Wedstrijden gejureerd door bokt jury's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:22

Ik weet nooit wie ik jureer. Nou ja, er zit zo nu en dan wel een bekende bij, maar op bokt kijk ik speciaal niet in profielen, vergeet namen van paarden weer (namen van mensen hoef ik niet speciaal te vergeten, onthouden is dan toch onmogelijk, dus dat gaat vanzelf. Haha! )

Ik heb maar 1 keer achteraf laten weten aan iemand dat zij bij mij gereden had. Voor haar was het de eerste wedstrijd met haar Fjord en zij had zich zo sportief gedragen door bij de volgende combinatie bij de baan te blijven staan omdat die pony gek werd als hij niemand zag.
De betreffende bokker kon daardoor niet losrijden voor haar 2e proef, maar vond het belangrijker haar clubgenootje te steuen.
Dat vond ik zo bijzonder dat ik haar een pb heb gestuurd.

Verder blijf ik als jury lekker anoniem, dan weet ik zeker dat ik objectief kan blijven.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:20

rhijnauwen"]
[quote="Manon schreef:
Volgens mij ben ik een keer door rhijnauwen gejureerd, maar ik weet het niet zeker Tong uitsteken


volgens mij ook, maar ook ik weet het niet meer zeker Bloos
[/quote]

Hihi, dus toch Haha!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 01:03

CGJ12"]
[quote="YvonneS"][quote="CGJ12 schreef:
Ik weet pas meestal een dag van te voren dat ik ga jureren.
Daarbij komt dat het meestal tot 5 minuten voor de proef erg vaag is welke rubriek je moet gaan doen.............


Hoe kan dat dan???? Je word toch veel langer voor tijd gevraagd???
[/quote]
Ik fungeer het meest als "invaljury"...........
Ik heb geen agenda en wil niet teveel verplichtingen aangaan waar ik later weer spijt van krijg.
Maar dat is persoonlijk.
[/quote]

Fijn om te weten. Als er bij mij ooit eens iets dringends tussen komt Ziek weet ik wie ik kan bellen! Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:07

Ik zie net dat ik mag schrijven bij de ZZGP in Nijkerk aankomende zaterdag, Inter II, GP en ZZ zwaar. OK dan!
En er doet ook nog een Bokker mee.

Shalot
Berichten: 451
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:42

Manon"]
[quote="rhijnauwen"][quote="Manon schreef:
Volgens mij ben ik een keer door rhijnauwen gejureerd, maar ik weet het niet zeker Tong uitsteken


volgens mij ook, maar ook ik weet het niet meer zeker Bloos
[/quote]

Hihi, dus toch Haha!
[/quote]

zelf ben ik ook 1x gejureerd door Rhijnauwen het heeft zijn voordelen en nadelen Tong uitsteken

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:37

Abel"]
[quote="Manon"][quote="rhijnauwen"]
[quote="Manon schreef:
Volgens mij ben ik een keer door rhijnauwen gejureerd, maar ik weet het niet zeker Tong uitsteken


volgens mij ook, maar ook ik weet het niet meer zeker Bloos
[/quote]

Hihi, dus toch Haha!
[/quote]

zelf ben ik ook 1x gejureerd door Rhijnauwen het heeft zijn voordelen en nadelen Tong uitsteken
[/quote]

Hehe, bij was het wel voordelig Tong uitsteken Had winst en een 2e prijs.
Ik wist toen trouwens helemaal niet wie de jury was en of rhijnauwen wist wie ik was weet ik ook niet. Later zag ik pas op mijn protocol de jurynaam en toen begon me iets te dagen... Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:41

CGJ12 schreef:
Ik geef me écht ook geen maanden van te voren op voor wedstrijden als ruiter trouwens.
Een week is eigenlijk wel maximaal. Als het even kan regel ik dat ook het liefst een dag van te voren.

Huh, hoezo mag je je dan nog opgeven? Meestal is er toch een sluitingstermijn?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:33

Lenn"]
[quote="CGJ12 schreef:
Ik geef me écht ook geen maanden van te voren op voor wedstrijden als ruiter trouwens.
Een week is eigenlijk wel maximaal. Als het even kan regel ik dat ook het liefst een dag van te voren.

Huh, hoezo mag je je dan nog opgeven? Meestal is er toch een sluitingstermijn?
[/quote]

ik denk dat ze dan in de plaats van uitvallers gaat Verward

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 00:08

Neuh, dat hoeft niet persé. Vanaf het M kunnen ze je er vaak nog wel tussen drukken (als je een beetje connecties hebt) en mits mensen de moeite nemen om zich af te melden.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:15

annegti schreef:
Neuh, dat hoeft niet persé. Vanaf het M kunnen ze je er vaak nog wel tussen drukken (als je een beetje connecties hebt) en mits mensen de moeite nemen om zich af te melden.

jij snapt het.....