Roosendaal: Nistria wint Finale!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 12:38

Na Weert had Dhr. Peeters gezegd dat als ik nog 1x goed zou rijden, ik in het A-kader zou komen... Zou dit goed genoeg zijn? Ik hoop t!

Verder had ik de 1e dag weer een schandalig puntverschil; Een Belg gaf 66%, een Deen gaf 73% en een Nederlandse gaf 62%... Verward Dat mag toch niet op internationaal niveau... (en kom op, ik kom ook uit NL Tong uitsteken !!)

En zoals altijd op een meerdaags concours: Ze groeide elke dag en werd elke dag beter! Van 4 naar 3 naar 1 !!!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:01

Nistria"]
Na Weert had Dhr. Peeters gezegd dat als ik nog 1x goed zou rijden, ik in het A-kader zou komen... Zou dit goed genoeg zijn? Ik hoop t..
[/quote]

Beter kan toch niet he!! Dus dat A- kader komt er echt wel!

[quote="Nistria schreef:
En zoals altijd op een meerdaags concours: Ze groeide elke dag en werd elke dag beter! Van 4 naar 3 naar 1 !!!


Ideaal voor een EK dus Knipoog

Gefeliciteerd en heel veel succes verder!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:01

Citaat:
En zoals altijd op een meerdaags concours: Ze groeide elke dag en werd elke dag beter! Van 4 naar 3 naar 1 !!!
_________________


Dat staat dus haaks op het artikel dat afgelopen weekend in de P&S stond .Over de belasting van een sportpaard...
Daarin werd beweerd dat een paard (spiertechnisch)niet 3 dagen achterelkaar topprestaties kan leveren Verward

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:08

Gerrie schreef:
Citaat:
En zoals altijd op een meerdaags concours: Ze groeide elke dag en werd elke dag beter! Van 4 naar 3 naar 1 !!!
_________________


Dat staat dus haaks op het artikel dat afgelopen weekend in de P&S stond .Over de belasting van een sportpaard...
Daarin werd beweerd dat een paard (spiertechnisch)niet 3 dagen achterelkaar topprestaties kan leveren Verward


Misschien zijn dit voor dit paard nog geen topprestaties en kan zij nog veel meer

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:11

DAt zou idd en mogelijkheid kunnenzijn. Haha!

Ik kijk toch altijd naar het moment van presteren en niet wat in het verschiet ligt.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:13

Gerrie schreef:
Citaat:
En zoals altijd op een meerdaags concours: Ze groeide elke dag en werd elke dag beter! Van 4 naar 3 naar 1 !!!
_________________


Dat staat dus haaks op het artikel dat afgelopen weekend in de P&S stond .Over de belasting van een sportpaard...
Daarin werd beweerd dat een paard (spiertechnisch)niet 3 dagen achterelkaar topprestaties kan leveren Verward


Dit is nu de 4e keer dat ik het mee maak met deze merrie.
Misschien was de eerste dag dan geen topprestatie Haha! . Maar ik snap wat je bedoeld, vreemd ja, ik heb het ook gelezen. Mijn merrie kan het dus wel Haha!
Hij zal wel gelijk hebben, de eerste dagen haalde ik ook zeker niet het onderste uit de kan. Ook met de gedachte dat ik nog twee of drie dagen moest. Alleen gister (zondag) gingen we er helemaal voor.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:21

Ja die dieren blijven verrassen!

Alleen komt dan zo'n artikel een beetje vreemd over.

Of moet je het zo lezen: uitgekiend rijden op meerdaagse wedstrijden en niet iedere dag tot het gaatje gaan?

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:50

Gerrie schreef:
Ja die dieren blijven verrassen!


Die merrie verrast me iedere week weer Knipoog

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:11

Nistria schreef:
Na Weert had Dhr. Peeters gezegd dat als ik nog 1x goed zou rijden, ik in het A-kader zou komen...


Wauw dat zou gaaf zijn!! Ik hoop het voor je!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:13

he gefeliciteerd!echt super goed. Lachen

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:34

he bibi van harte gefeliciteerd!!!! super gedaan. De young riders hebben overigens ook de duitsers het nakijken gegeven!!! 1,2 en 3! Ik baalde dat ik zondag niet meer kon starten, ik start overigens voorlopig niet meer, je weet waarom. groetjes

Coletje
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Appeltern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:47

Héééééééééél Goed Gedaan Cous.. Oohh Yeaaahhh Mijn Nicht Gaat Beroemd Worden *LOL*
Ik Zei Toch... Goooooo Bibi! Wooeehooeeee!! Haha!
Ik Ben Kei Blij Voor Je.. En Dat Weet Je! Je Kan Het! En Dat Zul Je Iedreen Wel Laten Weten! Schijnheilig
Kus,Colette... Laf U!

[Edit Apple: Kleur en grootte van de letters aangepast]

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:35

heeej superrr gedaan joh! dat moet toch wel lukken om in het A-kader te komen als ik het zo lees.

Aimee

Berichten: 11807
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:35

joop007 schreef:
he bibi van harte gefeliciteerd!!!! super gedaan. De young riders hebben overigens ook de duitsers het nakijken gegeven!!! 1,2 en 3! Ik baalde dat ik zondag niet meer kon starten, ik start overigens voorlopig niet meer, je weet waarom. groetjes


Wij weten niet waarom....

*hint* *hint*

Haha!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:31

he heb je ook foto's???

echt super gedaan hoor !! gefeliciteerd

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 19:47

waarom? nou omdat mijn paard zich zaterdag in roosendaal dusdanig geblesseerd heeft dat hij voorlipig niet inzetbaar is. dus daarom ben ik voorlopig niet op wedstrijd.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 19:50

joop007 schreef:
waarom? nou omdat mijn paard zich zaterdag in roosendaal dusdanig geblesseerd heeft dat hij voorlipig niet inzetbaar is. dus daarom ben ik voorlopig niet op wedstrijd.


sterkte voor paard en amazone Ach gut

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:07

marloezzke schreef:
he heb je ook foto's???

echt super gedaan hoor !! gefeliciteerd


Ja ik heb fotos, die komen zsm. Ze moeten even gescand worden en dan moet ik even gaan puzzelen hoe ik ze er op moet krijgen...

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:20

Gefeliciteerd Bibi, super gedaan OK dan!. Geef Nistria Utopia maar een flinke appel en een dikke knuffel! Ik heb laatst ook een foto van jullie in de paardenkrant gezien . Wanneer op Bokt? Zit iedereen met smart op te wachten denk ik, na dit resultaat zeker Knipoog! Top!