NK dressuur Brakkestein

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 00:16

Lielle schreef:
vorig jaar kon je de andere baan en het losrijden gewoon bekijken zonder kaartje!


Sorry, maar er werden alleen in de hoofdbaan wedstrijden verreden vorig jaar, er was maar 1 wedstrijdring, in tegenstelling tot de jaren daarvoor!

De andere baan werd voor het losrijden gebruikt, en niet zoals in voorgaande jaren voor wedstrijden.

Ook de young riders, junioren en zz-l en zz-z werden in de hoofdring verreden, en volgens mij was er alleen op vrijdag gratis toegang tot de hoofdring.

Kijk maar bij de uitslagen op de site van Nijmegen Dressuurfestival, daaruit kan je ook duidelijk opmaken, dat er maar in 1 ring wedstrijden werden verreden!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:18

ik wil niet rot doen, maar als je doorliep naar achteren (zeg maar schuin links achter het strodorp, dus nog achter de losrijbaan) lag daar nog een extra dressuurring (waar ook gereden werd). Of ik word echt seniel Verward Joop007 heeft volgens mij meegedaan, die zou het moeten weten Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:20

Fabienne, bovendien staat er op die site die je zelf noemt dat er om 9 uur tegelijkertijd de ZZ-Z EN de PSG begint. Lijkt me toch echt dat ze dat niet in dezelfde ring doen Knipoog

SATURDAY 14 JUNE, 2003

09h00 5 BCM - Prijs
Aangeboden door: BCM
ZZ-Z / Nr.7 Korte Versie (NVDR-uitgave 1999)
1e Onderdeel KNHS Kampioenschap Klasse ZZ-Zwaar

09h00 7 SsangYong - Prijs
Aangeboden door: SsangYong
Prix St. Georges (FEI-uitgave 2000)
1e Onderdeel KNHS Kampioenschap Klasse Lichte Tour

Gelukkig, ik word niet seniel Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:30

fabienne"]
[quote="Lielle schreef:
vorig jaar kon je de andere baan en het losrijden gewoon bekijken zonder kaartje!


Sorry, maar er werden alleen in de hoofdbaan wedstrijden verreden vorig jaar, er was maar 1 wedstrijdring, in tegenstelling tot de jaren daarvoor!

De andere baan werd voor het losrijden gebruikt, en niet zoals in voorgaande jaren voor wedstrijden.

Ook de young riders, junioren en zz-l en zz-z werden in de hoofdring verreden, en volgens mij was er alleen op vrijdag gratis toegang tot de hoofdring.

Kijk maar bij de uitslagen op de site van Nijmegen Dressuurfestival, daaruit kan je ook duidelijk opmaken, dat er maar in 1 ring wedstrijden werden verreden!
[/quote]

Ik moet toch even iets recht zetten.

In tegenstelling tot andere jaren hebben ze in 2003 de proeven van Junioren en Young riders in de achtertuin van Henk en Wilma gehouden.(voormalig losrijterrein)Een hele rustige atmosfeer was daar OK dan!
Het losrijden voor de junioren en senioren gebeurde in de voormalige wedstrijdring vlakbij de tent met stalling.Voor het publiek en ook ruiters een betere optie.
Senioren en finale rijden junioren en uitreikingen gebeurde in de baan met de tribunes.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 00:32

Oh ja, sorry, vandaar dat ik er niks van gezien heb, en het werd op de site ook niet vernoemd.
Ik wist alleen dat een van de zandbanen niet meer voor wedstrijden gebruikt werd, maar voor losrijden...............

Zit ook in de war met de zondag, waarop alleen maar in de hoofdbaan wedstrijd was Bloos!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:19

hoi hoi er zijn inderdaad twee wedstrijd ringen, ik mocht inderdaad vorig jaar in "bij"ring rijden in het zz-licht. Hopelijk dit jaar de hoofdring (licht tour) en anders ga ik wel weer in de bij ring rijden (young riders) das nou weer het fijne lukt het ene niet kan ik het andere nog proberen...

Annash
Blogger

Berichten: 26511
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:38

2 ringen ja, hoofdring is senioren en youngriders en prijsuitreikingen volgens mij Haha!
ik wandel er al 3 jaar rond, hopelijk wordt dit de 4e x, maar dan als bokker!
tis wel de bedoeling om op zaterdag weer te komen, nou mn moeder nog Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 21:04

Wij gaan in ieder geval zondagmiddag naar de Kur op muziek Haha!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:15

He gat dit over het NK dressuur van Wanroij?? ik was er ook!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:16

Mariska15 schreef:
He gat dit over het NK dressuur van Wanroij?? ik was er ook!


Brakkenstein ligt in Nijmegen...

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 01:10

kimmy schreef:
Koppel je de volgende keer een trailer aan je trekhaak... Haha!


Geloof mij, dat werkt ook nog, wij moesten daar in de buurt onze net gedekte merrie ophalen, dus leuk voordat we naar de merrie gingen even de kur kijken in Brakkenstein, alsof we VIP's waren, alle hekken gingen voor ons open, zelfs de bobo's moesten wachten want er kwam iemand aan met een paard! we konden hem zo neerzetten tussen de vrachtwagens van Arjen en Anky Haha! dus dit jaar gaat weer de trailer aan de haak

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 01:16

Hee das lachen
Vraagt er dan niemand naar startbewijs oid ?

Het is mij net te ver om dat ding erachter te koppelen. En als je vroeg bent parkeer je praktisch naast de vrachtwagens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:36

Bij mooi weer stap ik lekker op het fietsje. Arnhem Nijmegen is prima te doen en je maakt een supermooie toer door allerlei fruitgaarden. En bij slecht weer koppel ik de trailer aan Haha!
Ik heb voor de vrijdag al een vrije dag aangevraagd, alle 3 de dagen ben ik present.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:50

Mariska15 schreef:
He gat dit over het NK dressuur van Wanroij?? ik was er ook!


Hahahaha. sorry maar dit komt heeeel droog over..... Haha!

Dit is het NK van het ZZGP dus ZZ-licht t/m Grand prix. Waar jij geweest bent is t/m het Z2 en dan nog bij de ponies want de paarden is nog niet geweest.... Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:33

Ik was er afgelopen jaar niet. Had vernomen dat het slecht geregeld was die keer: alles lag ver uit elkaar. De veewagens moesten totaal ergens anders geparkeerd worden. Ik hoop niet dat het dit jaar dan weer zo is.

Brakkestein is overigens een prachtige lokatie om mooie aktiefoto's te maken.