Blue Ocean tijdens Indoor Brabant (foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48445
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:29

BLue Ocean is een geweldig lief paard... ik hem hem tijdens het CHIO mogen ontmoeten... Haha!

Hij is idd erg nerveus en bang (hij toen ook niet), maar wat een geweldig paard zeg! En ik vind het heel knap dat Tommie zo ontspannen kan blijven

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:25

hehe,iemand die het met me eens is...

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:27

hee wacht ik ook hoor! Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:40

Het is een fantastisch dier Vingers aflikken

Hij is alleen iets te heet....

Was ie in Nijmegen ook al en op de deelnemerstribune vroeg men zich ook af waarom die dieren zo heet waren.
Mismanagement Verward
Of too hot to handle

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 21:59

Wauwieeee, wat een onwijs gaaf paardje! Diegen die em rijdt... stoer als je dat kan en mag. Was altijd niet enthousiast over schimmels maar tegenwoordig zie ik er zoveel mooie... volgens mij moet het ofzo Verward vind deze iig wel erg gaaf zo op de fotow, in het echt vast nog mooier Lachen

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:22

passoa, even terugkomend op jouw laatste reactie: ik vind trouwens jeffrey bijvoorbeeld weer hard met z n handen(blauwe tong), en zo heeft iedereen wel wat

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:26

Gerrie schreef:
Of too hot to handle


Ja inderdaad zo kun je het noemen Haha! . Maar als die een gewone goed proef loopt staat ie echt overal boven volgens mij!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:46

timilon schreef:
ik vond het belachelijk dat hij zo weinig procenten kreeg!hij liet zn draf en delen van de galoptour waanzinnig mooi zien!hij had op zn minst 60% moeten krijgen,al is het alleen maar voor het rustige,mooie rijden van tommie.


Hoezo belachelijk? Het paard bewoog ontzettend mooi en het is een ontzettend mooi dier. Maar stel je voor dat hij dezelfde proef met een ezel af had gelegd, misschien was je het dan wel eens met de score. De proef was niet afgewerkt. De muziek was vrij neutraal, dus b.v. geen apart stuk bij de middendraf e.d. Dus als er iets fout ging, kon hij nog gewoon doorrijden op de muziek.
Ik heb echt helemaal niets tegen Tommie en Blue Ocean (integendeel Haha!), maar ik vond deze proef echt geen 60% waard. (hij had trouwens 58,75 % )

roxie
Berichten: 217
Geregistreerd: 30-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:44

nog even iets he pesoa is jeffrey heijsteck de nieuwe jan peeters ofzo??????? en als je bij het los rijden de volgende keer gaat kijken zul je zien dat de pirouettes van bleu ocean juist zijn plus punten zijn alleen is het in de proef nog niet altijd even perfect maar jij praat alsof je hem al heel vaak een piroutte heb zien maken, maar blijkbaar heb je het een keer in de proef gezien waarbij het minder ging want het is juist iets wat ie heel goed kan alleen gaat een hele beter dan een halve maar ja hij moet in de proef een halve laten zien dus dat moet ie ook kunnen!!!!!!!! *LOL*

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:49

Miss_Blimm schreef:
vind deze iig wel erg gaaf zo op de fotow, in het echt vast nog mooier Lachen

Ja stukken mooier, ik vind hem op die foto's ook niet geweldig uitkomen, maar in het echt!! Kwijl

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:55

Denk dat we het er wel over eens zijn dat het gewoon een wereldpaard is....zit alleen nog wat huiswerk aan Haha!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:58

Hmmm... ben ik dan een van de weinigen die niet van Blue Ocean gecharmeerd is?
Lingh vind ik pas een wereldpaard. Knipoog

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:06

Nou Fritzroy ik denk dat je inderdaad een van de weinigen bent die het een minder goed paarden maar gelukkig zijn er genoeg mensen die er verstand van hebben het wel een goed paard vinden maar iedereen zijn eigen smaak maakt niet uit hoor!!!!!!!!!!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:18

hoho"]
maar gelukkig zijn er genoeg mensen die er verstand van hebben het wel een goed paard vinden
[/quote]

[quote="hoho schreef:
maar iedereen zijn eigen smaak maakt niet uit hoor!!!!!!!!!!!


