Morgen 2e wedstrijd na Carla's blessure

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Babbelkous

Morgen 2e wedstrijd na Carla's blessure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 20:10

Hoi,

Heb morgen de tweede wedstrijd na Carla haar peesblessure die ze vorig jaar had opgelopen, en nu is ze inmiddels al een tijdje in principe als genezen verklaard.

Vorige keer ging het redelijk goed Knipoog (Ik was trots, mits rekening houdend dat ze nog niet lang aan het springen is, en daar komt dan nog eens bovenop dat ze nog niet zo lang terug intensief aan het werk was )

Woensdag ging het eventjes slecht, maar dat kwam doordat ze even een schrik had genomen omdat ze vanuit galop moest springen, en dat kent ze eigenlijk nog niet goed, en daarna had ze haarzelf oversprongen, en had ze haarzelf waarschijnlijk een beetje zeer gedaan. Dus had ze eventjes schrik. Maar daarna heeft ze wel trug wat gesprongen, maar ietsjes lager. En donderdag en vanmorgen hebben we nog een aantal sprongetjes gedaan tot max 70 cm ongeveer. En het ging eigenlijk super, ze heeft niet een keer geweigerd, ze heeft wel een paar keer hard getwijfeld Bloos maar ik kreeg ze er wel over Dus ben nu wel trots op haar dat ze haar angst weer heeft overwonnen *LOL*

Nu maar hopen dat ze zich nog herinnerd van vorige jumping dat het eigenlijk wel leuk is, want toen had ze het pas door na 7 sprongen Knipoog Maar goed, zolang ze het maar leuk vindt, vind ik het ook leuk *LOL*

Hopen dat het goed gaat dus! Morgen wrs een paar foto's *LOL*

grts, Esther

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:18

en hoe is het gegaan?

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid..

Sinterklaas kapoentje,gooi wat in mijn schoentje.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 20:13

sharonaollie schreef:
en hoe is het gegaan?
2e!!! Haha! (Kan het nauwelijks geloven! Ben zo trots!!! Knipoog *LOL* )

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 16:19

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie