.

Er was pas nog een heel topic over:
[WD] Ben ik nou zo jaloers of


In dat topic heb ik niet eens gereageerd.... Heb het topic net helemaal doorgespit op mijn naam, ben het niet tegengekomen....

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:52

Volgens mji praten er hier wat personen bij elkaar langs......... of ligt dat nu aan mij?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:56

orionneke schreef:
Ik zat op de korte zijde, bestuursterras Schijnheilig .

Ah, dan heb ik je wel zien zitten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:56

dit ging trouwens over Britt en niet over het feit, jaloes zijn, afgunst etc etc etc etc etc etccccc

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:00

Volgens mij ging de de titel over BARBRIA en dat die het NOG STEEDS DOET.

Dan kun je een dergelijk topic-vervolg toch wel verwachten? Daar heb ik echt niet zoveel problemen mee.
Aan een dergelijk verhaal zitten altijd twee kanten en kunnen onwaarheden worden bestreden (zoals het voor veel geld mogen rijden op Barbria).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:02

je hebt daar wel gelijk in

moet er eigenlijk wel om lachen dat er nu verschillende mensen groen van jaloezie achter hun pc zitten haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:05

Ander verhaal: Barbria doet het ook echt nog. Zijn er ook zat die op hun 14e al met een pony de wei in moeten omdat de training die nodig was om ze in de GP te krijgen toch net iets teveel van het goede was...

Kortom, eigenlijk alleen maar leuke kanten aan dit verhaal Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:09

Zep schreef:
Kortom, eigenlijk alleen maar leuke kanten aan dit verhaal Haha!

Niet alleen maar leuke kanten.............. volgens stemmen in een ander topic wilde ze niet drachtig worden...............wat zielig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:11

Ik ben niet zo'n fokker Haha! dus ik vind dit leuker *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:12

vonneke schreef:
je hebt daar wel gelijk in

moet er eigenlijk wel om lachen dat er nu verschillende mensen groen van jaloezie achter hun pc zitten haha


Ikke niet hoor, voor mij is het hoog tijd om dit topic maar te laten voor wat het is... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:15

je voelt je toch nogal aangesproken want ik sprak in het algemeen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:17

Nee hoor, ik gaf alleen maar aan dat ik vind dat de discussie niet meer ertoe doet, en dat ik daarom nu alleen maar mee ga lezen ipv reageren.

Maar goed, laat maar, verdere discussies/dialogen kunnen beter per PB besproken worden, mocht daar behoeft aan zijn (van mijn kant iig niet)...
Laatst bijgewerkt door Imker op 26-03-04 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt