Wat is een leuke cross om voor het eerst te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:24

Gorssel is als je in het najaar wilt beginnen idd een hele mooie cross om te beginnen!

Ik heb Vasse nog nooit gereden, maar Lisse was toch de bochtencross??

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:45

Was even druk aan het mee lezen.
Wil dit jaar ook een voor het eerst aantal crossen gaan starten. Wil me binnenkort inschrijven voor een oefen cross. Denk in Ede, dat is namelijk naast de deur.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:52

Vasse zaten wel een paar krappe bochten in ja, maar Lisse is 10 keer erger!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:00

Verrek, Er is idd een cross in Maarsbergen. Het is dat jullie het erover hadden, maar op de kalender heb ik er om een of andere reden steeds overheen gekeken. Is zeker mooi om te rijden vooral omdat daar ook een training is .

Ik heb een poosje in het noorden gewerkt. Volgens mij kwam ik er toen elke dag voorbij gereden. Ligt het niet als je over de A12 van Arnhem naar Utrecht rijdt? En dan in de buurt van Ede?
*gaat even googelen...*
Yeps!

Ik zie wel dat het op een vrijdag en zaterdag is. Hopelijk hoef je dan toch niet 2 dagen apart te komen?

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:07

Is er een site van de cross in Maarsbergen? Ik heb wel het eea gevonden via startlijsten, maar geen site. Iemand?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:22

Simmie schreef:
Ik start in W'werf met mijn nieuwe paard, kun je haar gelijk bewonderen!
Ik rijd dan in de B met haar op de 29e.


dan kom ik ook ff bewonderen Haha!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:23

reddytobias"]
[quote="Simmie schreef:
Ik start in W'werf met mijn nieuwe paard, kun je haar gelijk bewonderen!
Ik rijd dan in de B met haar op de 29e.


dan kom ik ook ff bewonderen Haha!
[/quote]


Leuk! U is welkom hoor! Doe je zelf ook mee?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 11:13

Simmie schreef:
Is er een site van de cross in Maarsbergen? Ik heb wel het eea gevonden via startlijsten, maar geen site. Iemand?

Volgens mij niet.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:25

Scum, dressuur is op vrijdag in Maarsbergen Haha! Ik ben er wel blij mee, ga vrijdag dressuren en de terreinrit rijden met Raimaer en dan zaterdag crossen met Pablo.

Ik heb ook nog geen site gevonden maar wel wat foto's via de militaire rijvereniging. Heb nu geen adres bij de hand maar googlen op sgw en Maarsbergen levert resultaat op.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:54

Vasse vond ik juist super rijden Karin (bochten viel mij alles mee, vergeleken met Lisse is het net een renbaan Knipoog )

MIjn inschrijving voor de trainingen van noord is eruit en het secretariaat van Roden belt me volgende week terug of ik B ponies HC mag starten. Dat moet even overlegd worden met de parcoursbouwer

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:55

Vasse vond ik juist super rijden Karin (bochten viel mij alles mee, vergeleken met Lisse is het net een renbaan Knipoog )

MIjn inschrijving voor de trainingen van noord is eruit en het secretariaat van Roden belt me volgende week terug of ik B ponies HC mag starten. Dat moet even overlegd worden met de parcoursbouwer

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:26

Lielle schreef:
Scum, dressuur is op vrijdag in Maarsbergen Haha! Ik ben er wel blij mee, ga vrijdag dressuren en de terreinrit rijden met Raimaer en dan zaterdag crossen met Pablo.

Ik heb ook nog geen site gevonden maar wel wat foto's via de militaire rijvereniging. Heb nu geen adres bij de hand maar googlen op sgw en Maarsbergen levert resultaat op.


Sjips! Ik schat dat het 2 uurtjes enkele reis is naar Maarsbergen. En ook nog een vrije dag, en die kan ik op dit moment niet zo goed meer missen. Ben bang dat we die moeten laten schieten. Ik vind het zowiezo wel link. Stel je rijdt de volgende dag een verkeerd springparcours, dan mag je niet meer in de cross starten en ben je voorniks 2X zo ver gereden.

Waarom niet gewoon op zaterdag en zondag. Of komt dat weer vanwege die regel van Zondag=rustdag? Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:12

Jammer scum. Voor mij is het een uurtje rijden, dat is wel goed te doen.