De belabberste wedstrijd in tijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

De belabberste wedstrijd in tijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:03

Vandaag mocht ik het dus weer proberen. Ditmaal in de F8. Dat is bij de FNRS wedstrijden.

Ik had Karan dus helemaal gepoetst en gewassen. Ik was nog met de laatste vlechtjes bezig toen ze me kwamen vertellen dat ik al los mocht rijden want ze liepen in. Boos!

Ik dus vlug uit stal om me om te kleden en iemand anders zou Karan even opzadelen. En ja hoor. We draaien ons om en Karan gaat uitgebreid liggen rollen in zijn stal. Huilen

Dus heel even losgereden en toen de bak in. Nou het ging slecht!!! Het binnenkomen heb ik meestel aan zeven of een acht en nu een vijf. Naast de a-c lijn. tja dat komt ervan.

De hele proef ging ontzettend rommelig. En toen werd ik ineens heel duizelig en werd het een beetje zwart voor mijn ogen.

Ik moest toen bij E afwenden en op X een halve grote volte naar links. Nou dat had ik dus even gemist en ik was al bij B toen ik besloot links te gaan. Goede keus, want dat was in ieder geval in de richting. Maar het figuur dus gemist.

De galop op C ging wel weer goed. Maar meteen de volte CXC kwam niet echt goed eruit. Ook te laat weer in draf.

Nou bij een S van hand veranderen kwam ik weer niet uit en de volte 10 meters leken meer achthoeken dan cirkels.

Kortom ik kan veel beter. Ik werd dan ook derde van de vier.(maar moest wel vreslijk lachen om Karen zijn achthoeken. Zo hard dat de voorlezer ook in een stuip lag)

En nu....nu ben ik nog steeds een beetje dizzy. Denk omdat ik vannacht slecht geslapen had. Schijnheilig Ik heb wel meteen na de proef twee dextro's gepakt. Ik denk dat mijn Pfeiffer niet helemaal uit mijn lijf is.

Maar goed. Karan heeft daarna nog lekker even op de wei gestaan. De eerste keer dit jaar op een gras wei. Dat vond hij wel best. Enne natuurlijk heb ik daar Cheese! van. Die komen nog.
Laatst bijgewerkt door Heike op 14-03-04 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:05

Volgende keer beter Heike! Zo'n dag heeft iedereen weleens!!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:32

Hij zag er iig leuk uit met de vlechtprijs! En je hebt lol gehad! Daar gaat het om!

Helaas heb je wel je weddeschap verloren Knipoog .
Ik wacht op de foto's!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:43

Volgende keer beter... Maar dat jij nog Fproefjes moet starten? Bij ons worden er vanaf 18 en bij startkaarthouders 'gewone' proefjes gereden.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 23:50

We hebben maar een hele kleine manege hoor. Er zitten er nu 4 in de F8, 1 in de F9 en drie in de F10. Hoger hebben we nog niet.

Verder rijdt er eigenlijk niemand landelijke wedstrijden dus het gaat zo prima.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:07

Jammer zeg! Nou volgende keer beter. Lachen Wel heb ik op de foto's gezien dat je Karan super hebt ingevlochten! Erg mooi!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:26

He wat jammer zeg Heike.
Helaas kan het niet altijd voorbeeldig gaan.

Ag je moet het maar zo zien: Je hebt meegedaan Lachen, volgende keer een nieuwe kans.

Vervelend dat je tijdens het rijden dizzy werd.
Is het ondertussen wel weer over gegaan? Ach gut

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 23:01

Nee ik ben nog steeds dizzy. Erg vervelend. Maar och. En de volgende keer gaat het allicht veel beter.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:34

bij ons op manege hebben we 1x per 2maanden onderling concour, hoef je geen startkaart of niets voor te hbben dus
gaat meestal tot l1, fproefjes kennen we hier dus niet
begint met een drafproef, daarna galopproef, dan gewoon b, l etc
alleen hoger dan l wordt bij ons niet echt gereden
in ieder geval niet op onderling concours
ik heb laastst b gereden, echt super! mn 1e x, werd 5e Haha! met 126 punten ofzo

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:42

Als je maar lol hebt gehad toch?! Je leert overal van... Vond het wel een grappig verhaal hihi!!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:09

Volgende keer beter, zoals al meer gezegd hier. Ben je wel weer beter?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 20:37

jammer zeg! doe maar rustig aan.die promotiepunten komen wel weer een keertje.