Beetje vreemd dit...... Eerst beschuldig je Fitzroy er geen verstand van te hebben en vervolgens zeg je dat ieder zijn eigen smaak mag hebben....... Dat smaak heeft niet zoveel met verstand te maken! Verward

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:20

jij maakt het wel heel ingewikkeld vind je niet dat is nu even niet het belangrijkst van het verhaal vind je niet. By the way ze wachten nog steeds op antwoord waar heb je tommie zijn groom/vriendje zoals jij het noemt gesproken hij meent dat hij helemaal tegen niemand dat heeft gezegd alleen tegen een jongen in de heineken bar maar niet tegen een bokker hoor

wendela
Berichten: 38
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:32



TOMMIE IK VIND JE GEWELDIG !!!! Ik vind dat alle mensen is hun commentaar lekker voor zich moeten houden . Tommie is een geweldige ruiter , en dat blue even niet bij de les was kan gebeuren . Maar ik weet zeker dat die twee het heel ver gaan schoppen .
tom je bent mijn topper

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:43

voilĂ !!!dat iedereen die maar in zn zak kan stoppen!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:49

Haha, nou ik ben Tommie-fan hoor!! Haha! Ik vond het echt zo sportief dat ie daar in z'n eentje terug de ring in kwam rennen OK dan! maar wel goed dat ie zich niet gek liet maken door die speaker met z'n passage Tong uitsteken

Oke, de proef was natuurlijk niet zo als het hoort. Maar zoals eerder gezegd een paard met toekomst als ie nog wat meer ervaring krijgt want hij was wel bang ja, en dat hoort natuurlijk eigenlijk niet, maar vind dat paard geweldig! Tenminste een paard met karakter, niet zo'n suffe ouwe rot!

Btw: denk niet dat Tommie grof is met zijn trainingen en rijstijl. Als je zo'n pittig paard heb kan ik me voorstellen dat je af en toe zin hebt om hem een opdonder te geven Bloos . Toch blijft hij, de keren dat ik gezien heb, heel rustig en netjes rijden. Dat ie in de proef z'n benen flink nodig had heb ik wel gezien tijdens Indoor Brabant, maar wat zou jij doen als je in de proef een bang paard had, ik in ieder geval zo netjes mogelijk voorwaarts blijven rijden en dat met je benen Hij moet nog flink trainen, maar ik vind het top OK dan!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 22:41

hoho schreef:
By the way ze wachten nog steeds op antwoord waar heb je tommie zijn groom/vriendje zoals jij het noemt gesproken hij meent dat hij helemaal tegen niemand dat heeft gezegd alleen tegen een jongen in de heineken bar maar niet tegen een bokker hoor


En laat ik nou net de bokker zijn die samen met die jongen stond! Knipoog Haha!
Haha wat fijn trouwens dat jullie je zo druk maken over het feit waar en waneer ik die "jongen" gesproken zou hebben! Pling

(mag ik je een "bokt" tip geven (geldt overigens voor alle teksten die je schrijft)! Gebruik eens punten en komma's. Leest een stuk makkelijk en komt een stuk intelligenter over! Knipoog )

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:41

Haha waar maken ze zich druk om!
maar groom en vriendje van Tommie zijn wel twee verschillende...
Dat half-bloedje (die hele knappe) is zijn groom (die mag ook wel mijn groom worden!!) en zijn vriend is een springruiter, ziet er ook niet slecht uit...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:43

Grappig dat er mensen zijn die speciaal een account aanmaken om Tommie op te hemelen..

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:45

essie79 schreef:
Grappig dat er mensen zijn die speciaal een account aanmaken om Tommie op te hemelen..


Hij heeft zelf ook een account (Tom19) hij laat het liever aan zijn vrouwelijke aanbidders over denk ik Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:46

benneton schreef:
Btw: denk niet dat Tommie grof is met zijn trainingen en rijstijl.


Dit weet je maar nooit he! Als je weet hoe ik thuis train Haha! ~~}> Nee grapje!
Tommie rijdt ze zeer rond en diep, soms met de kin op de borst. Over grof zijn weet ik niks...

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:42

Nistria schreef:
Haha waar maken ze zich druk om!
maar groom en vriendje van Tommie zijn wel twee verschillende...
Dat half-bloedje (die hele knappe) is zijn groom (die mag ook wel mijn groom worden!!) en zijn vriend is een springruiter, ziet er ook niet slecht uit...


Hahah ja en met die hele knappe had de jongen met wie ik daar was staan praten Haha!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:53

een springruiter die homo is?hoor je niet vaak:D