Starten met Vliegenmasker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knoek
Berichten: 120
Geregistreerd: 11-05-22

Re: Starten met Vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:17

Ik wil best helpen en heb ook al per PB uitgelegd hoe wij de dispensatie hebben gekregen. Het gaat mij gewoon te ver dat van mij word verwacht alle mailwisseling, verklaringen ed te overleggen. Iets met de AVG......

MyWishMax

Berichten: 25344
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Starten met Vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:23

De avg is voor ondernemers, niet voor particulieren. Maar ik zie alleen de vraag bij wie mensen dan moeten zijn, omdat dispensatie voor een paard altijd afgewezen wordt. Dus mensen zijn wanhopig op zoek naar hoe zij het ook kunnen krijgen. Dat zou ook het eerlijkste zijn, namelijk, dan houd je eerlijke competitie.

Dus hele mailwisseling enzo zie ik niet gevraagd worden, wel welke afdeling of contactpersoon zodat er meer paarden die dispensatie kunnen krijgen.

Daarnaast is headshaken waarbij een bril werkt ook een medische oorzaak he?

Spenk
Berichten: 21785
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:26

Dan kun je toch delen hoe je voor elkaar gekregen hebt? Welke afdeling en of contactpersoon aangeschreven moet worden?

Kennis van mij zit na meerdere afwijzingen met de handen in het haar en dan is het super frustrerend te lezen dat het jou gelukt is maar je niet wil zeggen hoe of wat... dat voelt een beetje als ik mag het wel en een ander lekker niet. Dat voelt niet als eerlijke competitie. Zeker omdat er mensen gebeld hebben van wij lezen er iemand dispensatie gekregen heeft hoe zit dit en blijkbaar het antwoord was dat er niemand dispensatie gekregen heeft.

Dat je hier openbaar geen mailwisselingen deelt snap ik. Maar je kunt toch wel aangeven welke weg je bewandeld hebt zodat andere mensen dit ook kunnen gaan doen. Want de reguliere weg is dichte deur.

MyWishMax

Berichten: 25344
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Starten met Vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:27

En dat eerlijke bedoel ik naar de knhs toe, want het is dus niet eerlijk om 1 geval een dispensatie te geven, terwijl er letterlijk in de regels staat dat het niet gedaan wordt, en alle anderen af te wijzen simpel omdat paard geen dispensatie krijgt.

Spenk
Berichten: 21785
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 10:29

MyWishMax schreef:
En dat eerlijke bedoel ik naar de knhs toe, want het is dus niet eerlijk om 1 geval een dispensatie te geven, terwijl er letterlijk in de regels staat dat het niet gedaan wordt, en alle anderen af te wijzen simpel omdat paard geen dispensatie krijgt.

Ja dit bedoel ik ook!

nnicolex

Berichten: 1234
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:46

Spenk schreef:
Dan kun je toch delen hoe je voor elkaar gekregen hebt? Welke afdeling en of contactpersoon aangeschreven moet worden?

Kennis van mij zit na meerdere afwijzingen met de handen in het haar en dan is het super frustrerend te lezen dat het jou gelukt is maar je niet wil zeggen hoe of wat... dat voelt een beetje als ik mag het wel en een ander lekker niet. Dat voelt niet als eerlijke competitie. Zeker omdat er mensen gebeld hebben van wij lezen er iemand dispensatie gekregen heeft hoe zit dit en blijkbaar het antwoord was dat er niemand dispensatie gekregen heeft.

Dat je hier openbaar geen mailwisselingen deelt snap ik. Maar je kunt toch wel aangeven welke weg je bewandeld hebt zodat andere mensen dit ook kunnen gaan doen. Want de reguliere weg is dichte deur.


Ik sluit mij aan bij het bovenstaande. Hier helaas een headshaker wegens pollen en zon allergie die echt enorm gebaadt is bij een masker. Dus ook medische redenen.. ik gun het jou en je paard enorm dat jullie wel dispensatie hebben gekregen maar vind het voor mezelf en met name voor mijn paard jammer dat dit bij ons (en vele andere!) is/wordt afgewezen.. heb dan onlangs ook de opgestelde petitie geteken maar het zou fijn zijn als we weten hoe/wat/waar zodat degene waarbij het is afgewezen zich ook hard kunnen maken voor het welzijn van hun dier… :knuffel: