Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:03

Henk vond t wel prima ; lekker op de wei en niet op wedstrijd.
DemiSisa denk , dat t je wel gaat lukken, die L2 . Vooral na die clinical.

Starttijden; liever niet te vroeg en niet te laat dus :P

Ik vind vroeg starten niet eens zo erg. Kom ik beter weg , bent niet zo laat terug en je kunt vaak fatsoenlijk parkeren :Y)

Wij hebben zondag wedstrijd. Buiten losrijden. Ze melden sneeuw regen en 6 - 9 gr brrrrrrrr

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:14

Ja het voelt ook gewoon goed om nog even door te gaan in het L1. Eerst mezelf op orde, Chiko loopt wel namelijk :P En langzaam toch ook bezig met zonder zweep trainen en alvast door oefenen met doorzitten. En inderdaad, 13 april een L2 proefje oefenen is juist wel fijn, denk ook wel dat ik het ga doen. Scheelt dat het ook nog 3 weken duurt voor het 13 april is, dus ook nog weer 3 weken tijd om even wat lijntjes te oefenen. Heb net de proeven even doorgelezen van het L2, dan kan ik volgende week alvast beginnen met lijntjes oefenen! :)

Duimen dat het weer snel beter wordt MyWishMax, zodat jij ook weer kunt gaan starten!

Oef Getup, sneeuw? :o De locatie waar ik start is met binnen losrijden, buiten de baan. Ze voorspellen hier morgen ook 9 graden, dus niet mega warm, maar wel droog naar wat ik zag. Dus als dat zo blijft, vind ik het helemaal prima.

MyWishMax

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:17

Ach mij maakt het niet zo uit hoor. Moet opletten met punten en wil juli nog kunnen starten. Plus zowel paard en ik hebben niet zo veel wedstrijden nodig om ritme te houden, want weinig spanning. Dus even pauze is hier alleen maar gunstig zodat we flink door kunnen trainen haha

9 graden vind ik echt rampzalig :') nog een reden dat ik die clinic niet doe. Zelfs met alleen proef en stukje les buiten is het met kouder weer een no go...

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:32

Dat scheelt wel echt, dat jullie niet zoveel wedstrijden nodig hebben om in het ritme te blijven. In juli ga je dus ook nog M2 starten? :)
9 graden is nog niet echt top, maar ik krijg het zelf met rijden meestal warm. Rij ook altijd met een wedstrijdshirtje met korte mouwen onder m'n jasje. In het begin misschien heel iets frisjes, maar dat is al snel over bij mij :D

MyWishMax

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 12:48

Mijn benen verkrampen een soort naast de normale pijn die ik al heb. Vorig jaar moest ik afgroeten omdat ik van de pijn niks meer kon en paard dus uit zichzelf alles moest doen. Dat werkt niet :') Heb toen ook echt een week zo goed als plat moeten liggen en dat is het me echt niet waard, dus wedstrijden in maart of überhaupt de winter met buiten losrijden of starten schrijf ik niet in en begin april liever ook nog niet.
Onder de 10 graden is voor mijn lijf gewoon te koud, hoe dik ik me ook aankleed en hoe warm ik het ook krijg van rijden. Benen worden toch altijd koud bij mij en dat is ook het grootste probleemgebied tijdens het rijden. Onder de 15 graden is twijfelachtig maar met wind of regen ook no go. Terwijl in de zomer die regenbui gewoon vervelend is maar niet zo dramatisch voor lijf. Maar goed, ik rijd dus ook met tig lagen haha. Veel was altijd haha!

Ja juli ongeveer zijn de regiokampoenschappen en daar wil ik graag nog starten. En heb sowieso nog meerdaagse in mei van eigen vereniging die ik graag wil starten want die is gewoon heel leuk. Dan heb ik de ruimte nog om eventueel in juni nog een keer weg te gaan als ik wil.

Succes alvast en je mag wel wat van mijn mentale staat lenen met wedstrijden! Ik ben wel zenuwachtig hoor van te voren, maar zodra ik erop zit niet meer eigenlijk. Dat is dus wel heel fijn en zou ik iedereen gunnen
Heel soms bij hele grote en belangrijke wedstrijden laat ik me wat te veel intimideren door de andere betere combinaties en dat werkt niet want dan stopt paard met lopen, dus dat is dit jaar het doel om gewoon voor mezelf te rijden en niet continu proberen om niemand in de weg te rijden. Iedereen kan zich gewoon aan rijbaanregels houden en rekening met elkaar houden, ik ben niet de enige die dat hoeft te doen en telkens paard stil te zetten omdat een ander niet oplet.

Fly_high

Berichten: 3301
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-24 13:06

GetUp sneeuw? Dat is wel echt next level :')

DemiSisa dan is het wel lekker voor het vertrouwen om omgaan met stress idd, nog even L1 doorstarten en eerst een clinic doen :) Ik vind het straks ook stuk chiller starten zodra die winstpunten er niet toe doen denk ik, 10 heb je toch al gehad dus boeiend :P

MWM ga je M2 nog tot juli oprekken dan? Is wel heel knap dat je nog steeds goed en ontspannen kan blijven rijden met zo zelden een wedstrijd :j
O ja we zijn tegelijk begonnen met schrijven, ik zie je uitleg nu. Is logisch dan als je regio's wilt mepakken :)


Ik zit te denken wat ik eigenlijk komende maanden wil (en wat haalbaar is qua tijd en geld) maar ff punten voor 1.10 bij elkaar rijden en dan die 1.10 daadwerkelijk een keertje proberen te springen heeft toch wel prioriteit denk ik. Mis er nog maar 2 dus het is realistisch gezien 1, max 2 wedstrijden zoals het nu gaat, zal moeten lukken ;)

Vind het wel spannend, 1.10 is voor mij meteen soort van "voor het echt" springen :+ dus zit er nu al over te malen hoe en wat en of het nou verstandig is. Ook al zullen we eerst sowieso in 1m blijven hangen totdat ik mijn stijl en tempo weer op orde heb :o want dat ging al prima, thuis ook, alleen allerlaatste wedstrijd weer ergens kwijtgeraakt.

1.10 is wel op tijd, daar zie ik zeker kansen :Y) := *\%/*

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 17:56

Ik vind alles boven 1m hoog. Tegenwoordig.

Hier dus buiten losrijden, binnen proefje rijden.
Dus 40 min in de kou nat worden en dan 5 min droog n proefje rijden. Ofzo.

T mooie weer weet zo snel, zo mag t wel blijven.


Poeh ik rijd dus altijd in België en in onze regio zijn er dit jaar maar 8 dressuurwedstrijden, waarvan 4 op dezelfde plek ( 90 km van huis :( ).
Dus denk ik dat ik niet veel op pad ga , uitwijk naar de wedstrijden van n andere regio of dan die afstand rijd voor n grotere wedstrijd .

50 - 60 km is normaal hier. Ben zelfs wel eens heen en weer gereden. S ochtends met de pony en s avonds met m'n eigen merrie. Maar dat wordt natuurlijk te gek met nog grotere afstanden.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:59

Demi, haha jaaaa, ze pakte het heel fijn op gelijk weer
En als t nog niet goed voelt om over te gaan lekker L1 blijven toch? Zeker vanwege je eigen spanning ook, zou ik vooral niet forceren. Die clinic is wel een mooie om eens L2 te oefenen!

Getup sneeuw ook echt... Maar ook echt niet fijn dat je dan zo weinig te starten hebt en dan ook nog zo'n eind weg. Dan zijn we in NL toch wel verwend, ik rijd zelfs voor een superfijne locatie geen 50km enkele reis eigenlijk :+

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:38

Gelijk heb je.

Vroeger ( in NL dus ) hadden we de keus tussen verschillende wedstrijden op 20 min rijden ofzo. Heerlijk.

Ik ben gewoon minstens 6 uur onderweg

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 13:02

Veel succes voor iedereen die dit weekend op pad gaat +:)+

Pff Getup, wat een afstanden %) en sneeuw :oo

Daffodil, heerlijk is dat hè als het zo fijn gaat in de les :)

Wij hebben gisteren ook, ondanks dat we zeiknat waren van de miezer :roll: ook superfijn gelest <3 Ruud wordt steeds leniger en sterker en dat is goed te merken. Hij begint ook steeds met meer afdruk te draven, wat een geweldig gevoel is dat! En dat voor mijn quarterpounder met z’n bolle billen.

Hier even wat anders dan wedstrijdlanning.
Er is een nieuwe stal op ons pad gekomen, of nou ja, eigenlijk een oude stal en we gaan komende week al verhuizen.
Ik was al een tijdje een beetje rond aan het kijken en nu appte de stal waar Rudi geboren is dat ze een plekje beschikbaar kreeg *\o/*
Ik moet alleen even al mijn opgespaarde zooi organiseren want anders gaat het nooit passen in de kast :') Een paar dekjes ook maar in de verkoop. Dus mocht iemand interesse hebben in een lemieux dekje O:) Ze zijn in bijna perfecte staat, maat L

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 14:26

Poeh wat een lading berichten weer :D

Wij waren vanochtend weer op pad geweest en het doel was vooral ontspannen rond rijden. Ik zet nogal eens alles vast in mijn schouders waardoor het beeld er niet fraaier op wordt en paardlief er niks meer van begrijpt en alleen maar wil gaan galopperen waardoor ik nog meer alles vast zet omdat ik dan denk: nee je moet draven :evaw:
Ik heb op het moment sowieso al wat hoge spierspanning dus tja: lastig.

Maarrrrr het doel was bereikt. Ik heb echt fijn gereden en het voelde ook allemaal heel goed. Het was ook heel goed voor de ervaring voor ons want eerste proef binnen (helemaal alleen in de bak en een heeeeeel eng juryhok volgens mijn paard) en tweede proef buiten waar van alles te zien was (kippen en pauwen en hey wat zie ik daar dan nog weer in de verte, zijn dat ook nog paarden?).
Al met al was ik echt zo trots weer op hem en we hadden eerste proef 184 en tweede proef 172 dus ik ben echt heeeel erg blij! +:)+
Was de derde keer op vreemd terrein voor ons.

Selina

Berichten: 14294
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 15:03

Fijn dat het een positieve ervaring voor jullie was!

MARenAMY

Berichten: 72
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 15:16

Nou, ik ben er ook weer! Even lekker bij gelezen! +:)+

Heb zelf nu weer 3 wedstrijden op de planning staan.
Nu weer lekker aan het trainen! Hoop dat de proef deze keer beter gaat, ik ga hem nu ook maar hoofdzakelijk m’n hoofd rijden, geloof ik! := Na het voorlees gedoe van afgelopen keer!

Waarschijnlijk komende week even een nieuw jasje halen… heb weer eens een mooie gezien :9 :$

Ben ook alvast weer een doelenlijstje aan het opstellen op basis van mijn eerder gereden proeven! Ik vind dat altijd heel fijn om te doen! /3 **\O/**

DemiSisa

Berichten: 1027
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 16:33

Oef MyWishMax, dat lijkt me wel echt naar dat je zo onwijs veel last kunt hebben van zoiets simpels eigenlijk als het weer. Als er iets is wat we niet in de hand hebben..
De wedstrijden die je opnoemt klinken in ieder geval als een paar leuke wedstrijden, dus hopelijk kunnen jullie daar lekker knallen!

Fly_high: kun je niet een keer een oefenrondje 1.10 rijden ergens? Maar volgens mij doen jullie het de laatste tijd hartstikke goed, dus dan komen die laatste 2 wp vanzelf wel inderdaad! En wel fijn dat 1.10 dan op tijd is, dat rijd toch fijner lijkt me. :)

Getup: ik vind het knap hoor, telkens zo lang rijden voor wedstrijd :o In dat opzicht ben ik echt wel verwend hoor. Ik hoefde vandaag maar 15 minuten te rijden en vorige week 10 minuten (wel met de trailer). Duimen dat het qua weer toch nog een beetje meevalt bij jullie :o Zo lang je nat laten regenen maakt het niet veel leuker allemaal.

