vandaag wedstrijd gehad 1ste!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

vandaag wedstrijd gehad 1ste!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 23:24

heee,
nou ik had vorige week dus wedstrijd met mijn jonkie (3.5) bij ons op de manege en toen was ik 2e met 173 punten, en vandaag had ik ook wedstrijd bij ons op de manege en ik was 1ste met 170 punten, er deden er 24 mee geloof ik. dus ik was natuurlijk helemaal trots op mijn jonkie!!!!!!!!! nou morgen heeft ze lekker vrij verdiend!

groetjes xx

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:37

Hee super! Dat gaat wel lekker dus. Is dat een manegepony of je eigen en ga je er ook officieel mee starten?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 11:16

Hoi,
nee het is mijn eigen paardje. ze is nu 3.5 en het was onze 2e officele wedstrijd in de B.

ik was deze keer wel heel zenuwachtig, want er kwamen best veel mensen kijken, en ook de vorige mede-eigenaar, dus ik probeerde zo goed mogelijk mijn best te doen natuurlijk, maar ik zou eigenlijk om half 9 's avonds moeten starten dus ik zat er om half 8 op, en toen moest ik blijkbaar rond kwart over 9 pas te starten, dus ik zat er gewoon veel te lang op maar mijn paardje blijft nou eenmaal aan het lopen, en toen ik eenmaal de ring in ging, was ik heel mijn zenuwen kwijt en liep ze als een trein, alleen 2 keer met aanspringen in galop maakte ze weer een vreugde sprong haha, maarja dat heb ik weer op gehaald met mijn middendraf 2 keer een 8! dus alles is toch nog goed gekomen, ik heb nu dus al 4 winstpunten in 2 wedstrijden, en nou heb ik even geen wedstrijd meer en dan 18 april weer bij ons op de manege, dan is het waarschijnlijk 2 proeven en hopen dat het dan weer zo goed gaat natuurlijk. maar ja ondanks dat het is nog een jong paardje, dus het moet niet te snel gaan...