Snap weinig van de nieuwe kalender...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Snap weinig van de nieuwe kalender...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 21:52

Op paardensportfriesland.nl staat sinds kort de nieuwe outdoorkalender. Ik denk 'yes, eindelijk weer nieuwen opgeven he!' Maar ik snap er weinig van....

Er staan soms ipv plaatsnamen de namen van verenigingen (handig zeg...not!) en allemaal vage dingen erachter Tong uitsteken

Bijv:
Drie Str.sub.1
Drie Str.sub.2

En dan staat er weer 'Selectie in drie kringen'... En daar staat verder geen plaatsnaam ofzo bij, moet dat dan nog bekend worden? Verward

Het zal wel een domme vraag zijn, maar ik ben ook maar blond Blond

Alvast tnx!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:33

Ik vind het ook vaag. Die driestr.sub.1 etc is volgens mij de kring. Ik weet niet bij welke kring je zit? Ik bij Tusken waad en klif.

Dat moet nog bekend worden die selecties denk ik. Mijn club organiseert ook kw, die staat er nog helemala niet bij...en foutje. Dta nooit verbetert word...

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 12:36

Oke Lachen

Ja, mijn club had begin juni ook ponywedstrijd, die staat er ook nog niet bij... Irri... Scheve mond

Ik zit btw bij kring NOF

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:54

Er zijn hier vier kringen, 3 stromen sub 1, drie stromen sub 2, Noord oost friesland en tusken waad en klif. Waar een kring achter staat is een streekwedstrijd, de rest is concours (=voor iedereen)
Die selecties zijn voor de Friese Kampioenschappen. Moet je gewoon opgeven, je hoort vanzelf wel waar ze zijn.
De plaatsen staan er iid niet op, maar dat komt wel op het vraagprogramma te staan.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 16:39

Oke, bedankt Haha!

Kan ik beginnen met uitzoeken!! Tong uitsteken