Noukie: absoluut! Ik ga inderdaad waarschijnlijk L2 rijden tijdens de clinic. Nu nog 3 weken om wat te oefenen, dus heb er alvast zin in! :D

Noisy: wat snel gegaan dan inderdaad. Zo snel kan het soms gaan! Wel heel fijn dat jullie zo snel een nieuwe stal een fijne, geschikte stal gevonden hebben. Stiekem wel super benieuwd welke dekjes je te koop hebt van LeMieux :P

Wat super goed dat het zo goed is gegaan Melzazu! Prima punten, mag je trots op zijn! :D Op naar nog meer positieve ervaringen!

Klinkt alsof je fijn aan het trainen bent MARenAMY! Hopelijk gaan je wedstrijden goed :D

Nou, hier vandaag dus weer op pad geweest. Stress stress want m'n voorlezer had afgezegd dus ik merkte al gelijk aan mezelf dat ik veel meer spanning had de laatste dagen. Had nog wel stalgenootjes gevraagd, maar die konden niet of gingen al met ander stalgenootje mee naar andere wedstrijd. Ik besloot wel gewoon op pad te gaan, want ik had zoiets van: er is vast daar wel iemand die wil voorlezen, toch? Dus eenmaal aangekomen gevraagd en uiteindelijk iemand gevonden. Was bewust op tijd gegaan zodat ik dus even tijd had om een voorlezer te regelen, toch iets té op tijd, want toen had ik nog een kwartier over :P Nouja, ook prima. Uiteindelijk was het zo'n 20 minuten voordat ik moest starten en wilde net opstappen, daar had paardlief even wat moeite mee want hij wilde écht niet stilstaan, zag allemaal andere paarden en wilde het liefst naar die andere paarden toe XD Precies toen kwamen mijn 3 redende engelen aanrijden in de vorm van mijn staleigenaresse/instructrice en 2 stalgenootjes! Echt super super fijn, gelijk stress *poef* weg, dus opgestapt en gaan met die banaan! Fijn losgereden, hij stond iets meer 'aan' dan vorige week. Daarna de 1e proef in, het was heel gek weer, miezerde iets. Maar dat mocht de pret niet drukken, want heb super fijn kunnen rijden. 2e proef scheen ineens de zon, ook wel fijn voor de afwisseling haha. Ook toen weer fijn kunnen rijden, maar net iets minder. Niet slecht hoor, want eigenlijk geen fouten (hooguit iets rommeltjes zoals iets uitzwaaien een keertje, dat soort kleine dingetjes). Maar mijn gevoel kwam super overeen met de punten: 195.5 met een 2e prijs en 191! Ik ben zó trots! Zowel op paardlief die het toch maar even doet als mezelf, want ik kon doorzetten waar ik qua ontspanning vorige week gebleven was. Had tijdens de proeven een paar keer ook momenten dat ik echt even kon denken: rustig ademhalen, en doorr! Het begint eindelijk wat op z'n plek te vallen! <3

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 16:40

@selina. Dankjewel

@MARenAMY volgens mij ben jij echt lekker bezig ook. Wat gaaf een nieuw jasje! Welke kleur heb je gezien?

@DemiSisa dankjewel.
Pfff wat een stress. Ik leer ze uit het hoofd maar durf daar ook nog niet helemaal alleen op te vertrouwen hoor. Toch heel fijn dat je iemand had gevonden en dat er later toch een stel bekende gezichten kwamen.
En wat een mooie punten en dat je zo fijn hebt gereden. Mag je zeker trots op zijn!

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 19:26

Melzazu schreef:
Poeh wat een lading berichten weer :D

Wij waren vanochtend weer op pad geweest en het doel was vooral ontspannen rond rijden. Ik zet nogal eens alles vast in mijn schouders waardoor het beeld er niet fraaier op wordt en paardlief er niks meer van begrijpt en alleen maar wil gaan galopperen waardoor ik nog meer alles vast zet omdat ik dan denk: nee je moet draven :evaw:
Ik heb op het moment sowieso al wat hoge spierspanning dus tja: lastig.

Maarrrrr het doel was bereikt. Ik heb echt fijn gereden en het voelde ook allemaal heel goed. Het was ook heel goed voor de ervaring voor ons want eerste proef binnen (helemaal alleen in de bak en een heeeeeel eng juryhok volgens mijn paard) en tweede proef buiten waar van alles te zien was (kippen en pauwen en hey wat zie ik daar dan nog weer in de verte, zijn dat ook nog paarden?).
Al met al was ik echt zo trots weer op hem en we hadden eerste proef 184 en tweede proef 172 dus ik ben echt heeeel erg blij! +:)+
Was de derde keer op vreemd terrein voor ons.


Fijn dat je je doel betreffende je ontspanning hebt kunnen bereiken! Knap!

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 19:27

Getup schreef:
Gelijk heb je.

Vroeger ( in NL dus ) hadden we de keus tussen verschillende wedstrijden op 20 min rijden ofzo. Heerlijk.

Ik ben gewoon minstens 6 uur onderweg


Als je dan allemaal kunt starten is het niet zo erg, maar als je voor iedereen een ander weekend moet plannen met zulke grote afstanden is het wel erg vervelend!

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 19:28

Ik zit in dubio om weer eens in te schrijven voor de Almelose Ruiterdagen. Is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we daar geweest zijn, maar is altijd zo leuk!

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 19:36

PSvanLot schreef:
Ik zit in dubio om weer eens in te schrijven voor de Almelose Ruiterdagen. Is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we daar geweest zijn, maar is altijd zo leuk!


Als je het zo leuk vindt dan lekker inschrijven toch :j

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 20:05

Melzazu schreef:
PSvanLot schreef:
Ik zit in dubio om weer eens in te schrijven voor de Almelose Ruiterdagen. Is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat we daar geweest zijn, maar is altijd zo leuk!


Als je het zo leuk vindt dan lekker inschrijven toch :j


Nou ligt ook een beetje aan mijn vriendinnen en wat het inschrijfgeld, stalgeld en kampeergeld inmiddels is.
Gingen andere dagen van wo/zo en dan waren we toch goed €500 kwijt.

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 20:24

Lijkt mij ook superleuk, als Jr met n groepje gaat inderdaad.

DemiSisa hoppa , dat ging hartstikke goed dus!

Melzazu: dat is wel echt belangrijk, dat je n goed gevoel had en er uiteindelijk ontspanning was. Daar kun je weer mee verder.

Nieuw jasje ? Laat maar zien *\o/*

Le Mieux dekje te koop * ik mag niet meer , maar ben toch benieuwd welke kleuren je te koop hebt :7 *

Nou met die 6 uur heb ik dus 1 proefje gereden.
Verschil in niveau met m'n dochter is nog te groot , zij B ponys en ik Z1 paarden.
Dan zitten we er echt van 9 tot 18 ofzo. Doe ik de paarden ( en mezelf :') ) niet aan.

Dan liever kind en pony naar huis en ik weer naar wedstrijd met m'n merrie. Ook achterlijk natuurlijk, zo rijd ik snel 200 km ( meestal wel 240 ).

Ben nu ook niet zo gemotiveerd meer eigenlijk, dat kost zo veel tijd en geld. Maar tot nu toe word ik toch weer gemotiveerd van het starten , dus ach.

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 21:03

pffff dat zijn wel serieuze afstanden en tijden! Daar zou mijn zin heel eerlijk ook van over gaan haha.

