Ons wedstrijd debuut...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Ons wedstrijd debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:40

Heej allemaal
Vandaag hadden Bon en ik onze eerste wedstrijd samen. Ik heb altijd op de manege wedstrijd gereden, en Bon altijd met zijn vorige eigenaar.

Het viel eigenlijk best mee met hoe zenuwachtig ik was dus dat was wel fijn! Ik moest om 12.15 uur starten, en ik was om 11.00 uur al daar.
Heb eerst nog een beetje rondgekeken en ben toen gaan inrijden. Ik heb ong. een half uur buiten ingereden, gewoon tot ie lekker los was en heb toen gestapt tot ik naar binnen mocht. Was een hele fijne bak, je kon er omheen nog inrijden, dus was je er nooit alleen. Ik begon daar tog wel een beeetje zenuwachtig te worden, maar na het eerste stuk was het over.....
Hij liep super in de proef, mooi naar voren en naar beneden. In het eerste stuk wat aarzelend maar later niet meer. Ik was heel tevreden!
Toen heb ik hem nog wat uitgestapt, en weer op de trailer gezet. Ik hoorde later van mijn moeder dat iedereen het in de kantine over bons staart had, hij draagt hem altijd super hoog Haha! !
En toen kwam na een uurtje wachten de prijsuitrijking...
Ik had 165 punten!! OK dan! jeeeee! En ik was 4e van de 9.
Ben erg blij met het resultaat en heb nu al weer zin in de volgende wedstrijd!
Groetjes Sanne

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:50

Nou goed gedaan hoor, mooi je 1e winstpunt binnen. Het zit 'm gewoon in de naam he Tong uitsteken

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:58

liza van loon schreef:
Nou goed gedaan hoor, mooi je 1e winstpunt binnen. Het zit 'm gewoon in de naam he Tong uitsteken

Ik denk het ja... Haha!