Hoe is het gegaan op NK?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:16

marieketencate echt gaaf he die afdruk, vind die pony helemaal geweldig! ze verdient haar plaatsje in het B-kader toch wel he? hij wordt idd een beetje kort in de hals, maar deze keer was het zelfs al veel beter dan eerst!

heb trouwens die Chico ook zien leuke, ze reed een nette proef opzich, maar miste idd net dat beetje extra, vondhet wel een leuke combinatie.

ik vond marrigje eerlijk gezegd ook niet zo schitterend, 1 x met halthouden stond hij achter heel wijd, en de keertwendingen waren ook niet echt mooi, de pony heeft wel een kwijl kleurtje, maar idd denk dat het best een handje helpt dat ze in het A-kader zit en dat ze v. Baalen heet....no offence verder hoor.
ik vind Francis Blommers er best mooi opzitten, heel stil en netjes, maar ze wordt best zenuwachtig in de proef heb ik gehoord en dat kost haar punten, jammer.

Anique_Vaandrig ik kan je de linken niet geven, maar je kunt de uitslagen gewoon vinden op de KNHS site, maar helaas doen enkele uitslagen het niet...

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:29

marieketencate schreef:
Marrigje vond ik niet zo goed gisteren. Ze zit normaal heel netjes, maar in de uitgestrekte draf klapperden haar benen alle kanten op. Power heeft een indrukwekkend uiterlijk, maar eigenlijk maar hele gewone bewegingen, net als Milkshake...het scheelt natuurlijk al heel wat als je in het A-kader zit Knipoog Schijnheilig


Ik had Marrigje nog nooit eerder in het echt zien rijden, maar ik had verwacht dat Power veel meer beweging had.. Ik moet zeggen dat ik die 224 punten ofzow, die ze van een jury kreeg, wel erg overdreven vond. Het was (natuurlijk) goed, maar niet zó geweldig, maar ja dat is mijn mening.

Whaho
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 23:40

Waren er nog meer bokkers die moesten rijden??

Sjaantje..gefeliciteerd!! Echt goed!! OK dan!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:25

dank je... Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:45

Ik had van Mara de Vries en Stephanie de frel wel iets meer verwacht...
en die Michelle rijdt zich er wel mooi tussen als 12jarig meisje... (of is ze nu 13??)

She's my lady Lovers

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:52

ik was er ook, maar ik was mee als vriendin en groom met danielle markovic, zij reed met haar vijfjarige D-pony mee in de L2 en is dertiende geworden. ze is iig wel utrechts kampioen

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:53

Nistria schreef:
Ik had van Mara de Vries en Stephanie de frel wel iets meer verwacht...
en die Michelle rijdt zich er wel mooi tussen als 12jarig meisje... (of is ze nu 13??)


Ja Michelle is nog 12 geloof ik. Ik heb haar ook gezien, vond dat ze erg netjes reed!! Echt heel mooi in "harmonie" Tong uitsteken

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:14

Sjaantje: gefeliciteerd met het kampioenschap!

Ik heb de hele dag foto's staan maken van beide ringen, en vooral heel veel genoten...
Maar 's nachts heb ik nog een keer een stuk of 500 pony's voorbij zien komen in mijn dromen. Op naar volgend weekend!

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:20

Ja, je was er erg druk mee zag ik...ik was degene die de pony van Fabienne herkende op de foto Knipoog

Van Chico hebben ze ook 2 foto's besteld...komt niet vaak voor dat je bij dressuurwedstrijden foto's kunt bestellen....bij de cross is dat veel vaker het geval...maar ik zag dat jullie ook naar Chaam gaan...leuk

redactie
Berichten: 18
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Twente/Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:33

Wij zijn van plan om een uitgebreide reportage te maken bij de paarden. Ze komen te staan op onze site.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:51

Oh, was jij dat!
excuses dat ik geen handje heb gegeven...

ik hoor altijd pas achteraf dat er ook bokkers waren en zelfs dat ik nog even heb staan kletsen.
zal vanavond even spieken wat voor foto's het zijn van chico, op zo'n dag zie ik zelf niet veel van de gemaakte foto's, helaas.

Volgende week staan wij er weer, dat wordt weer een lange maar leuke dag.
Misschien kunnen de meerijdende bokkers het bokt-logo op hun dekje hangen???? voor de herkenbaarheid

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:58

lieke2"]
Sjaantje: gefeliciteerd met het kampioenschap!

Ik heb de hele dag foto's staan maken van beide ringen, en vooral heel veel genoten...
Maar 's nachts heb ik nog een keer een stuk of 500 pony's voorbij zien komen in mijn dromen. Op naar volgend weekend!
[/quote]


Dank je! maarre, wanneer komen de foto's op die site?? ben eigenlijk wel benieuwd..... Schijnheilig Ik geloof alleen niet dat er heel veel foto's van mij zijn, want wij hadden tegen je gezegd, dat je maar beter niet zoveel kon maken, want daar schrikt ie van Haha!

[quote="lieke2 schreef:
Misschien kunnen de meerijdende bokkers het bokt-logo op hun dekje hangen???? voor de herkenbaarheid


leuk idee!! Haha!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:39

we zijn druk bezig, ik heb net even gespiekt bij de webdesigner (dit moet je toch echt aan echte profs overlaten) enne, het gaat de goede kant op!
ergens vanavond, vanacht of morgenochtend op dressuurfoto.nl

Ja, ik heb al een mailtje te pakken van je moeder. De foto's van de (=jouw) prijsuitreiking moet ik nog apart bewerken en staan nog niet op de site. Ah, weer iemand die ik wel heb gesproken maar niet wist hoe of wat....
volgende keer toch maar een boktlogo!

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:45

Hahaha ja inderdaad, ik hoorde ook pas vanmiddag dat zij ook een mailtje had gestuurd Tong uitsteken . Maar ik kijk vanavond nog wel even, en anders morgen! Ben benieuwd....... Haha!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:02

Ze staan erop! De site is nog niet helemaal af, maar de foto's zijn wel te bekijken. www.dressuurfoto.nl
en natuurlijk na te bestellen....

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:40

Nou dit is leuk zeg, ik sta dus niet één keer op de foto!

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:30

ja, jou mocht ik ook niet fotograferen!

juist de foto's van jouw prijsuitreiking moet ik nog wat bewerken voordat ze het net op kunnen.... vandaar.
Daar zal ik vanavond even naar kijken en dan wat doormailen naar je moeder? Goed?

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:57

Sorry, dat was niet zo bedoeld... Bloos maar ik dacht dat je nog wel íets zou maken... En ik wist ook niet dat je die foto's van de prijsuitreiking van ons nog moest bewerken!
Maar ik wacht wel gewoon op het mailtje okee.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:44

ik ben meestal te lui om icoontjes erbij te zetten Haha!
en kan soms wat ' cynisch' overkomen (zo bedoel ik het niet)

maarre, ik ga zometeen even kijken of ik er wat van kan bakken!
ik dacht er 1 gezien te hebben met nr 2 naast je (wel aan de buitenzijde van de bak) in een leuk drafmoment.

'k laat het je wel even weten als ik 'm in de mail heb gedaan.

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:48

dat zou leuk zijn zo'n foto!
maar ik zie het wel hè.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kanto, Ubermetrics en 56 bezoekers