MyWishMax

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 08:35

Fly_high schreef:
MWM ga je M2 nog tot juli oprekken dan? Is wel heel knap dat je nog steeds goed en ontspannen kan blijven rijden met zo zelden een wedstrijd :j
O ja we zijn tegelijk begonnen met schrijven, ik zie je uitleg nu. Is logisch dan als je regio's wilt mepakken :)

Ik word zelf wel zenuwachtig als het echt langer geleden is. 1e wedstrijd vorig jaar was een ramp maar dat mag na ruim 2 jaar toch? Alleen het is altijd weg als ik op stap haha. Soms even zo'n vlaag als je de ring inrijdt maar dan gaat het ook weer weg. Altijd al gehad gelukkig, dat scheelt enorm idd. En mijn hele leven probeer ik 1 keer per maand te starten, alleen vaker als het evht moet qua selecties maar dat haat is. Dus maandje niet is voor mij heel normaal.

Fly_high schreef:
Ik zit te denken wat ik eigenlijk komende maanden wil (en wat haalbaar is qua tijd en geld) maar ff punten voor 1.10 bij elkaar rijden en dan die 1.10 daadwerkelijk een keertje proberen te springen heeft toch wel prioriteit denk ik. Mis er nog maar 2 dus het is realistisch gezien 1, max 2 wedstrijden zoals het nu gaat, zal moeten lukken ;)

Vind het wel spannend, 1.10 is voor mij meteen soort van "voor het echt" springen :+ dus zit er nu al over te malen hoe en wat en of het nou verstandig is. Ook al zullen we eerst sowieso in 1m blijven hangen totdat ik mijn stijl en tempo weer op orde heb :o want dat ging al prima, thuis ook, alleen allerlaatste wedstrijd weer ergens kwijtgeraakt.

1.10 is wel op tijd, daar zie ik zeker kansen :Y) := *\%/*

Komt wel goed toch? Je zit weer in een goede flow, eindelijk auto die opgelost wordt en je kan nog beide starten. Ik geloof echt dat jullie het makkelijk kunnen!

Getup, wat een afstanden. Ik rijd maximaal 50km ook, maar dat is niet altijd en alleen voor mezelf dus toch al heel anders.

Noisy, succes met verhuizen en alle zooi uitzoeken :')

Melzazu, super goed gedaan en gefeliciteerd! Doel mooi gehaald en een punt!

Demisisa, gefeliciteerd! Echt heel goed, fijne opsteker ook denk ik? Maar heel fijn dat de zenuwen beter waren en je fijn hebt kunnen rijden.

PSvanLot, leuk de ARD, ik hoorde vorig jaar idd wel dat het enorm veel duurder geworden was van een vriendin. Jammer, had ook een keer willen gaan maar was toen echt te prijzig vond ik. Maar wel tof als je met een groepje kunt.

Hier was de fysio enorm tevreden over merrie, dus erg blij. Alleen rond si / onderrug zaten er wat kleine dingen en dat is de standaard plek voor haar. Hals en eigenlijk alles voor het Si was super. Mooi in de bespiering, bijna helemaal gelijk/recht en zelfs opletten dat ze niet dunner wordt.
Mag er vandaag weer voor het eerst op. En vandaag ook merrie van vriendin rijden, zou ik eigenlijk gisteren doen maar bleek oefen springen te zijn dus geen plek om te rijden. 2 paarden is niet zo handig op 1 dag, maar de mijne mag alleen nog maar kort losrijden dus hopelijk lukt het.

PSvanLot

Berichten: 10143
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 09:39

MWM, de kosten zitten hem hier ook in de feestjes iedere avond haha.

Toevallig net antwoord op mijn e-mail. Startgeld €15,- per proef en stalling €45 per dag.

Zal het stalgeld ongeveer €75 euro zijn en de stalling €225.
Dan ben ik in totaal al €300 euro kwijt en dan komt daar nog extra hooi bij en met €50 euro kom ik er niet met eten en drinken per dag ben ik bang.

We zullen het er in de groep eens over hebben.

Melzazu
Berichten: 1783
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 09:50

Oh wat fijn MWM dat de fysio zo tevreden was over je merrie. Succes dan vandaag en hopelijk lukt het een beetje voor je lijf om er 2 te doen.

Ik had geen idee dat het over dat soort bedragen ging := maar het is ook wel weer een leuk soort mini vakantie met je paard en zeker als je met een groepje gaat.