vandaag springwedstrijd gehad :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

vandaag springwedstrijd gehad :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 13:39

26 oktober heb ik een keer met quincy gesprongen maar toen weigerde ze 3x. dus toen d8 ik laat ik eerst maar eeens ff wat oefenen. MAar toen ben ik gewoon wat meer gaan dresuren. en een tijdje terug d8 ik laat ik eens weer een springwedstrijd uit schrijven (B)was toch in onze manege. Ik had helemaal nie geoefend. dus d8 ik dinsdag moet ike eerst maar weer eens springen. Nou ze sprong toen verschrikkelijk. heel vaak weigeren op de dubbels. en bijna de balken af tikken. Nou dus vandaag had ik dus een springwedstrijd. en ik d8 moet er maar nix van verw8ten. Dus ik ging later inspringen. enze raakte steeds de balk. Nou en ff later sprong ze al wat beter. Maar het was zo druk dat ik bijna nie eens normaal kon inrijden.en losmaken. Maar jah. ff later moest ik de ring in. Nou ik d8 meteeen jahoor ze wil nie. want ik kwam er in en ging met een acheter waats en omdraaien. nou toen heb ik haar denk ik overbluft want ze wou in eens *LOL* . Ik ging over 1 en ik d8 yes ik ben over 1 en toen 2 en toen 3 en toen kwam een dubbel schuin naar de kant.endat vindt ze al zo moeilijk maar ze sprong Haha! ik blij. toen ging ik naar 5 en 6 en 7 en toen door de finish. en toen ff wachtte en toen de 2 manche rijden. en toen ook foutloos ik helemaal blij.want ik had het egt nie verwacht. want er weigerde best een hoop. Nou dus ik heel goed belonene en snoepjes geven aan quincy.Nou later gingen we naar de kantine. En toen kwam de prijsuitreiking en ik was 4e Haha! Nou ik d8 doe het 2e parcours maar niet. want stax gebeurt er wat en dan wil ze zometeen nie meer springen. En ik heb morge nog een dressuur wedstrijd (M1)dus d8 ik daaar moet ook nog wat energie voor zijn.
Maar ik vond het een geslaagde dag! *LOL* Ik moet nou al de knoetjes weer op nieuw doen want quincy heeft er alles uit. weet nie wat ze gedaan heeft maar jah,
moest dit ff kwijt want ben zo trots op haar omdat ik heel lang nie meer gesprongen heb. en omdat ik eerst een c ponytje had daar sprong ik Z mee. en die weigerde later heel veel. dus ben nou heel blij dat ik weeres rond ben. Haha! Haha!
doei doei (K) xxxx jes selena


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:52

nou netjes hoor!!! gefeliciteerd met je prijs! op naar het Z hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 14:03

jah ahha.nou denk nie dat ze dat kan maar jah . we zien wel wie weet Knipoog ahha

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 14:57

SelenaV schreef:
jah ahha.nou denk nie dat ze dat kan maar jah . we zien wel wie weet Knipoog ahha



zeg nooitnooitnooit! Haha! dat ik Tobias kocht had ie nog nooit gesprongen(en toen was hij al 7) en nu zijn we toch Z! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 17:12

jah, nou misschien wel hé> hahaha ik hoop t natuurlijk wel Knipoog

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:09

heey seleen! egt super hoor en jij gister maar zeure ik kom tog niet rond.. nee nee ik luister niet weer naar jou want quinc kan het wel!!!

*

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:01

gefeliciteerd met je prijs!!!!

<3

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:40

leuk joh!
gefeliciteerd:)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:43

Gefeliciteerd met je plaats Lachen

Maar kan je misschien een klein beetje op je spelling en schrijfwijze letten? MSN taal mag niet op Bokt (verw8, nix, ff) en het leest gewoon veel lekkerder als je gewoon ABN schrijft...

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:52

gefeliciteerd!!Hoe is het trouwens vandaag gegaan met je dressuur wedstrijd Lachen Knipoog

how sweet can it be to be loved by you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers